Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ
Відділення Відділення
USD 41.20 41.65
EUR 48.05 48.70

Як отримати кваліфікований електронний підпис в Ощадбанку

Новини Ощаду

Ощадбанк є кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг (КНЕДП) та забезпечує клієнтів послугами з формування і використання кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

Банк пропонує повний спектр довірчих послуг, зокрема:

  • формування, перевірку та підтвердження чинності кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки;
  • створення, перевірку та підтвердження кваліфікованих електронних підписів і печаток;
  • інші послуги для роботи з електронними документами.

Щоб стати користувачем електронних довірчих послуг, необхідно особисто пройти процедуру ідентифікації у відокремленому пункті реєстрації КНЕДП Ощадбанку.

Для цього потрібно:

  1. Підготувати документи: оригінали та копії паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного номера платника податків (ІПН), заяву на реєстрацію для отримання сертифікату КЕП, яку можна знайти за посиланням http://ca.oschadbank.ua/documents.
  2. Звернутись до пункту реєстрації КНЕДП Ощадбанку. Перелік адрес і контактів доступний за посиланням ca.oschadbank.ua/contacts.
  3. Згенерувати ключі на захищеному носії (токені або смарт-картці), які надають найвищий рівень безпеки.
  4. Отримати сертифікат КЕП, що дає змогу використовувати електронний підпис для підписання документів, подання звітності, участі в тендерах та інших офіційних дій в електронному середовищі.

«Ми розвиваємо електронні довірчі послуги, адже розуміємо: майбутнє належить цифровим рішенням. Кваліфікований електронний підпис – сучасний інструмент, який спрощує життя і бізнес, дозволяючи працювати з документами та сервісами швидко й безпечно. Ощад працює над тим, щоб клієнти мали доступ до цих можливостей на найвищому рівні», – зауважив Олексій Наглій, генеральний менеджер з операційної діяльності Ощадбанку.

Ощад послідовно вдосконалює сервіси електронних довірчих послуг. Зокрема, триває впровадження віддаленої ідентифікації та автентифікації клієнтів, що в майбутньому дасть клієнтам можливість отримувати КЕП у більш зручний спосіб.

 

Новини Ощаду

Прес-служба Ощадбанку