Як отримати доступ до рахунків, коли є проблеми з мобільним зв’язком?
Ощад подбав, щоб ви мали доступ до своїх коштів та послуг онлайн-банкінгу навіть у тому разі, коли зник мобільний зв’язок та інтернет на вашому смартфоні. На допомогу прийде веб-банкінг та одноразові паролі, згенеровані в банкоматі Ощаду. Отже
1. У найближчому банкоматі чи терміналі Ощаду згенеруйте чек з одноразовими паролями:
- Вставте свою платіжну картку від Ощаду в банкомат чи кіоск, введіть PIN-код та в меню операцій оберіть «Ощад 24/7 -> Список одноразових паролів», якщо у вас вже є логін і пароль облікового запису в Ощад 24/7 (для того щоб отримати новий логін і пароль спочатку оберіть реєстрація в Ощад 24/7)
- Отримайте чек зі списком одноразових паролів. Зазвичай, в чеку - 20 паролів.
2. Скористайтесь комп’ютером та увійдіть у веб-банкінг
Пам’ятайте, якщо є проблеми з мобільним зв’язком, при вході у веб-банкінг та для підтвердження операцій, наприклад, оплати рахунків онлайн, необхідно обирати не одноразові SMS-паролі, а паролі з чека «Список одноразових паролей».
При реєстрації, вході та підтвердженні операцій у веб-банкінгу система буде зазначати, який саме одноразовий пароль з чеку потрібно ввести (наприклад, пароль №5).
Якщо ви згенерували через банкомат чи кіоск декілька чеків, активним буде тільки останній чек.
Нехай мобільний зв’язок буде з вами, і нехай ця інструкція ніколи не знадобиться! Тримаємось.