Про невдачі
Анастасія Давидова, директор з маркетингу (CMO) найбільшої мережі кінотеатрів Multiplex та президент клубу маркетинг-директорів The CMO Club CIS, вважає факапи цінним досвідом, бо це постійний виклик і мотивація до самовдосконалення.
Multiplex: «Сутінки», «Твоє ім’я» та «Онєгін»
За час моєї роботи у Multiplex були, звісно, помилки. Одного разу привезли на бобінах стрічку «Сутінки». Механік поєднав їх у неправильному порядку: спочатку кінець, потім початок і середину. Глядачі були переконані, що так і треба. А потім хтось сказав, що це не той фільм, на що кіномеханік відповів, що його версія навіть цікавіша.
У нас є сайт, і ми дуже багато вкладаємо у нього. Була історія, пов’язана із стрічкою «Твоє ім’я». Ми вважали, що японське аніме не користуватиметься попитом, і поставили стрічку у прокат лише у Києві. Увечері у мій робочий чатик приходить повідомлення: «Зайди на сайт». Я заходжу і бачу, що там розвивається екосистема коментарів: 300... 400... 500 коментарів, мемчики, заклики «Мультиплекс, поверни Твоє ім’я!». Це ще не все, система сягає 800 коментарів, почали з’являтися хештеги «Майдан», «Multiplex_перемога» тощо. Ми не знали що робити, це продовжувалося ще кілька годин. Врешті ми прокоментували: «Пишіть ваші міста. Дякуємо, що виявили таку активність». 90 сторінок коментарів – це досі найбільш відвідувана сторінка нашого сайту. Жоден фільм не мав такого охоплення, як «Твоє ім’я», він пройшов у всіх регіонах. Відгуки ще довго додавали на сайт, коментували, люди знайомилися, обмінювалися враженнями.
(фото опубліковано FEDORIV Hub)
Наступна історія – про оперу «Онєгін»: як ми дуже схибили, але виправилися. У нас є театральні постановки, що йдуть наживо. Люди купують квитки на такі заходи заздалегідь. І на одному із сеансів сталося кілька «сюрпризів». З Лондоном (а саме там відбувалася вистава) у нас різниця в часі, а ми про це забули. Хоча це було не найгіршим. У найдраматичніший момент, після третьої години показу, на екрані з’явився напис: «Якщо за кілька секунд бажання продовжувати перегляд не буде підтверджено шляхом натискання на кнопку, трансляцію припинять і апарат перейде у режим сну». А наш механік, який не надто полюбляв оперу, вийшов на перекур. Трансляція припинилася саме тоді, коли мала звучати найкраща арія – освідчення Онєгіна. Глядачі вибігали з зали, намагалися знайти когось з адміністрації, щоб не пропустити момент, на який вони чекали три години. Як писав один із них: «Дуже сумно дивитися на екран, яким повільно пливе напис «з’єднання із супутником 0% зі 100%». Ми вибачилися перед глядачами і вжили потрібних заходів, зараз таких проблем не виникає.
Про команду і критику
Я працюю в Multiplex трохи більше двох років, і на початку мої підлеглі якось сказали: «Ти фіговий керівник». А потім періодично наголошували на тому, що я погано виконую свої обов’язки. Коли команда каже, що ти щось не те робиш, це дуже змінює тебе як людину і як лідера. Це надзвичайно цінно, коли команда вказує вам на факапи. Головне – адекватно сприймати критику.
Про невдачі