Підбірка контенту
Ми живемо в епоху контенту. Жовтень виключенням не став. Тому на сторінках інтернет-видань знову з’явилось чимало корисних матеріалів на бізнес-тематику.
Зокрема про нові тенденції управління бізнесом, правила оформлення товарної сторінки в інтернет-магазині та поради щодо тендерних закупівель ми зібрали для вас у цьому дайджесті.
Оформлюємо товарну сторінку: 5 фішок для інтернет-магазину, NETPEAK
Картка товару – важлива, але дуже недооцінена частина інтернет-магазинів. Зазвичай власники більше уваги приділяють головній сторінці, розділам, категорії та підкатегорії товару. Адже вони генерують більшість пошукового трафіку. Однак автор статті Оксана Масюта вважає: важливо не лише залучати аудиторію, а й конвертувати її в продажі.
Тому вона навела 5 порад, які допоможуть зробити товарну сторінку інтернет-магазину привабливою, зручною і такою, що продає. Ось вони:
- зміст сторінки повинен бути зрозумілим із URL: слід транскрибувати там повне найменування товару;
- картки товарів варто оформляти в одному стилі, а розміщення інформації має бути логічним: зліва фото товару, справа ціна, короткий опис та кнопка «Купити», а вже нижче – характеристики, відгуки тощо;
- подбайте про те, щоб на сайті були якісні фото. Ще краще – додати 3D-презентації товарів або відео;
- попрацюйте над сторінками товарів, які наразі відсутні у продажі. Вони повинні бути максимально красивими та яскравими;
- зробіть SEO-оптимізацію карток товарів: мета-даних title, description і заголовків h1.
У матеріалі ви знайдете графічні пояснення до кожного пункту. Тож якщо цікаво, переходьте та удосконалюйте свій онлайн-магазин.
Як змінити лідерство «динозавра» на лідерство «людяності», LABA
Віце-президент Amazon, маркетинг-директор NETFLIX та інші експерти розповіли про найновіші тенденції в маркетингу та бізнесі.
Наприклад:
- СЕО може більше не відповідати за результат, проте відповідати за людей, від яких залежить цей результат. Дайте людям вирішувати проблеми самостійно, хай навіть вони робитимуть це з помилками;
- в економіці майбутнього у кожного з'явиться можливість дізнатися маржу продавця та справедливу ціну. Це приведе нас до ідеальної системи попиту-пропозиції;
- бізнесу майбутнього варто сфокусуватись на інноваціях та нових цінностях власних продуктів, а не на конкуренції з іншими.
Загалом в статті більше 15 порад та інсайтів, які допоможуть вам стати сучасним та ефективним лідером.
«Не піду на компроміс із совістю»: як донеччанка облаштувала zero waste кав'ярню у Києві, Delo.ua
Інколи не потрібно винаходити велосипед, достатньо його мати. Переселенка з Донецька Анастасія Балабанова – веганка та велоактивістка. У 2017 році вона відкрила кав'ярню Sereda Vegan Point, яка не тільки суто веганська, а й сповідує стандарти zero waste, тобто виробляє мінімум відходів.
Ідея відкрити кав'ярню з'явилась, коли Анастасія з чоловіком поїхали до Одеси. Взяли велосипеди, щоб помандрувати містом. Під час подорожі подружжя дратувала відсутність велопарковок, тож дівчина подумала: якби я мала свій заклад, обов’язково б передбачила таке місце.
Що було далі, читайте у матеріалі. Там ви також знайдете відповідь на питання, як почати бізнес у новому місті всього за 5 тисяч доларів та як взагалі стати корисним для суспільства.
У будь-якому бізнесі настають важкі часи. Але з них можна вийти переможцем. Ось як, MC.today
Бізнес – це завжди зона підвищеного ризику. Тому кризи у його діяльності неминучі. І до них варто готуватись завчасно. Не дарма Джон Рокфеллер кожну нараду розпочинав з фрази: «Що ж, спробуємо трохи виправити наш жалюгідний стан».
Так сталось й з відомим одеським ресторатором Савою Лібкіним. Через карантин кількість відвідувачів його знаменитих закладів впала на 20-40%. Довелось зупинити всі нові проекти, затягнути паски і почати вдосконалювати бізнес.
Лібкін затіяв ряд змін, спрямованих на те, щоб компанія стала більш економічною, більш технологічною та більш мобільною. Ми радимо уважно прочитати матеріал і взяти на озброєння його досвід для покращення свого бізнесу. І не важливо – догнала вас криза, чи ще ні.
5 порад невеликим компаніям, як економити на закупівлях, Дія Бізнес
Менше 20% українських компаній системно організовують свої закупівлі. Головна причина – вони думають, що тендерні закупівлі це дуже складно, потребує багато ресурсів і взагалі призначено для великих компаній.
Керівник проєкту комерційних торгів Zakupki.Prom.ua Євген Єременко переконує, що це не так. Організувати закупівлю і таким чином заощаджувати кошти можуть навіть невеликі IT-проєкти або виробництва.
Ось коротко деякі з його порад:
- користуйтесь електронними тендерними майданчиками. Там закупівля створюється легко і швидко;
- починайте роботу з закупівлями з двох категорій товарів чи послуг та поступово розширюйте асортимент;
- заведіть внутрішній документ для ведення реєстру закупівель;
- об'єднуйтесь з іншими учасниками ринку. Спільна закупівля (хай навіть з конкурентом) зробить її вигідною для обох.
Майстер таблиць: наскільки добре ви знаєте Microsoft Excel, Ain.ua
Можна мати скільки завгодно CRM-систем та програм типу 1С:Бухгалтерія, але повністю виключити зі своєї діяльності Excel-таблиці мало кому вдалося. Тому, якщо не можеш викорінити – очоль! Мабуть цією логікою користувалась редакція, створюючи тест на знання популярного редактора таблиць. Спробуйте свої сили і ви.
На нашому сайті також вийшов дайджест новин. Про нові податки для креативних індустрій та умови кредитування 5-7-9%, а також графік держ перевірок бізнесів на 2021 рік можна дізнатись за цим посиланням.
Підбірка контенту