Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ
Відділення Відділення
USD 41.45 41.90
EUR 47.45 48.30

Ощадбанк запускає кредитну картку без комісій за зняття готівки та перекази

Новини Ощаду

Ощад пропонує оновлену кредитну картку «Моя кредитка» — простий і чесний фінансовий інструмент без прихованих умов.

Її головною перевагою є повна відсутність комісій за зняття готівки та перекази кредитних коштів між картками, також картка не передбачає обов'язкового страхування.

Клієнт сплачує лише відсоткову ставку, яка під час пільгового періоду становить символічні 0,001% на місяць. Картка передбачає кредитний ліміт від 5 000 до 400 000 гривень з пільговим періодом до 62 днів для стандартних операцій та до 92 днів — для окремих категорій, які можна підключити через чат-бот Ощадбанку. Мінімальний щомісячний платіж становить 5% використаної суми. Жодних витрат на обслуговування, зняття коштів чи поповнення рахунку.

«Ми створили по-справжньому чесний та зрозумілий кредитний продукт. Жодних прихованих комісій, складних тарифних планів чи несподіванок у виписці — лише справедлива відсоткова ставка та максимально прозорі умови. «Моя кредитка» — така ж прозора й надійна, як і сам Ощад», — коментує Антон Тютюн, заступник голови правління Ощадбанку.

Окрім базових переваг клієнти отримують доступ до програми лояльності «Мої бонуси» від Visa та додаткові знижки до 5% більш ніж на 700 акційних товарів у мережі АТБ, а також можливість купувати товари в розстрочку під 0,001% у партнерських мережах: ROZETKA, COMFY, АЛЛО, Епіцентр та інших.

Для отримання картки необхідно бути громадянином України віком від 21 до 65 років, мати постійне джерело доходу. Обов'язковою умовою є відсутність простроченої заборгованості в інших банках.

Оформити «Мою кредитку» можна у відділеннях Ощадбанку або через мобільний застосунок, навіть якщо ви не є клієнтом Ощаду.

Для поширення інформації про продукт агенція Drama Queen розробила креативну кампанію для Ощадбанку. Її мета — іронічно та небанально розповісти про кредитну картку, а також вперше показати в реальному світі анімованих маскотів бренду — Ощадиків.

Перед командою маркетингу Ощаду та агенцією стояло непросте завдання — презентувати звичний банківський продукт таким чином, щоб заохотити існуючих та потенційних клієнтів оформити кредитну картку. Для авторів було важливо підкреслити, що ця картка не прагне оригінальності. Вона така, якою і має бути хороший продукт – легка і комфортна в користуванні. Саме тому кампанію побудовано навколо ідеї «Нічого дивного!», акцентуючи на тому, що не варто очікувати від кредитної картки чогось екстраординарного. Вона зручна і в цьому її сила.

Новини Ощаду

Прес-служба Ощадбанку