Нова онлайн-послуга від Ощаду: поповни мобільний у чат-боті

Новини Ощаду

Ощадбанк запровадив нову послугу для клієнтів – поповнення мобільного в чат-ботах Telegram та Facebook.

Тепер кожен клієнт, який користується чат-ботом Ощадбанку в соціальних мережах Telegram та Facebook, може швидко та зручно поповнити рахунок свого мобільного телефону зі смартфона чи комп’ютера. Для цього потрібно просто обрати відповідну функцію віртуального помічника, картку та зазначити потрібну суму. Комісія за послугу – 2% або мінімальна – 2 грн знімається з картки клієнта автоматично. Така ж послуга є в чат-боті на офіційному сайті Ощадбанку.

На сьогодні чат-боти Ощаду включають 28 сервісів, за допомогою яких можна:

  • блокувати та активувати картки;
  • переказувати кошти на рахунок «Мобільні заощадження» та на Віртуальну картку;
  • аналізувати власні витрати;
  • моніторити курси валют;
  • шукати найближчі відділення, банкомати та кіоски;
  • замовляти виписки з рахунку на електронну скриньку тощо.

У березні-квітні, за час карантину, кількість звернень клієнтів через чат-боти в Telegram, Facebook та на сайті Ощадбанку зросла вдвічі.

Шукайте чат-боти Ощадбанку на офіційному сайті, в Messenger m.me/Oschadbot, на сторінці Ощадбанку https://www.facebook.com/oschadbot/, у Telegram за ім’ям @Oschadbot.

Новини Ощаду

Прес-служба Ощадбанку