Про успіх
Юрій Коробка, керівник з розвитку франчайзингової мережі Fedets family bakery, розповів «Будуй своє» про нові заклади та цікаві рішення. А також — про плани на майбутнє і найулюбленіші смаколики українців.
Інформаційна довідка: Fedets family bakery засновано в 2009 р. у Кривому Розі. Підприємство виробляє за класичною французькою технологією готову випічку, хліб, заморожені напівфабрикати та заморожену продукцію високого ступеня готовності з дріжджового і листкового тіста, із додаванням натуральної начинки. Підприємство розвиває франчайзингові заклади з 2013 р. Мережа складається з понад 300 закладів, серед яких «Франс.уа», «Франс.уа. Кава з собою» 一 все від 12 грн», «Булочна №1» та новий формат «Сімейна пекарня».
— Юрію, розкажи передісторію нового формату «Сімейна пекарня».
— Від формату ми і не відходили. Але певний проміжок часу більш затребуваними були кав’ярні, коли й відбувся пік розвитку «Франс.уа». Згодом до Fedets family bakery звернулася одна з продуктових роздрібних мереж з проханням організувати відділи випічки. У цьому ми допомогли. А у березні 2017 р. відкрили новий формат, який потім тиражували. Покупцям запропонували 34 позиції, де 50% 一 з солодкими начинками.
一 Скільки одиниць хлібобулочних виробів продається за день?
— Найбільше у «Сімейній пекарні» — в середньому 1100 одиниць на день.
— Відомо, що компанія модернізувала обладнання для власного виробництва, чому?
— Так, наше виробництво розташоване у Кривому Розі. Нещодавно, у відповідності з планами компанії, ми модернізували виробництво задля збільшення потужностей та обсягів хлібобулочних виробів: пиріжків, кондитерських виробів, хліба, який ми постачаємо у вигляді замороженого напівфабрикату. Завдяки модернізації компанія працює за європейськими стандартами.
— А чому на певний час було призупинено розвиток компанії?
— Коли ми запустили мережу «Сімейних пекарень», то не очікували, що у кількісному вираженні продаватиметься стільки продукції (посміхається). Тобто планували, що вистачатиме на 50, а вистачило на 30 крамниць! Одразу ж призупинили відкриття нових закладів, бо зрозуміли: якщо продовжувати розвиватися такими темпами, виникне дефіцит продукції. Це тривало з листопада 2017 по травень 2018 р.
Встановивши нове обладнання, проблему вирішили. Завдяки оновленим потужностям виробництва можна відкривати до 200 нових закладів різних видів або 170 «Сімейних пекарень», де продукції продається найбільше.
— Що українці полюбляють купувати?
— Існують так звані топові позиції. У «Сімейній пекарні» із виробів купують найчастіше пиріжки з класичними начинками 一 картоплею, капустою, м’ясом, сосиску у тісті та хліб, з напоїв — каву американо. А от у «Франс.уа» — круасани з різними начинками, хот-доги, серед напоїв — американо, капучино, латте. У «Булочній №1» картина така ж, як у «Франс.уа».
— Що принесли нові формати?
— Наразі займаємо ті локації, які для «Франс.уа» не підходять. Наприклад, для «Франс.уа» знадобиться приміщення 40-70 кв. м, а для «Сімейної пекарні» — 20-30 кв. м. Разом з цим ми охопили новий сегмент споживачів. Якщо «Франс.уа» — молодіжний формат, то у новий заходять всї слої населення, бо пиріжок від 5 гривень може собі дозволити кожен. Можна сказати, що перший формат — це кафе, а другий — крамниця. Як результат, разом з форматами прийшло й зростання компанії. Та й після розширення більше людей отримали робочі місця.
— Які плани на майбутнє?
— Ми думаємо про інші країни, і все ж націлені на Україну. Тому плануємо розвивати мережу, збільшуючи кількість закладів від заходу до сходу і півдня. А також — збільшувати асортимент, додаючи новинки.
Публікація створена за підтримки Franchise Group.
Про успіх