Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

Клієнти Ощадбанку на тимчасово окупованих територіях можуть відновити додаток «Мобільний Ощад» у разі його примусового видалення

Новини Ощаду

За повідомленням пресслужби Луганської обласної військової адміністрації загарбники вимагають у мешканців тимчасово окупованих територій видаляти мобільний застосунок Ощадбанку та деяких інших українських банків зі своїх мобільних телефонів.

Ощадбанк наголошує, що в такому випадку мобільний додаток дуже просто відновити. Складнощі можуть виникнути лише тоді, коли клієнт не має доступу до свого фінансового телефонного номера. 

На цей випадок спеціально для клієнтів на тимчасово окупованих територіях Ощадбанк реалізував процес зміни каналу відправлення повідомлень з SMS на Viber. Такий клієнт може звернутись до контакт-центру банку по каналу web-зв’язку на офіційному сайті Ощаду. Після проходження верифікації він матиме можливість користуватись додатком. Ділимось детальною інструкцією.

1. Завантажуйте або відкрийте новий додаток Мобільний Ощад.

Для iOS – https://apps.apple.com/ua/app/%D0%BE%D1%89%D0%B0%D0%B4/id1571479928?l=uk

Для Android – https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.oschadbank.flumo

2. Якщо при введенні номера телефону для входу/реєстрації ви не отримали SMS, то переходьте на сайт Ощадбанку в розділ «Зворотній зв’язок», обирайте «Веб-дзвінок» та «Продовжити без авторизації». Вас буде з’єднано з оператором контакт-центру.

3. Надайте інформацію згідно з інструкцією оператора контакт-центру. Після цього канал доставки одноразових паролів буде змінено. Необхідно здійснити реєстрацію не пізніше закінчення поточного дня, в якому було проведено зміну каналу доставки.

4. Після цього заходьте в додаток, натискайте «Відправити SMS повторно», і повідомлення надходитиме у Viber (на фінансовий номер телефону). Якщо є труднощі з застосунком Viber, скористайтесь сервісами VPN (завантажте будь-які доступні сервіси VPN в AppStore чи Play Market, встановіть їх на ваш пристрій).

5. Всі наступні операції можна підтверджувати в новому додатку кодом доступу, відбитком пальця або за допомогою FaceID. У разі необхідності повторної реєстрації повторіть процес, звернувшись до контакт-центру Ощадбанку.

Новини Ощаду

Прес-служба Ощадбанку