Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

Свято у пляшці

Тетяна Кучер

Про успіх

Валерія Нойман, засновниця сервісу з доставки алкогольних коктейлів Drinkville, не з чуток знає про особливості української барної культури – кілька років тому вона відкрила популярний у Києві бар «Буду позже» та водночас опікується барною складовою у декількох столичних ресторанах. Ідея створити сервіс доставки коктейлів назрівала поступово, і коли дівчині самій довелося шукати коктейлі поза барами, то зрозуміла, що має реалізувати цей проект.

Сервіси доставки алкогольних коктейлів дуже популярні в Європі та США, а от в Україні ця ніша була порожньою. Одні бари продавали коктейлі у пляшках, але без доставки, інші пропонували дорогу акційну доставку час від часу. Drinkville став першим повноцінним сервісом, який узяв на себе весь процес – від приготування та розливу коктейлів до моменту, коли клієнт забирає пляшку з рук кур’єра на порозі свого дому. Жодних досліджень не проводили, щоби з’ясувати, чи матиме попит така послуга – і так було зрозуміло. Цього виявилося достатньо, щоб спробувати його задовольнити.

Так ідея перетворилася на бренд. Назву обирали у Facebook, влаштувавши таємне голосування серед друзів. З’явилася і власна візуальна складова: дизайнер Наталія Срібняк створила незвичайний логотип із зображенням двох келихів «купе», який викликає ціле різноманіття асоціацій і в поєднанні з назвою влучно відображає концепцію сервісу.

Валерія запустила проект разом із партнером, порівну інвестувавши у майбутній сервіс. Загалом запуск коштував майже 100 тис. грн, левову частку яких витратили на закупівлю алкоголю. Його придбали в офіційних постачальників, з якими Валерія працювала раніше, утримуючи свій бар. Окрім того, придбали устаткування – насоси і пляшки, орендували склад і почали змішувати і розливати першу партію. Кожну пляшку засновниця власноруч загортала у крафтовий папір із логотипом. Перші замовлення партнери розвозили самі, а згодом уклали договір із кур’єрською службою, яка має свої складські приміщення, які час від часу теж використовують для зберігання пляшок із коктейлями. Порахували, що працювати з підрядниками вигідніше, ніж організовувати внутрішню службу доставки.

«Це найкращий бульвардьє у моєму житті!»

Партнер Валерії опікується фінансами, а вона відповідає за просування та спілкування з клієнтами та контролює весь технологічний процес приготування коктейлів.

Клієнти Drinkville можуть обрати з трьох класичних рецептів – негроні (на основі джину), бульвардьє (на основі бурбону) та кейнфлауер (із ромом і аперолем). Усі коктейлі витримують протягом місяця у склі, через це утворюється неповторний смак напоїв, які не знайдеш у жодному барі. Час дає можливість інгредієнтам так поєднатися, що навіть найбільші поціновувачі не одразу розуміють, з чого саме складається коктейль.

Валерія розповідає, як пригостила подругу (фанатку міцних коктейлів) негроні із першої партії, і вона довго смакувала, а потім винесла вердикт: «Це – найкращий бульвардьє, який я куштувала». Виявилося, що подруга переплутала коктейлі через неповторний смак, який з’явився завдяки утримуванню напою у склі.

Підприємниця зізнається: це найкращий комплімент для молодого проекту, коли вдалося здивувати поціновувачів. Трапляються клієнти, які хочуть отримати щойно змішані коктейлі, тоді пляшки доставляють одразу після розливу. К клієнтами Валерія підтримує комунікацію через соцмережі та месенджери – цікавиться враженнями та побажаннями.

Більшість клієнтів сервісу – здебільшого люди середнього віку, які надають перевагу камерній атмосфері і не полюбляють бари. Це досить несподівано, адже засновники були впевнені, що основними клієнтами будуть завсідники барів, але виявилося, що аудиторія – геть інша, хоча і не менш цікава.

Валерія розповідає, що серед клієнтів існує запит і на інші коктейлі. Drinkville працюватиме над розширенням коктейльної карти, проте є певні технічні нюанси. Проект існує менше півроку, тому складно спрогнозувати, які обсяги продукції продаватимуться, а це означає, що наразі неможливо використовувати свіжі продукти, наприклад фреші або яєчний білок, для коктейлів, що суттєво обмежує вибір рецептів.

Але засновниця сподівається, що згодом виробничі процеси налагодяться і разом із розширенням коктейльної карти Drinkville зможе дивувати своїх клієнтів новими незвичними рішеннями, наприклад, святковим пакуванням, адже, за словами Валерії Нойман, доставляючи коктейль, Drinkville доставляє своїм клієнтам свято.

Про успіх

АТ "Ощадбанк"