Ощадбанк отримав дві нагороди PR-марафону: за кращий PR для малого і середнього бізнесу та відкритість СЕО
Новини Ощаду
Ощад відзначено двома нагородами за результатами конкурсу PR-кейсів 2025, що відбувся в межах щорічного PR-марафону, організованого MMR.
Ощадбанк переміг у двох номінаціях:
- «Кращий PR для малого і середнього бізнесу» — за проєкт «Історії успіху клієнтів»;
- «Відкритість СЕО» — за активну комунікацію голови правління Ощадбанку Сергія Наумова.
«Історії успіху клієнтів» — серія відеоісторій про українських підприємців, які попри війну та економічну нестабільність не лише зберегли свій бізнес, а й розвиваються, створюють робочі місця та інвестують у відновлення країни. В кожному сюжеті — реальні приклади партнерства з Ощадбанком, яке допомагає бізнесу масштабуватись і ставати сильнішим. Ініціатором і ведучим проєкту є голова правління банку Сергій Наумов.
Окреме визнання отримала відкритість комунікацій Сергія Наумова. Використання мультиканальної стратегії — публічні виступи, соціальні мережі, медіаінтерв’ю — дало змогу сформувати довіру аудиторії та зміцнити репутацію Ощаду як прозорої та соціально відповідальної установи.
«Отримані нагороди – чергове підтвердження того, що щирість та відкритість працюють на зміцнення довіри навіть у найскладніші часи. Нагорода за проєкт «Історії успіху клієнтів» повною мірою належить і нашим клієнтам-підприємцям, які стали героями програм. Ми розповідаємо про них, бо ці люди також є важливим чинником стійкості нашої країни. Їхня відданість справі і рішучість надихають, а наша роль – підтримувати їх як банк і розповідати ці історії для того, щоб їхні приклади наслідували інші», – зазначив Сергій Наумов, голова правління Ощадбанку.
Новини Ощаду
Прес-служба Ощадбанку