Готівка на карантині. Клієнти Ощадбанку стали знімати готівку менше та здійснювати більше онлайн-платежів

Новини Ощаду

Майже 2000 відділень Ощадбанку працюють в штатному режимі. При цьому потік клієнтів у відділення зменшився на 30-50%. Щоденні обсяги зняття готівки також зменшились, зокрема у квітні на 15% порівняно з лютим.

Під час карантину клієнти банку стали активніше користуватись Ощад 24/7. Кількість нових активних користувачів Ощад 24/7 з початку квітня зросла на 95 тисяч.

ТОП-5 найбільш популярних онлайн-послуг:  поповнення рахунків мобільного зв’язку, карткові перекази, платежі на довільні реквізити (без комісії), мобільні заощадження (під 9% річних на залишок у гривні) та оплата комунальних послуг (без комісії).

Ощад 24/7 забезпечує доступ клієнта до всіх його рахунків, депозитів, операцій з обміну валют та ін.  Сьогодні ним користуються понад 4 млн клієнтів, яким доступні практично всі послуги та продукти банку.

Новини Ощаду

Прес-служба Ощадбанку