Ощадбанк відзначено за креативність і інновації в продуктах у рамках Mastercard Day 2020

Новини Ощаду

Компанія Mastercard відзначила Ощадбанк за креативність і інновації  в продуктах у рамках щорічної конференції за участю провідних банків-партнерів компанії Mastercard Day 2020.

«Справжнє мистецтво – поза часом. Так і мистецтво банкінгу полягає в тому, щоб бути зрозумілим різними мовами і для різних поколінь. Ощадбанк як ніхто інший знаходить підхід як до «бумерів», так і до покоління Z.  І кожного разу він дійсно перевершує наші очікування», – зазначила на церемонії онлайн-нагородження Анна Онищенко, віце-президент по роботі з клієнтами Mastercard в Україні та Молдові.

У 2020 році Ощадбанк запустив кілька флагманських продуктів, зокрема карткові продукти: кредитну картку MORE і картку для підлітків «ЛАЙК'Ю». Картку MORE зі стильним дизайном можна оформити онлайн у чат-ботах. Це комплексний банківський продукт із MOREm переваг і бонусів.

Картка «ЛАЙК'Ю» покликана допомогти батькам навчити своїх дітей бути з фінансами «на ти». Її також можна оформити в чат-боті. Дитина отримує звичайну «дорослу» картку Mastercard із безконтактним чипом і своїм ім'ям на ній. Функціонал картки майже такий же, як і у батьків.

Також Ощадбанк представив платіжну картку без фізичного носія – цифрову картку з можливістю відкриття рахунку в гривні, доларах або євро. За функціями вона повністю замінює звичайну банківську картку. Її можна швидко і зручно замовити онлайн. Вона буде миттєво активована для використання в Ощад 24/7 та Інтернеті, а після додавання в Apple Pay або Google Pay – для розрахунків у торговельній мережі.

Новини Ощаду

Прес-служба Ощадбанку