Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

Ощадбанк визнано переможцем у номінаціях «Штучний інтелект» та «Кампанія за участю інфлюенсера» на конкурсі маркетингових проєктів X-RAY

Новини Ощаду

Ощад отримав дві нагороди конкурсу X-RAY. Перша з них відзначила найкращу маркетингову кампанію «Мій банк майбутнього» за впровадження ШІ у маркетинговій діяльності (Ощадбанк є першим таким банком в Україні), для створення текстових і графічних матеріалів для соцмереж та для формування стратегій рекламних кампаній.

Другу відзнаку Ощадбанк отримав за власну інклюзивну програму «Моя безбар’єрність» та запуск інклюзивного тревел-шоу «Відвал ніг або Аll інклюзив» у партнерстві з Visa та її ведучим – ветераном російсько-української війни Олександром Тереном.

Пропагування кращих безбар’єрних практик – важливий напрям роботи Ощаду. Про те, як банк комунікує розбудову безбар’єрного суспільства у фінансовому секторі в Україні, розповів на конкурсі Сергій Грабчак, директор департаменту маркетингу Ощадбанку. Він представив програму «Моя безбар’єрність» та її комунікаційну складову. 

Церемонія нагородження відбулась  під час традиційного MRKTNG-марафону, де було оголошено переможців конкурсу маркетингових проєктів X-RAY у номінаціях Brand Experience, «Соціальний маркетинг», «Штучний інтелект», «Ситуативний маркетинг», «Кампанія в соцмережах, «Кампанія за участю інфлюенсера», «Міжнародна кампанія», «Колаборація брендів».

Щорічний MRKTNG-марафон від онлайн-видання про маркетинг, комунікації та креатив MMR та бізнес/медіабюро ekonomika+ відбувся цього року 25 червня в Києві. Понад 30 представників великих компаній поділились найкращими маркетинговими та комунікаційними практиками. Захід зібрав більше 400 учасників в інноваційному просторі Unit.City.

Новини Ощаду

Прес-служба Ощадбанку