Ощадбанк підтримує клієнтів - представників ММСБ

Новини Ощаду

В Ощадбанку понад 208 тисяч клієнтів сектора ММСБ, з яких понад 90 тисяч з території України, що постраждала від бойових дій. Розуміючи їх потреби, банк постійно розробляє алгоритми їх підтримки. 
 
Зокрема, якщо підприємство має відкритий рахунок в Ощадбанку в одній області, а клієнт переїхав до іншої та втратив ключ для користування клієнт-банком (КЕП), то для продовження користування рахунком потрібно:
-          звернутись із паперовим платіжним дорученням до будь-якого відділення;
-          замовити новий ключ в будь-якому відділенні;
-          відкрити новий рахунок у будь-якому відділенні, а за відповідною заявою банк перерахує кошти зі старого рахунку на новий. 
 
За період воєнного стану в Ощаді відкрито майже 1 тис нових рахунків, з них 60 - рахунки благодійних фондів. 
 
З переліком працюючих відділень можна ознайомитись на сайті Ощадбанку https://www.oschadbank.ua/aktualnij-rezim-roboti-viddilen-ta-bankomativ. Контакт- центр для клієнтів ММСБ: 0 800 219 800

Новини Ощаду

Прес-служба Ощадбанку