Що ти за лідер?
Про свої підходи до лідерства, перший досвід в якості СЕО та впровадження корисних звичок серед співробітників в новому випуску розповість співзасновниця і головна виконавча директорка мережі фітнес клубів «Софія Sport» Ольга Крижанівська.
Перший спортклуб Ольга з партнером відкрили 6 років тому, а сьогодні готується до відкриття вже третій. Маючи за плечима досвід керівника, дівчина знала, які підходи в керівництві командою буде застосовувати, і яку філософію буде впроваджувати. На сьогоднішній день під крилом керівника Ольга зібрала понад 100 осіб, зі спільними поглядами на життя, щоб робить світ навколо себе кращим.
ПЕРШІ КРОКИ СЕО
На думку Ольги, для того, щоб бути СЕО не має значення, де ти вчився або звідки ти родом. Куди важливіше широкі погляди на роботу і, можливо, варто отримати досвід в різних сферах діяльності.
«Бували в житті моменти, коли спала по 4-5 годин на день і працювала на кількох роботах з темними колами під очима, тому що потрібно було щось їсти, десь і якось жити. Але так було не тільки через те, що потрібно. Мені було самій цікаво вивчати особливості роботи в різних сферах і сьогодні такий досвід, в якомусь сенсі, допомагає мені як керівнику. Це безцінний досвід, який допоможе загартувати силу духу і навчить систематизувати свій графік в майбутньому», - ділиться спогадами Ольга.
Зайнявши посаду головної виконавчої директорки, перший час важливо налагодити контакт із співробітниками, яких в майбутньому будеш вести. Перші кілька місяців на новій посаді завжди будуть найважчими. Як керівнику, Ольга розповіла, найважчим було прийняти те, що помилки можуть траплятися: «Зробити помилку і впасти - це нормально. Стояти на одному місці - це не є нормальним».
На початку шляху в якості СЕО, на думку Ольги, важливо пам'ятати про те, що незважаючи на обіймаючу посаду, ви така ж людина, як і ваші підлеглі. Коли Ольга відчувала, що починає «надівати корону керівника», то відразу намагалася їхати в дитячий будинок або виконувала якусь благодійну роботу, щоб поставити себе на місце. Згодом це переросло в корпоративну філософію компанії.
ХОРОШІ СПРАВИ РОБИМО РАЗОМ
Саме благодійність і бажання допомагати згуртувало команду мережу фітнес клубів «Софія Sport». Сьогодні кожен співробітник бере активну участь в різних акціях, що спрямовані на поліпшення як свого життя, так і людей, які цього потребують. Ольга з гордістю розповідає, що їх мережа стала першою, яка піклується про забруднення навколишнього середовища.
«Одного разу я помітила, як сміття із звичайних урн і сміття зі спеціальних сортувальних контейнерів скинули в одну машину і відвезли на звалище. Тоді я зрозуміла, що таким ініціативам довіряти не можна, поки сама не візьмеш кермо влади в свої руки. Таке бажання коштує дорого і іноді б'є по бюджету компанії, але запал в очах колег і співробітників нашої команди, їх бажання боротися за щасливе життя своєї сім'ї і оточуючих людей, дуже надихає і змушує не зупинятися в боротьбі за мир не тільки в рамках нашої команди.
Сьогодні ми єдиний спортивний клуб, який реально сортує сміття. Це і приємно і боляче, тому що складно порахувати реальну кількість існуючих спортивних клубів в нашій країні. Але головне почати, що ми й робимо. Що стосується нових людей в колективі, ще на перших етапах знайомства ми розповідаємо, що вся команда бере участь в різних благодійних ініціативах і це є філософією компанії, яку важливо підтримувати. На цьому етапі ми і знаходимо один одного », - гордо розповідає Ольга.
РОЛЬ ЛІДЕРА В КОМПАНІЇ
На думку Ольги, СЕО - це не просто людина, яка видає зарплату і керує тим, що і як правильно потрібно робити. Людина, яка всім і всіма керує, змушує підпорядковуватися не буде хорошим СЕО, бо люди за таким керівником не підуть.
«Молодим і вже досвідченим керівникам необхідно зрозуміти, що не варто боятися показати свої щиро слабкі сторони, показати себе звичайною людиною, яка теж може чогось не знати і потребувати допомоги», - додала Ольга Крижанівська.
Дівчина вважає, що атмосфера в компанії задається саме її управлінцями. Якщо в компанії хочуть впровадити якусь благодійну ініціативу, то необхідно починати її поширювати, в першу чергу, серед ТОПів компанії, які, згодом, будуть заряджати цією ідеєю своїх підлеглих.
«Одна людина може змінити світ. І приклади цьому є. Головне, щоб його ідею підтримала команда і просувала далі в маси. Мені пощастило мати саме таку команду, яка не тільки мене підтримує, але й поширює далі цю ідею », - пишається Ольга.
Але всіх відразу змусити повірити в ідею складно, бо це є робота не тільки всередині компанії, але й робота над самими собою. Це є складний і довготривалий процес, який потребує уваги і постійної мотивації. Ольга вважає, що порада від керівників до співробітників ставати краще на 100% є нереальною.
«Краще вдосконалюватися кожен день на 1% - це маленький крок, але він точно відбудеться», - радить Ольга Крижанівська.
Що ти за лідер?