Підбірка контенту
Бізнес вчиться працювати в умовах карантину, тому намагається отримати нові знання та аналітику. Ділові ЗМІ в листопаді писали про те, як керувати персоналом під час дистанційної роботи, як завоювати серця покупців в offline-ритейлі, та як ефективніше використовувати сервіс Дія.Сity. Про це далі у дайджесті аналітики за листопад.
Дедлайни горять, співробітники горять і світ у вогні: як розставити пріоритети у завданнях, LABA
Щоб проекти йшли в ногу з дедлайном, важливо не хапатися за кілька завдань одночасно, а правильно розставляти пріоритети. Для цього може допомогти система RICE. Згідно неї, завдання менеджера – неупереджено підійти до оцінки кожної ідеї або завдання, «прогнавши» їх через чотири параметри:
- Reach – охоплення: скількох ваших клієнтів торкнеться завдання.
- Impact – вплив на якість продукту.
- Confidence – впевненість у вашій оцінці охоплення, впливу і трудовитрат.
- Effort – трудовитрати.
RICE – лише додатковий інструмент, який допомагає менеджерам приймати більш обґрунтовані рішення про те, в якому порядку виконувати завдання та захищати ці рішення перед командою.
Віддалений контроль: як управляти бізнесом за допомогою CRM, Mind.ua
У звіті Upwork «Future Workforce Report» прогнозується, що до 2028 року 73% усіх компаній матимуть віддалених співробітників. У статті розповідається про те, як запустити систему керування процесами у СRM та які кроки для цього необхідно зробити.
Ідеальний варіант – обрати одну систему, яка може об'єднати в собі всі процеси продажів. Масове оцифрування дозволяє управляти процесами, а не співробітниками. Всі інструменти, які всередині компанії побудовані на людському факторі, складно піддаються контролю і управлінню. Тому всі комунікацій варто перевести в онлайн.
Як це все запровадити та, найголовніше, як стимулювати команду працювати в CRM – читайте у матеріалі.
10 кейсів. Як завоювати серця покупців в offline-ритейлі, Дія. Бізнес
Чи можливо офлайн-рітейлу вижити в умовах карантину? Так, але для цього роздрібні продавці мають запропонувати покупцям враження, сервіс і відмінний купівельний досвід (customer experience — СХ), які люди не можуть отримати в Інтернеті або за телефоном.
У статті виділено п'ять послідовних елементів для забезпечення незабутнього враження і сервісу для своїх покупців:
- Інтерактивність: спогади про те, що ми відчуваємо, чуємо, бачимо, нюхаємо і помічаємо, можуть зберігатися на все життя.
- Оригінальність: всі наведені приклади автентичні, що викликає у покупців відчуття, ніби вони потрапляють в інший світ.
- Релевантність: все, що ви робите, повинно бути своєчасним, цікавим і затребуваним вашими покупцями.
- Несподіваність: надавайте унікальний досвід — саме він має вирішальне значення для того, щоб ваш бренд запам'ятався.
- Надійність: перш ніж щось застосувати, протестуйте. Ви повинні на 100% гарантувати необхідний результат.
12 питань про «Дія.Сity»: ви запитуєте, Мінціфри – відповідає, AIN.UA
Розрахунки зарплат в українському IT показали, що більше 75% фахівців отримують більше $1400 на місяць. І більшість з них працюють як фізичні особи-підприємці. Мінцифри вирішило упорядкувати цю систему, запровадивши «Дія.Сity».
Його резиденти отримають вигідну альтернативу ФОП: вони зможуть наймати співробітників, доходи яких будуть обкладатися податком з доходів фізичних осіб за ставкою 5%, військовим збором 1,5%, а також за кожного з них резидент «Дія.Сity» платитиме ЄСВ з мінімальної зарплати. Такі співробітники матимуть право на відпустку, на лікарняний та інші соціальні гарантії, чого ФОП позбавлені за визначенням.
Про ці та інші переваги перебування в екосистемі, читайте у статті.
Маркетинг для рекрутерів: як використовувати рекламу в Facebook для пошуку кандидатів, Delo.ua
Популярність цієї соцмережі і велика кількість інструментів для роботи з аудиторією дозволяють непогано вирішувати завдання, пов'язані з рекрутингом. Український сегмент ЦА налічує понад 13 млн користувачів, а сам ресурс впевнено тримається в щомісячних рейтингах найбільш відвідуваних ресурсів.
Але Facebook, в першу чергу, соціальна мережа, а не сайт із працевлаштування. Тому говорити про альтернативу спеціалізованим платформам з пошуку персоналу не доводиться. І все ж, це непогане доповнення до набору джерел для отримання потоку кандидатів.
У статті даються цікаві поради щодо роботи із рекламним кабінетом у Facebook, який дозволить вам знайти потрібні кадри та зекономити.
Довірити цінне. Плюси і мінуси оренди банківських сейфів, Фокус
Опитані банкіри стверджують: оренда банківського осередку в Україні – послуга, яка користується популярністю незалежно від сезону. Тобто, сейфи, як правило, заповнені на 80-100%, й підшукати вільний за потрібною клієнту адресою буває непросто.
Чому ця послуга така популярна, ви можете дізнатись у матеріалі.
QR-коди і самоізоляція. Як Кабмін дозволить працювати барам і ТРЦ в жорсткий карантин, UBR.UA
У разі посилення карантину український уряд вирішив використати приклад Великобританії, де мешканцям запропоновано сканувати QR-коди під час відвідування публічних місць та використовувати офіційний мобільний додаток NHS COVID-19.
Мета – контроль контактів під час зараження коронавірусною інфекцією за допомогою відстеження тих хто сканував код та синхронізацією з інформацією про зараження. Також така система може сповіщати інших відвідувачів закладу про ризик зараження.
У статті підприємці можуть ознайомитися із тим, як працює цей додаток і підготувати свої заклади до роботи з ним.
Підбірка контенту