Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

Як зробити компанію зіркою YouTube

Сам-собi-маркетинг

Спочатку треба визначитися, чи треба нам в YouTube? Натепер – це найбільший та найвпливовіший сервіс збереження відеозаписів. Щодня користувачі переглядають понад 1 млрд годин відео, більше половини переглядів здійснюється з мобільних пристроїв. Український сегмент стрімко розвивається. За даними самого сервісу, кількість українських каналів зросла на 30% порівняно з минулим роком, а тривалість перегляду (watchtime) українського відео – на 60%. Щодо завантаження нового контенту, то цей показник збільшився майже удвічі – на 90%.

Понад 32% користувачів переглядають відео в YouTube як другий екран під час перегляду ТБ, при цьому 47% – «щоб дізнатися більше про те, що почули» або «навчитися робити щось, що побачили», а 56% діляться уподобаним відео. 26% користувачів YouTube віком від 25 до 44 років стверджують, що вони дивляться YouTube частіше, ніж ТБ. Щодо того, як і коли українці переглядають відео, то 59% роблять це увечері перед сном.

YouTube – це величезна база для маркетингових акцій. Загальні тенденції розвитку вражають, хоча точних цифр представники відеомережі не називають. Тобто не гайте часу і створюйте матеріали для просування своїх товарів і послуг. Зрозуміло, що універсального рецепта успіху не існує, але ми можемо дати кілька порад.

У вас є лише 5-7 секунд, щоб зацікавити глядача, наступні кадри можуть тільки підхопити цей інтерес. Зважаючи на величезну кількість однотипних відеороликів, дуже часто глядач   одразу вирішує, чи перегляне він цей ролик до кінця, чи може ввімкне наступний у списку, якщо цей буде не надто змістовним.

Співпрацюйте з розкрученими влогерами (відеоблогерами), їхня аудиторія допоможе вам поширити інформацію про ваш бренд. Глядач швидше обере відео, яке завантажили на сторінці відомого каналу та має більшу кількість переглядів. Крім того, користь від кампанії легко обчислити, зіставивши кількість переглядів та переходів. Крім того, можна надати влогерові знижковий промокод на вашу послугу чи продукцію та отримати вимірювані прямі продажі.

Створюйте та залучайте до активної співпраці власних прихильників. Не тільки реклама може створювати фанів, а й навпаки. Використовуйте цей кумулятивний ефект на повну! Не можна недооцінювати сарафанне радіо у часи соціальних мереж.

Не бійтеся використовувати вірусне відео, адже це дуже потужний інструмент, який може давати тривалий ефект.

Використовуйте маркетингові інструменти, що їх надає YouTube. До ваших послуг спрямування матеріалів безпосередньо до цільової аудиторії, яку можна підібрати за віком, інтересами та географічними обмеженнями. Використовувати таргетинг можна так само, як і під час пошукових запитів у Google. Принципи аналізу та відбору аудиторії подібні, бо використовуються спорідненими компаніями. Якщо ви не впевнені, що обрали правильний напрямок, допоможе Youtube-акакдемія, у які можна обрати потрібний курс, наприклад, “Залучення глядачів”. Переглянути можна за посиланням.

Також не слід забувати, що для таргетингу YouTube використовує дані, що отримані від інших сервісів корпорації, а це і пошук, і електронне листування, і дані перегляду браузера Chrome. Не нехтуйте тегами, які можна розмістити під роликом, завдяки їм ваш матеріал буде легше знайти серед схожих за тематикою. Потужний модуль YouTube Analitics, керування мовою субтитрів, інтеграція з акаунтами AdWords та Google Analytics – усе це доступно кожному користувачу просто з панелі керування каналом. Налаштування дуже прості та зрозумілі, треба лишень уважно все роздивитися.

І наостанок: залучіть спеціалізовану агенцію, члена так званої багатоканальної партнерської YouTube-мережі. Ці профі зможуть вберегти вас від помилок, яких ви не уникнете на початку нової для себе діяльності.

Сам-собi-маркетинг

АТ "Ощадбанк"