Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

Що ти за лідер? Сергій Слупський, засновник івент-агенції Slupsky Event Management

Досвід топів

Як створити команду мрії, чи існує ідеальна модель керівництва та як максимально ефективно організувати роботу команди? Засновник івент-агентства Slupsky Event Management Сергій Слупський розповів про структуру компанії, роботу з факапами, ставлення до корпоративних тімбілдінгів та порадив пару крутих книг для керівників.

Про організацію роботи та структуру компанії

Структура нашої компанії та формат організації роботи пов’язані з особливістю бізнесу. Ми кожного разу винаходимо велосипед, адже жоден захід не може повторюватися. У цьому й полягає специфіка заходу як продукту: його не можна поставити на конвеєр. Звісно, в проектах зустрічаються речі, що повторюються: техніка, локація, харчування тощо. Та все інше — ніби вперше.

У Slupsky Event Management є event-відділ, креативний відділ, продакшн, адміністрація, client-service (спілкуються з клієнтами), фінансовий відділ тощо. Безпосередньо організацією заходів займається event-відділ, в якому працює декілька команд. Для відслідковування всіх завдань з усіх проектів використовуємо Trello.

При організації заходу у нас завжди є одна велика мета та дрібні завдання у різних напрямах: логістика, технічне забезпечення, локація, харчування, контент тощо. За кожний напрям відповідає окрема людина. Якщо захід невеликий, то одна людина може відповідати за декілька напрямів.

Я думаю, що така модель заснована на здоровому глузді та на досвіді, який ми набули за 18 років роботи.

Про роботу з факапами

У нас є набір документів та внутрішніх процедур, які склалися після сотень проектів та багатьох років роботи. Мета цих документів та процедур — зменшити кількість факапів. Звісно, без фейлів не обійтися — завжди відбувається щось, що просто неможливо передбачити. Для цього ми закладаємо час та ресурс на вирішення питань, що виникають в останній момент. А вони завжди виникають. Це теж частина  event-планування - управління змінами.

Перед початком роботи над проектом складається action-план — план дій у проекті. Action-plan розписуємо довго та дуже детально і після цього починаємо йому слідувати. У кінці цього плану є декілька документів, які регламентують перевірку технічних та особистих моментів. Наприклад, за день до заходу робоча група, яка бере участь в проекті, збирається та візуалізує все, що буде відбуватися на заході, хвилина за хвилиною. Цей процес займає декілька годин, група декілька разів перевіряє кожний аспект. Така собі 3D-модель майбутнього заходу. Також є “генеральна репетиція” у випадку великих заходів.

Після кожного проекту команда збирається та обговорює захід. Також ми зустрічаємося з клієнтом та розбираємо, як все відбувалося, що можна було покращити. Ми це записуємо та зберігаємо в архіві з порадами, які потім можемо використати у майбутньому.

Про пошук нових членів до команди та адаптацію новачків

У нас немає HR. На мою думку, HR дуже формалізує процес відбору людей. Наразі наша компанія складається всього з 25 людей. Зазвичай нових членів команди приймаємо за 2 етапи: співбесіда з безпосереднім майбутнім керівником та співбесіда з директором компанії. На деяких позиціях до відбору додається ще один етап, в якому бере участь рекрутер.

Для новачків у нас є “Курс молодого бійця”. У перший тиждень керівник знайомить новачка із нашими процедурами та документами, пояснює, що і як працює.

Про заохочення команди та тімбілдінги

У нас є бонусна система, яка становить частку від загального прибутку компанії. Частка виражається у відсотку, тобто до визначеної зарплатні працівник отримує бонус.

У нас своєрідне ставлення до корпоративних тімбілдінгів. З одного боку, ми проводимо для наших клієнтів на замовлення такі корпоративні заходи. Це один із продуктів, які ми представляємо на ринку.

З іншого боку, ми як керівники бізнесу вважаємо, що такі штуки не працюють. Наприклад, у нас є лекція, з якою я іноді виступаю, вона називається “Чому корпоративи вбивають вашу компанію”. Ми ніби рубаємо гілку, на якій сидимо.

Тімбілдінги не особливо ефективні, особливо такі застарілі, як “мотузковий курс” або пошуки скарбів піратів. Дорослим тридцяти-сорокарічним людям кажуть: “Ось, візьміться за руки, лізьте в отвір”. Це не працюе, люди в це не вірять ніби “для галочки” зроблено.

Ми завжди проводимо корпоративні заходи із навчальним елементом. Наприклад, останній корпоратив провели в форматі інтенсив-тренінгу з переговорів. Так, це тімбілдінг, але це не тільки фан, а досвід та знання, які потрібні для роботи.

Декілька років тому ми почали розробляти авторські проекти, так як побачили, що український ринок переповнений тімбілдінгами та “мотузковими курсами”. Наприклад, проект “Ресторан за один день” в рамках формату “One day challenge”. Такі речі реально надихають, це реальний досвід з вирішення певного завдання.

2 книги для керівників: порада від Сергія Слупського

  1. “Управління фірмою, яка надає професійні послуги” Девіда Майстера. Корисна книга, особливо для компаній креативного ринку. Дуже практична.
  2. “Бізнес у стилі фанк” Кьєлла Нордстрема та Йонаса Ріддерстрале. Ця книга мене дуже вразила.

Досвід топів

АТ "Ощадбанк"