Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

Зростати не можна зупинятись

АТ "Ощадбанк"

Про успіх

Багато підприємств МСБ закриваються не через кризу, а через брак знань та досвіду ведення бізнесу у їхніх засновників. Аби подолати цю прірву та не дати загинути перспективним ідеям, засновники проекту Made in Ukraine за підтримки Ощадбанку провели масштабну конференцію для малого та середнього бізнесу GROW UA. Експерти та успішні підприємці ділилися досвідом, розглядаючи практичні бізнес-кейси, обговорювали прикладні питання, що цікавлять кожного підприємця. Ми зібрали найяскравіші інсайти з події – поради і натхнення для тих, хто будує своє.

Андрій Стецевич, заступник голови правління Ощадбанку, про перспективи та можливості малого та середнього бізнесу

• Нові вимоги щодо оцінювання банками кінцевого бенефіціару засвідчують, що насправді реальна кількість бізнес-юнітів в країні у п’ять разів менша, ніж демонструє офіційна статистика. За цими даними, в Україні 1,7 млн підприємців, а насправді «живий» український бізнес – це 400 тис. бізнес-юнітів.
• Ми маємо створити «блакитний океан» – додану вартість, нові ринки, де з’являться нові ідеї, нові підприємці, нова якість, новий запит на економіку.
• Малий бізнес – це країна аутсорсингу. Тут відбувається постійна взаємодія із зовнішнім світом, тут не може бути жодних парканів.
• Лише кожна десята з усіх ідей, створених «на кухні», перетворюється на бізнес-проект, і лише один з десяти бізнес-проектів проходить часовий бар’єр у два роки і виживає. Тож аби мати 1,5 млн підприємців, нам потрібно 15 млн класних ідей. 

 

Вадим Медвєдєв, засновник консалтингової агенції Fashion Hub, про особливості українського ритейлу 

• Сучасна криза в рiтейлі – це і криза споживача, і криза виробника.
• Як дивно це не звучить, але сьогодні одна з найкращих платформ для продажу – Instagram. 
• Нині унікальний час – період, коли можна експериментувати з інтеграцією нових платформ та інструментів для ритейлу.
• «Сірий» бізнес знайде собі шлях завжди, а завдання підприємця, який хоче працювати чесно, – робити свою справу, не намагаючись перемогти «сірого» конкурента. 
• Якщо ваш товар унікальний, що б ви не продавали, залишайтеся у своєму сегменті, якщо ви в нього вірите.

 

Лідія Суярко, засновниця і керівниця проекту UaKrasa, про торговельний бізнес 

• Офлайн-магазин розвивати дуже важко, і насамперед через очікування власниками ТРЦ рентабельності своїх площ. 
• Люди йдуть з торговельних центрів, їм там стає нецікаво через одні й ті самі мережеві магазини, які є будь-де. Клієнт шукає щось нове, цікаве, унікальне. 
• Онлайн-торгівля буде рости і незабаром стане найперспективнішим напрямом в Україні. Але там дійсно дуже великі витрати, це не так просто. До того ж велика конкуренція – всі бояться, що на ринок вийде Amazon. 
• Магазини-дискаунтери – флагмани сучасного ритейлу. Це свідчить про те, що ціна – все ж таки вирішальний чинник для більшості споживачів.

 

Мар’яна Каганяк, керівниця Офісу з просування експорту, про необхідні кроки на шляху до зарубіжних ринків

• Перед тим як починати щось експортувати, треба спитати себе, а чи є в мене амбіції? Ви мусите хотіти стати глобальним – це обов’язкова умова. 
• Для початку експорту варто провести маркетингові дослідження і визначити найперспективніші ринки. Ваша продукція має бути максимально кастомізованою під клієнта і ринок. 
• Оптимальна бізнес-модель – дуже важлива складова експорту. Вона має бути ідеально відпрацьованою. 
• Експорт – це забіг на довгу дистанцію, ви маєте вибудувати максимально системну роботу. 

 

Інна Ярова, засновниця трейд-маркетинг-агенції PROMOBILL

• Trade marketing та e-commerce – нові напрями на українському ринку, тому не дивно, що бракує відповідних фахівців і  відсутнє чітке розуміння, як із цим працювати. Це додає труднощів, але й надає нових можливостей. Будь-який український бренд досить легко може вийти на європейський ринок в онлайні, всі кордони стерті, і це великий шанс для українських підприємців.
• Якщо ви як виробник хочете розвивати e-commerce, але у вас немає власного сайту, то ви маєте два шляхи: маркетплейс або інтернет-магазин. Перший варіант дешевший і охоплює більшу аудиторію, але там неможливо розвивати іміджеву складову. Інтернет-магазин дає таку можливість, але потребує більших фінансових вливань. Обирайте з огляду на ваші цілі та можливості.
• Чітко продумана і побудована маркетингова стратегія – це основа e-commerce.

Про успіх

АТ "Ощадбанк"