Клієнти Ощадбанку переходять в онлайн: на 30% частіше використовують чат-боти в Telegram та Facebook

Новини Ощаду

Клієнти Ощадбанку з початку карантинних обмежень частіше використовують для зв’язку з банком чат-боти. У березні кількість звернень через чат-боти у TelegramFacebook та на сайті банку зросла на 30%. І це зрозуміло, адже за допомогою віртуальних помічників можна дистанційно скористатись 26 банківськими сервісами. ТОП-3 найбільш популярних – перевірка балансу за картковим рахунком, керування лімітами, уточнення інформації за поточними, кредитними та депозитними рахунками.

За допомогою чат-ботів можна також:

-       блокувати та активувати картки;

-       уточнювати статус картки, останньої транзакції та доставки картки, статус грошового переказу;

-       підключати SMS-банкінг;

-       замовляти виписки з рахунку на електронну скриньку;

-       активувати можливість зняття готівки без картки та ін.

Шукайте чат-боти Ощадбанку в Messenger m.me/Oschadbot або на сторінці Ощадбанку https://www.facebook.com/oschadbot/, у Telegram за ім’ям @Oschadbot.

Новини Ощаду

Прес-служба Ощадбанку