Ощадбанк – кращий за інклюзивністю та персоналізованим клієнтським досвідом: результати національній премії UCXE’2025
Новини Ощаду
Ощад став одним із тріумфаторів всеукраїнської премії з клієнтського досвіду Ukrainian CX Excellence 2025 (UCXE’2025), отримавши чотири відзнаки за системну реалізацію людиноцентричних рішень.
Ощадбанк було відзначено в таких номінаціях:
• І місце в номінації «Кращий CX-кейс із впровадження інклюзивного підходу». Вдруге поспіль Ощад виборов цю нагороду за реалізацію інклюзивної програми «Моя безбар’єрність», що забезпечує доступність фінансових послуг для всіх категорій клієнтів;
• І місце в номінації «Кращий кейс із персоналізованого клієнтського досвіду». Нагороду отримано за кейс «Еволюція державного банку — від ощадкаси до лідерства в преміум-сегменті», а саме за створення та розвиток сучасної сервісної моделі преміального обслуговування. Завдяки послідовній трансформації Ощадбанк перетворює стандартне обслуговування на персоналізований клієнтський досвід, втілюючи свою обіцянку — «Перетворюємо буденне на особливе»;
• ІІ місце в номінації «Кращий кейс з офлайн CX» за проєкт «Банкінг на передовій. Ми там, де це найбільш потрібно». Відзначено унікальний формат мобільних відділень, який дає можливість забезпечувати фінансову доступність у населених пунктах, де не працює жоден інший банк. Такі рішення особливо важливі для прифронтових і віддалених громад;
• ІІІ місце в номінації «Кращий CX-кейс у контакт-центрі» за проєкт «Безбар’єрність обслуговування в контакт-центрі». В його основі — можливість звернення до Ощадбанку через Viber, що стало унікальним кейсом не лише для українського ринку. Це рішення забезпечило доступ до сервісу клієнтам, які перебувають на тимчасово окупованих територіях або за кордоном, і підкреслило прагнення Ощаду бути на зв’язку з кожним незалежно від обставин.
«Клієнтський досвід — це не лише про сервіси. Це про повагу до людини. В Ощаді ми щодня даємо раду складним викликам воєнного часу за допомогою рішень, які роблять задоволення фінансових потреб клієнтів простішим та доступнішим. Вважаю ці відзнаки цілком заслуженими, адже вони підкріплені довірою мільйонів українців», — коментує Антон Тютюн, заступник голови правління Ощадбанку.
Цьогорічний CX-марафон від KA Group зібрав понад 60 кейсів, 30 компаній і охопив 13 номінацій, що відображають увесь спектр клієнтського досвіду — від діджитал-рішень до традиційних сервісів. У фокусі конференції — ефективні, сміливі й крос-галузеві кейси, які змінюють взаємодію бізнесу з людьми в часи турбулентності та війни.
Новини Ощаду
Прес-служба Ощадбанку