Ідея для бізнесу
REmade - це українська upcycle компанія з виготовлення дизайнерських сумок і аксесуарів з натуральної вінтажної шкіри. Бренд головними своїми принципами вважає повагу до екології та турботу про природу. REmade налагодило успішне виробництво модних речей з перероблених матеріалів. Команда бренду поділилася з «Будуй своє» своїм досвідом створення прибуткового, і в той же час еко-дружнього, товару.
СТВОРЕННЯ УНІКАЛЬНОГО ПРОДУКТУ
У грудні 2014 року з'явився бренд REmade. Олег Звонарьов разом з Ганною Сигорський відкрили невелику майстерню в історичному центрі Києва, де ночами стали шити вироби «з історією».
«Ідея бренду виникла кілька років тому у Олега Звонарьова, коли на одному зі столичних секонд-хендів в поле зору потрапила стара армійська сумка, яку він купив за 5 гривень і захотів перешити «під себе ». Згодом на результат звернули увагу друзі, які почали просити зробити їм щось схоже. На жаль, такі сумки знайти не вдалося, і тоді в голові виникла ідея спробувати зшити річ зі старих курток, оскільки експериментувати з новою шкірою було б занадто дорого », - розповідає співзасновниця Анна Сигорський.
За словами Олега, на створення такої концепції бренду його наштовхнула думка про те, що в світі існує величезна кількість непотрібних виробів, які просто викидаються. «Навіщо ж тоді використовувати нову шкіру і підтримувати фабрики по її виробництву? Куди простіше і цікавіше розвивати власну еко-ідею, яка в подальшому пошириться по світу і допоможе знизити кількість товарів, що виготовляються з нової шкіри», - переконаний молодий чоловік.
Олег Звонарьов зізнається, що коли вони з Анною відкрили бренд, перші вироби мали багато недоробок. Але, незважаючи на це, покупцям подобалися сумки через свою унікальність, адже двох однакових сумок не було ні у кого. Анна і Олег розповіли, що спочатку не до кінця розуміли, що потрібно для налагодженого підприємства - виробництво, обсяги, закупівлі. Але виявилося все не так страшно. З досвідом помилок ставало все менше, а покупців - більше. «Головне почати діяти і все буде складатися найкращим чином!», - кажуть Олег Звонарьов і Анна Сигорська.
ВИРОБНИЦТВО, ЯКЕ ЗМІНЮЄ СВІДОМІСТЬ
Співзасновниця бренду REmade Анна Сигорський зазначила, що виробництво виробів із вторинної сировини іноді обходиться дорожче, ніж з нової шкіри. Незважаючи на це, міняти концепцію бренд не має наміру. Анна вважає розвиток подібного спрямування не просто справою принципу, адже компанія націлена створювати екологічно доброзичливі продукти і, переробляючи вторсировину, приносити користь планеті.
"Виробництво товарів з вторсировини буває іноді більш витратним фінансово, ніж вироби з нової шкіри, не кажучи вже про технологію виготовлення, яка є досить складною. Але ми нічого змінювати не будемо, адже на цьому будується концепція нашого бренду.
Наша продукція створюється тільки зі старих речей. Для бірок використовуються обрізки шкіри рослинного дублення. Їх ми отримуємо від інших майстрів або друзів, які віддають нам шкіряні речі. Куртки або інші речі для наших виробів нам часто приносять самі клієнти (за це ми даємо знижку 10%), також одяг для подальшого виробництва привозять з-за кордону або ми купуємо її на секонд-хенді », - каже Олег Звонарьов.
У виробництві виробів RЕmade важлива екологічна складова. В Україні ще розвивається масове розуміння і прийняття того, що можна купувати і використовувати товари з перероблених матеріалів. Це, на думку засновників бренду REmade, значно гальмує розвиток бренду на українському ринку сьогодні. Однак до подібної філософії переробки сировини з розумінням ставляться на західному ринку, де тема переробки матеріалів і збереження ресурсів планети дуже популярна і активність в цих напрямках тільки вітається.
ОСОБЛИВОСТІ ЦІНОУТВОРЕННЯ
Незважаючи на те, що продукція RЕmade створюється виключно з вторсировини, ціноутворення формується щодо українського та зарубіжного ринку, конкурентів бренду і клієнта, як постійного, так і потенційного. Засновники бренду RЕmade хочуть продемонструвати ціноутворенням, що куди важливіше кінцевий продукт і його якість, ніж нові чи матеріали для продукту або вторсировину.
Ціна на готові продукти формуються виходячи з витрат і мінімального прибутку. Найчастіше товари з вторсировини закордоном коштують на порядок дорожче, ніж з нових матеріалів, це обумовлено складністю технологічних процесів виробництва.
В Україні бренд формує мінімальну ціну, щоб якось долучати споживачів до даної теми і не відлякувати їх ціною. «Ми хочемо, щоб наш продукт був доступний за ціною, і при цьому був якісним і міг прослужити не один рік», - розповідають в REmade.
ФІЛОСОФІЯ ВТОРИННОГО СПОЖИВАННЯ
Філософія виникла з ідеї бренду, яка згодом стала стилем життя. Засновники керуються бажанням показати оточуючим, як багато можливостей навколо, які не потребують руйнування навколишнього середовища і у виробництво нової кількості відходів від масового споживання.
Сьогодні можна спостерігати активне залучення відомих дизайнерів і брендів в проблему навколишнього середовища і їх методи вирішення даної проблеми. Багато з них намагаються сьогодні підтримувати концепцію вторинного виробництва. Це вже необхідність в сучасних реаліях.
«Нам дуже приємно займатися таким проектом в Україні, бо сьогодні в нашій країні розвивають філософію вторинного споживання все ширше», - кажуть Анна і Олег.
Бренд REmade - приклад бізнесу, який виконує соціальну роботу в суспільстві, задаючи нові стандарти споживання, розвиваючи свідоме придбання речей українським покупцем. Засновники розповідають, що вони намагаються брати участь в заходах, спрямованих на усвідомлене споживання, екологію і тп.
Надалі команда REmade планує розвинути експорт своїх товарів, презентуючи український еко-бренд на зарубіжному ринку. Також підприємство досліджує нові можливості виробництва продуктів з вторсировини - активно займається розробкою нових товарів з інших матеріалів вторинного використання.
Ідея для бізнесу