Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

Клієнти Ощадбанку – вимушені внутрішні переселенці зможуть отримувати державну допомогу на свої карткові рахунки

Новини Ощаду

Українці, які були змушені покинути місце постійного проживання у зв'язку з вторгненням російської федерації в Україну, зможуть отримувати допомогу від держави: 2000 гривень на місяць для дорослого і 3000 гривень на місяць для дітей та осіб з інвалідністю. Клієнти Ощадбанку зможуть отримувати ці кошти на свої карткові рахунки.

Допомогу можуть отримати:

  • внутрішньо переміщені особи (ВПО) з територій активних бойових дій з переліку, затвердженого КМУ, та які стали на облік як ВПО (отримали довідку ВПО);
  • ВПО, які станом на 1 березня 2022 року отримували щомісячну адресну допомогу для покриття витрат на проживання відповідно до постанови КМУ №505 (у цьому випадку допомога надається автоматично, додатково звертатись не потрібно);
  • фізичні особи, що були обліковані як ВПО до 24.02.2022 у регіонах, невключених до переліку адміністративно-територіальних одиниць, затвердженого КМУ, та отримували щомісячну адресну допомогу відповідно до Постанови КМУ №505.

Як отримати допомогу від держави?

Слід стати на облік ВПО та отримати про це довідку, подати заяву на отримання допомоги. Для цього необхідно особисто звернутись до ЦНАПу або структурного підрозділу з питань соціального захисту населення або з 30 березня 2022 року подати заяву дистанційно через портал Дія (в тому числі через мобільний додаток Дія).

Допомога виплачується:

  • на банківський рахунок за стандартом IBAN, який необхідно зазначити в заяві про взяття на облік ВПО;
  • щомісяця з моменту звернення протягом воєнного стану + один місяць після його припинення чи скасування (якщо заяву подано до 14 квітня, то допомогу буде нараховано і за березень).

Як дізнатись IBAN?

  • в Ощад 24/7 в розділі «Картки та рахунки» натиснути на назву вашого рахунка (наприклад, Зарплатний UAH),а потім обрати вкладку «Інформація»;
  • в додатку «Мобільний Ощад» у розділі «Продукти» натиснути на назву вашого рахунка (наприклад, Зарплатний UAH), а потім обрати «Налаштування картки» та «Реквізити для поповнення картки»;
  • у чат-боті Ощаду в Telegram(@Oschadbot) чи в Messenger (Ощадбанк чат-бот) обрати Головне меню – Мої рахунки – Картка – Реквізити;
  • у відділенні банку отримати довідку з реквізитами рахунку.

Новини Ощаду

Прес-служба Ощадбанку