Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ
Відділення Відділення
USD 41.75 42.25
EUR 48.30 48.95

Ощадбанк отримав дві нагороди PR-марафону: за кращий PR для малого і середнього бізнесу та відкритість СЕО

Новини Ощаду

Ощад відзначено двома нагородами за результатами конкурсу PR-кейсів 2025, що відбувся в межах щорічного PR-марафону, організованого MMR.

Ощадбанк переміг у двох номінаціях:

  • «Кращий PR для малого і середнього бізнесу» — за проєкт «Історії успіху клієнтів»;
  • «Відкритість СЕО» — за активну комунікацію голови правління Ощадбанку Сергія Наумова.

«Історії успіху клієнтів» — серія відеоісторій про українських підприємців, які попри війну та економічну нестабільність не лише зберегли свій бізнес, а й розвиваються, створюють робочі місця та інвестують у відновлення країни. В кожному сюжеті — реальні приклади партнерства з Ощадбанком, яке допомагає бізнесу масштабуватись і ставати сильнішим. Ініціатором і ведучим проєкту є голова правління банку Сергій Наумов.

Окреме визнання отримала відкритість комунікацій Сергія Наумова. Використання мультиканальної стратегії — публічні виступи, соціальні мережі, медіаінтерв’ю — дало змогу сформувати довіру аудиторії та зміцнити репутацію Ощаду як прозорої та соціально відповідальної установи.

«Отримані нагороди – чергове підтвердження того, що щирість та відкритість працюють на зміцнення довіри навіть у найскладніші часи. Нагорода за  проєкт «Історії успіху клієнтів» повною мірою належить і нашим клієнтам-підприємцям, які стали героями програм. Ми розповідаємо про них, бо ці люди також є важливим чинником стійкості нашої країни. Їхня відданість справі і рішучість надихають, а наша роль – підтримувати їх як банк і розповідати ці історії для того, щоб їхні приклади наслідували інші», – зазначив Сергій Наумов, голова правління Ощадбанку.

Новини Ощаду

Прес-служба Ощадбанку

Це ви ще не читали