Через додаток ОщадPAY протягом 2022 року українці сплатили за товари та послуги 1,3 млрд грн

Новини Ощаду

У 2022 році додаток ОщадPAY, що дає змогу використовувати смартфон як POS-термінал, став ще більш незамінним помічником українських підприємців. В умовах дефіциту електроенергії завдяки ОщадPAY бізнес зміг безперебійно обслуговувати покупців. У 2022 році через додаток було здійснено трансакцій на загальну суму 1,3 млрд грн.

«Ще до початку війни підприємці оцінили переваги ОщадPAY. А в умовах енергетичної кризи під час війни додаток став незамінним для бізнесу, адже його робота не залежить від електропостачання в магазині, кафе, торговій точці. Навіть у темряві завдяки смартфону на базі ОС Android та додатку ОщадPAY українські підприємці приймають оплати будь-де, будь-коли та за будь-яких обставин», – зазначив Володимир Москаленко, директор департаменту електронної комерції та платіжних засобів Ощадбанку.

Для задоволення потреб торговців Ощадбанк у 2022 році продовжив удосконалювати додаток ОщадPAY важливими для бізнесу сервісами та функціями:

  • функціонал фіскалізації операцій (ПРРО), який дає можливість фіскалізувати не лише карткові операції, а й готівку;
  • надання знижки на товар/послугу;
  • функціонал «Чайові»;
  • призначення платежу при оплаті;
  • безготівковий розрахунок;
  • сканування акцизної марки.

Нагадуємо, Ощадбанк першим серед банків України разом з Visa три роки тому запропонував бізнесу альтернативний спосіб приймання безготівкових платежів. Ним користуються продавці, таксисти, виїзні служби Обленерго та газових служб, кур’єри доставки, в тому числі Нової пошти.

Оперативну інформацію про роботу Ощадбанку також можна отримати тут:
Web: www.oschadbank.ua
Facebook: https://www.facebook.com/oschadbank
Telegram: https://t.me/sergii_naumov (офіційна сторінка голови правління Ощадбанку Сергія Наумова).

Новини Ощаду

Прес-служба Ощадбанку