Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ
Відділення Відділення
USD 41.30 41.70
EUR 48.05 48.75

 

Будівництво, нерухомість, інфраструктура

Сьогодні, під час повномасштабної війни, будівельна галузь і дорожнє будівництво перебувають на роздоріжжі, потребуючи інвестицій і водночас потерпаючи від військових дії на території країни. В Ощаду великий досвід кредитування цієї галузі в сегменті корпоративного бізнесу. Тому ми проаналізували виклики, які вже постають чи постануть у відбудові інфраструктури в найближчі роки із врахуванням впливу війни та світових трендів. Отже, чого чекати тим, хто торує шляхи, і чи можна нівелювати частину викликів підвищенням інвестицій?

Погіршення стану інфраструктури

Багато дорожньої інфраструктури в усьому світі знаходиться в поганому стані і потребує капітального ремонту або повної заміни, адже значна кількість доріг була побудована між 1950 та 1980-ми роками, і час їх експлуатації вичерпано. Проте підтримка і модернізація старих доріг є дуже капіталоємкою задачею. Тому ми очікуємо збільшення інвестиції в інфраструктурні проекти з використанням сучасних технологій для оцінки стану доріг та пріоритизації ремонтних робіт. Крім того варто очікувати впровадження програм державного фінансування для ремонту та відновлення доріг.

Зростаючий трафік та затори

Збільшення кількості транспортних засобів призводить до перевантаження дорожньої інфраструктури, що викликає затори та знижує ефективність транспортних систем.

Подолати цей виклик допоможуть в тому числі розробка та реалізація проектів розширення дорожньої мережі й впровадження інтелектуальних транспортних систем (ITS) для оптимізації руху та зменшення заторів.

Зміни клімату

Екстремальні погодні умови, такі як повені, посухи, та сильні шторми, можуть пошкодити дороги та іншу інфраструктуру, роблячи їх непридатними для використання. Тому будівельним компаніям доведеться використовувати стійкі матеріали і конструкції, які можуть витримати екстремальні погодні умови, а також планувати та будувати дороги з урахуванням зміни клімату та можливих природних катастроф.

Фінансування проектів

Багато країн стикаються з проблемами фінансування великих інфраструктурних проектів через обмеженість бюджетних коштів та зростання вартості будівельних матеріалів. Аби вирішити питання з фінансуванням варто вже зараз займатися пошуком альтернативних джерел фінансування, таких як приватні інвестиції та публічно-приватні партнерства (PPP). А також думати над оптимізацією витрат та покращенням управління проектами для зниження загальної вартості будівництва.

Технологічне відставання

Україна не завжди встигає за технологічним прогресом і продовжує використовувати застарілі методи та матеріали, що знижує ефективність і тривалість дорожніх робіт. Аби продовжувати розвивати дорожню інфраструктуру нам потрібні інвестиції в дослідження нових технологій будівництва та матеріалів, а також проведення навчальних програм для будівельників та інженерів щодо використання сучасних технологій.

Жорсткіші регуляції екологічного впливу

Будівництво та експлуатація доріг мають значний негативний вплив на навколишнє середовище, включаючи забруднення повітря, води та знищення природних середовищ, і це не може не викликати посилення екологічного регулювання дорожнього будівництва.

Тож компаніям вже зараз варто замислитися над використанням екологічно чистих матеріалів та технологій будівництва, а також впровадженням заходів з охорони навколишнього середовища, таких як створення зелених зон та установлення систем збору та утилізації стічних вод.

Безпека на дорогах

Незадовільний стан доріг та неефективна організація дорожнього руху все частіше призводять до зростання кількості дорожньо-транспортних пригод. Тож будівельним компаніям варто інвестувати у поліпшення дорожньої розмітки, встановлення сучасних систем освітлення та знаків, а також впровадження інтелектуальних систем управління дорожнім рухом для підвищення безпеки.

Проблеми з землеустроєм

Великим викликом для компаній є придбання та викуп земель для будівництва нових доріг, що часто супроводжується конфліктами та затримками у проектах. Тож у найближчі роки одним з топ-питань галузі стануть розробка ефективних механізмів викупу земель та справедливого відшкодування власникам та методики проведення прозорих консультацій з громадськістю щодо планів будівництва.

Робоча сила та кваліфікація

Брак кваліфікованих робітників та інженерів можуть сповільнити виконання будівельних проектів та знизити якість виконаних робіт. Тому, як і в багатьох інших високотехнологічних галузях, для компаній у сфері дорожнього будівництва актуальні будуть інвестування в освіту та підготовку кадрів у будівельній галузі та впровадження програм з підвищення кваліфікації та перекваліфікації для робітників.

Швидкі темпи урбанізації

Швидке зростання міського населення вимагає швидкої модернізації та розширення дорожньої інфраструктури для задоволення зростаючих потреб. Це, безумовно, рушій дорожнього будівництва, проте і суттєвий виклик, який вимагає від компаній ретельного планування та реалізації довгострокових стратегій розвитку дорожньої інфраструктури та інтеграції дорожнього будівництва з іншими міськими проектами для створення гармонійної міської інфраструктури.

Компанія «Автомагістраль-Південь» є лідером українського ринку дорожнього будівництва, ми беремо участь у найбільш масштабних інфраструктурних проєктах не тільки в Україні, але й за кордоном. Підтримка такого системного універсального банку, як Ощад, є для нас запорукою фінансової стабільності у реалізації проєктів, а також впевненості у взаєминах з нашими міжнародними контрагентами

Олена Шевцова, CFO «Автомагістраль-Південь»

Про Ощад

Ощад має в своєму кредитному портфелі успішні кейси з фінансування будівництва:

  • торговельно-розважальних центрів
  • готелів
  • бізнес-центрів
  • житлових комплексів.

А також проєктів з розбудови транспортної інфраструктури як національного, так і регіонального значення, в тому числі – навіть аеропорт.

 

Світові галузеві кейси

  • Автомагістраль Дос-Ріос - Тіхуана

Місцезнаходження: Мексика. Вартість: $2.9 мільярда

Проект передбачає будівництво нової автомагістралі, яка з'єднає міста Дос-Ріос та Тіхуана. Автомагістраль покликана покращити транспортне сполучення між США та Мексикою, зменшити затори та сприяти економічному розвитку регіону.

  • Автострада Делі - Мумбаї

Місцезнаходження: Індія. Вартість: $15 мільярдів

Це один з найбільших інфраструктурних проектів в Індії, який передбачає будівництво швидкісної автостради між Делі та Мумбаї. Довжина дороги становить близько 1,350 км. Проект спрямований на скорочення часу подорожі між двома мегаполісами з 24 до 12 годин.

  • Національний автомагістральний проект (NHAI)

Місцезнаходження: Індія. Вартість: $70 мільярдів

Це масштабний проект уряду Індії, який включає модернізацію і розширення мережі національних автомагістралей. Проект охоплює будівництво нових доріг та модернізацію існуючих, спрямований на покращення інфраструктури та підвищення економічної ефективності.

  • Проект "Січуан-Тибет"

Місцезнаходження: Китай. Вартість: $10 мільярдів

Даний проект включає будівництво автостради, яка з'єднує провінцію Січуан з Тибетом. Цей проект важливий не тільки з точки зору економічного розвитку, але й для стратегічної транспортної підтримки у важкодоступних регіонах.

  • Автомагістраль "Північ-Південь"

Місцезнаходження: В'єтнам. Вартість: $5 мільярдів

Автомагістраль "Північ-Південь" є ключовим проектом у В'єтнамі, який з'єднує столицю Ханой на півночі з Хошиміном на півдні. Це дозволяє значно скоротити час подорожі між двома найбільшими містами країни та стимулювати економічний розвиток регіонів.

зворотній зв'язок

Залишити заявку
Зателефонувати