Клієнти Ощадбанку переходять в онлайн: на 30% частіше використовують чат-боти в Telegram та Facebook
Новини Ощаду
Клієнти Ощадбанку з початку карантинних обмежень частіше використовують для зв’язку з банком чат-боти. У березні кількість звернень через чат-боти у Telegram, Facebook та на сайті банку зросла на 30%. І це зрозуміло, адже за допомогою віртуальних помічників можна дистанційно скористатись 26 банківськими сервісами. ТОП-3 найбільш популярних – перевірка балансу за картковим рахунком, керування лімітами, уточнення інформації за поточними, кредитними та депозитними рахунками.
За допомогою чат-ботів можна також:
- блокувати та активувати картки;
- уточнювати статус картки, останньої транзакції та доставки картки, статус грошового переказу;
- підключати SMS-банкінг;
- замовляти виписки з рахунку на електронну скриньку;
- активувати можливість зняття готівки без картки та ін.
Шукайте чат-боти Ощадбанку в Messenger m.me/Oschadbot або на сторінці Ощадбанку https://www.facebook.com/oschadbot/, у Telegram за ім’ям @Oschadbot.
Новини Ощаду