Ощадбанк запровадив цифрову платформу SAMO для зручного шопінгу та нових можливостей для бізнесу
Новини Ощаду
Ощадбанк запустив мобільний застосунок SAMO, завдяки якому можна замовляти товари для самовивозу із закладів торгівлі в комфортний для клієнта час. Застосунок надсилає сповіщення про статус замовлення, щоб споживач завжди мав інформацію щодо стану його готовності. Крім того SAMO дозволяє здійснити онлайн-оплату без необхідності стояти в чергах та використовувати готівку. Наразі сервіс об'єднує понад 700 локацій по всій країні, мережа продовжує активно зростати.
SAMO дозволяє бізнесу підвищити продажі без додаткових рекламних бюджетів, знизити навантаження на персонал завдяки спрощеній системі видачі замовлень та відсутності черг через систему передплачених замовлень, отримати нових клієнтів за рахунок аудиторії користувачів застосунку.
Процес приєднання бізнесу до платформи SAMO передбачає кілька простих кроків: відвідати офіційний сайт та обрати зручне BOX-рішення, заповнити реєстраційну форму, укласти договір з Ощадбанком, налаштувати систему та організувати точку видачі товарів. Такий простий алгоритм дозволяє швидко інтегруватися до екосистеми SAMO та почати отримувати переваги від цифрової платформи.
Для споживачів долучитись до сервісу ще простіше – достатньо завантажити мобільний застосунок SAMO, створити свій обліковий запис та отримати миттєвий доступ до широкої мережі партнерів для зручних покупок. Весь процес реєстрації займає лише кілька хвилин, після чого користувач може повноцінно користуватися перевагами єдиного застосунку для здійснення покупок у різних мережах та економити час завдяки відсутності черг.
«SAMO – новий етап розвитку цифрових послуг Ощадбанку та наш внесок у розвиток сучасної торгівлі. Ми створили універсальне рішення, яке допомагає бізнесу підвищувати продажі без додаткових витрат на рекламу та логістику, а споживачам – економити час та отримувати зручний сервіс», – зазначив Антон Тютюн, заступник голови правління Ощадбанку.
SAMO відкритий для нових партнерів – магазинів електроніки, аптек, супермаркетів, маркетплейсів. Завдяки SAMO бізнес отримує додаткову цифрову вітрину для своїх товарів та послуг, розширює клієнтську базу та оптимізує процеси продажів.
Новини Ощаду
Прес-служба Ощадбанку