Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

В Україні — «Все включено»

Катерина Спориш

Про успіх

Артур Лупашко, засновник Ribas Hotels Group, в ексклюзивному інтерв‘ю «Будуй своє» розповів, навіщо запровадив систему харчування «Все включено» та що це принесло бізнесу.

Інформаційна довідка. Ribas Hotels Group засновано в Одесі у 2014 р. Напрямки діяльності: консалтингові послуги і послуги операційного управління готелями.

— Артуре, звідки взялася ідея — втілити систему «Все включено» в Україні?

— Наразі українці багато подорожують Україною, також прямують і до інших країн. Влітку особливим попитом серед закордонних відпочивальників користуються Єгипет та Туреччина, де поширена система харчування «Все включено». Це й не дивно, адже турист за фіксовану суму отримує харчування, безлімітні напої на території одного готелю. Тобто немає потреби йти куди-небудь — до ресторану або іншого готелю — у пошуках смачних та різноманітних страв. Із додаткових витрат під час відпочинку лишаються хіба що дрібниці — на сувеніри, подарунки тощо.

В Україні такого сервісу туристи не отримували до 2018 р. Так, готель чудовий, але з харчуванням — складнощі, через що на відпочинку доводилося шукати, де б смачно попоїсти. Саме тому експерти Ribas Hotels Group заходилися вивчати сервіс «Все включено» по різних країнах із головною метою — повторити систему, як у Єгипті, запропонувавши її українцям.

— Що знадобилося для втілення системи?

— Наприкінці 2017 р. я вирушив у прес-тур по 40 готелях Єгипту, де розбирався, як працює система. Протестувати систему в Туреччині тоді не вдалося, оскільки там вже завершився сезон.

Головне моє спостереження за результатами прес-туру: команда готелю робить усе можливе, щоб гості отримували максимум послуг, не покидаючи його територію! Як у питаннях інфраструктури, так і у харчуванні — будь-хто з постояльців знайде страву на свій смак. А разом з цим — турист захоче повернутися до готелю ще не раз!

— У якому з готелів запровадили систему спершу?

— Ми запропонували власникам готелів, що входять до мережі Ribas Hotels Group, втілити систему в життя. Перший, хто підтримав — власник White House, готелю на узбережжі Чорного моря, у смт. Коблево (Миколаївська обл.).

Готуватися до старту сезону почали навесні 2018 р., тестуючи технологію, страви тощо.

Щодо концепції, то гостям запропонували сніданок, обід та вечерю за системою «Все включено», страви — європейської та української кухонь. Проте на вибір — лише 25-30 страв за раз, порівняно зі 100 стравами у Єгипті.

Таке обмеження зробили тому, що на відміну від готелів цієї країни, ми не мали номерного фонду на 300-500 апартаментів, у нас було лише 60. На обмеження впливали й відсутність тих або інших підрахунків, досліджень щодо вподобань туристів тощо. Також, окрім страв, запропонували безлімітні алкогольні та безалкогольні напої українського виробництва — пиво, вино, ром та інші, які подаються з ранку до 00:00.

Зрозуміло, на втілення задуму знадобилися й інвестиції — близько $30 тис. для закупівлі б/в обладнання у гарному стані: столів, посуду, бару тощо. Стартували з системою «Все включено» ми влітку.

— Скільки коштував номер у готелі з такою системою?

— Від 1600 грн — на початку сезону та восени, до 2500 грн — у липні-серпні.

— Як просували послугу?

Через інтернет-рекламу, де розповіли про можливість відвідати готель з системою обслуговування, як у Туреччині чи Єгипті.

— Що отримали у підсумку?

— На відміну від сусідніх готелів, які на старті та наприкінці сезону не мали пожильців, завдяки новій системі ми отримали заповненість чи не на 100%. Якщо говорити про кількісне вираження, то приріст серед гостей склав 30%.

— Чого навчив перший сезон з новою системою?

— Найголовніше — тепер це просто must have не лише на півдні України, а й будь-де — на півночі, заході. Адже таким чином ми зможемо втримати туриста всередині країни, надаючи йому все те, що він раніше отримував за кордоном. Разом з цим отримаємо інший ефект — зацікавленість туристів з інших країн обирати відпочинок в Україні.

— Чи були складнощі?

— Чесно кажучи, ми мали кілька проблем посеред сезону. Так, працівники — кухарі або офіціанти — не витримували навантаження та полишали команду, через що терміново доводилося шукати заміну. Або ж персонал полишав робочі місця у розпал дня без попередження. Втім, незважаючи на ті або інші складнощі, ми впоралися!

— Що плануєш робити у подальшому?

— Розвивати «Все включено» в Україні і надалі. Разом з цим покращувати умови проживання та праці для команди, яка бере участь у процесах, адже без цього нікуди!

Про успіх

АТ "Ощадбанк"