Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

Персональний бренд: рухаємося далі

Катерина Спориш

Про успіх

Ніна Левчук, керівник Google Marketing Solutions у Центральній і Східній Європі та авторка курсу «Персональний бренд як інструмент росту», розповіла «Будуй своє» про додаткові інструменти для персонального бренда. А також — про те, що потрібно в собі перебороти під час його створення. Персональний бренд давно вже став ефективним інструментом, застосування якого багатьом підприємцям дозволяє більше заробляти.

Курс Ніни Левчук у реаліті-школі бізнесу «Будуй своє» допоможе вам розвіяти всі сумніви та розібратися, яким чином покращити свої бізнес-показники, отримавши конкретні інструменти та поради.

Сайт-візитка: як зробити правильно

Інколи у бігунів, коучів та інших з’являється відчуття, що для персонального бренда зроблено абсолютно все: і сторінки в соціальних мережах прибрані та уніфіковані, і контент однорідний та стабільно оновлюється у Facebook, Instagram, LinkedIn. Регулярно публікуються колонки на провідних сайтах і у друкованих виданнях, рідною та/або іноземними мовами. А журналісти звертаються за коментарями до вас — лідера думок або ж провідного фахівця у своїй галузі.

Втім, мушу вас засмутити — це ще не все. Попереду ще сайт-візитівка. Існують 2 шляхи його створення. Можна це зробити самотужки на платформах WIX або Tilda, використовуючи наявні шаблони. Або ж замовити послугу написання сайту у спеціалістів на умовах аутсорсингу — як у країні проживання, так і поза її межами. Наприклад, скористатися біржами фрілансу: https://www.upwork.com/, або https://freelancehunt.com/, або https://freelance.ua/, https://kabanchik.ua/ тощо. Зауважу, такий варіант — замовити в інший країні — інколи дешевший.

Однак, розробляючи сайт самотужки чи за допомогою спеціалістів, передусім продумайте загальний стиль, що збігається із персональним брендом. Сюди належать і кольорова гама, і фон, і стилістика, та багато іншого. Разом з цим не забувайте про рубрикацію і про контакти. До речі, останні мають перегукуватися на бізнес-сайті та персональному сайті.

Опісля цих кроків час рухатися далі — розробляти сайт або поставити технічне завдання програмісту. Пам’ятайте про SEO-оптимізацію. Інакше про ваш сайт буде важко дізнатися, і ніхто не бачитиме його при пошуковому запиті.

Інші інструменти

Окрім вищезазначених інструментів — сторінок, публікацій в ЗМІ, власного сайту — є ще один секретний інгредієнт персонального бренду. Тематичні заходи. Моя порада — не бійтеся таких івентів, навпаки, цікавтеся та відвідуйте. Спочатку у якості гостя, пізніше — як спікер. Підкреслю, такі заходи — чудова нагода для налагодження контактів і нових знайомств з людьми та їхніми персональними брендами.

На заходах можна розповісти про себе іншим, поспілкуватися з колегами, знайти потенційних клієнтів, особисто познайомитися з організаторами. І не забувайте про контакти — завжди при знайомстві зазначайте, як і де вас знайти.

Уважно слухайте виступи людей. Придивіться, як вони себе презентують, що показують, у якій тональності тощо. Всі свої спостереження занотовуйте та відслідковуйте. Це буде корисним і для вашого персонального бренду.

Далі — станьте не просто гостем, а спікером цих конференцій. Щоб отримати таку можливість, запропонуйте насправді цікаву тему. Можливо, для виступів знадобляться уроки ораторського мистецтва.

Отже, до конференцій слід ретельно готуватися — люди пам’ятатимуть власні відчуття та враження після вашого виступу. Тому будьте прискіпливими до себе, щоб зацікавити аудиторію, і у результаті отримати нові запрошення.

Синдром: самозванець сидить у мені

Часто-густо успішні люди по всьому світові стикаються з таким психологічним явищем як «синдром самозванця». Це неприємний психологічний стан з негативними думками. Як вважають психологи, це явище пов’язане з тривогою та страхом невдачі. Наявність «синдрому самозванця» можна перевірити простими запитаннями самому собі.

— Ви приписуєте свій успіх удачі, правильному моменту або ж помилці?

— Чи згодні ви із твердженням: «якщо я можу, то й будь-хто може»?

— Ви страждаєте через дрібні недоліки у своїй роботі?

— Чи відчуваєте себе пригніченим навіть після конструктивної критики, бачачи у ній прямий доказ вашої непридатності?

— Досягнувши успіху, чи з’являється відчуття, що ви знову всіх обдурили?

— Вас турбує передчуття, що вас «викриють», і це тільки питання часу?

Якщо хоча б на одне запитання відповідь — позитивна, це є проявом такого прикрого явища. Але із цим можна жити. Просто навчіться приймати його. Зрештою, сумніви та докори за помилки будуть завжди. Раджу ставитися до помилок як до досвіду.

Говорячи про критику — вбивайте її добротою. А на зворотній зв’язок від людей реагуйте як на чудовий подарунок.

Підсумовуючи вищезазначене — вірте у себе, і не нехтуйте цілями, задля яких ви розпочали розвивати персональний бренд.

Про успіх

АТ "Ощадбанк"