Ощадбанк впровадив альтернативний канал обслуговування кредитних зобов’язань клієнтів без відвідування відділень

Новини Ощаду

Ощадбанк пропонує альтернативний канал для приймання заяв клієнтів, які бажають частково або повністю погасити споживчий кредит у період кредитних канікул.

Після внесення коштів на рахунок для погашення кредиту у разі відсутності фізичної можливості звернутись до відділення банку клієнт має написати заяву за відповідним зразком, сфотографувати її та відправити  на поштову скриньку Loan.Repayment.00@oschadbank.ua. Для отримання підтвердження повного погашення кредиту можна буде звернутись до будь-якого відділення Ощаду. Детальніше за посиланням https://www.oschadbank.ua/ak-zdijsniti-povne-abo-castkove-dostrokove-pogasenna-kreditu

Нагадуємо, Ощадбанк запровадив кредитні канікули за споживчими кредитами з 01 березня по 31 травня 2022 року у зв’язку з введенням воєнного стану в Україні. У цей період:

  •      призупинено нарахування процентів за користування кредитом;
  •      платежі за кредитами не є обов’язковими до 31 травня;        
  •      припинено перенесення несплачених платежів на прострочення у випадку несвоєчасного виконання зобов’язання;
  •      штрафні санкції/пені не нараховуються у разі невнесення платежу;
  •      призупинено передавання інформації до бюро кредитних історій.

При цьому якщо клієнт має можливість вносити чергові платежі, це значно зменшить фінансове навантаження на нього в майбутньому. Несплачені платежі прийдуться на першу платіжну дату червня. 

Новини Ощаду

Прес-служба Ощадбанку