Ідея для бізнесу
У цьому випуску ми розповімо про Олександра Біду – засновника найнезвичайнішого в Києві салону краси «BIDAHAIRProject».
Бізнес Олександра Біди – це історія про те, як за допомогою нестандартного підходу можна зі звичайного салону краси зробити концептуальне місце, зі своєю філософією і нетиповим спектром послуг. У нашому матеріалі Олександр розповідає про свій шлях до справи життя, про секрет свого успіху і ділиться думками про сучасний український бізнес.
ЯК ЗНАЙТИ СВІЙ СТИЛЬ
Історія бренду «BIDAHAIRProject» почалася 3 роки тому, коли Олександр Біда, з 8-річним досвідом за плечима, вирішив залишити роботу в звичному для нас салоні краси і перебратися в підвал.
У 2016 році з'явився салон «BIDAHAIRProject» – без вивісок, нативной реклами і гучного відкриття, про яке міг би почути кожен перехожий. Головна ідея салону полягає в комбінації салону краси, бару і місця для відпочинку, де люди, в закритому, але затишному та світлому просторі могли б розслабитися і весело провести час під діджейську музику. Головною унікальністю бренду є те, що схожих концепцій в Україні поки не існує.
Натхнення Олександр черпав із закритих американських барів та салонів краси, куди приходили тільки люди певного кола, щоб створити щось на зразок власного таємного клубу за інтересами. Щоб люди не просто приходили стригтися, але й спілкуватися. Це більше ніж салон, це місце, де люди знайомляться і весело проводять час.
ПОЧАТКОВІ ІНВЕСТИЦІЇ І ПРОЦЕС ВТІЛЕННЯ
Зараз багато говорять про важливість наявності бізнес-плану при запуску власного бізнесу. Найперше він потрібен для презентації інвесторам, яких зацікавила б ідея і вони згодом профінансували б її. Але історія Олександра Біди пішла іншим шляхом. Він розповів, що у нього не було чіткого бізнес-плану. Насамперед, через те, що він не залучав інвесторів для втілення ідеї, а вклав власні гроші і частково позичив у знайомих.
Головним завданням він поставив якомога детальніше прорахувати, скільки необхідно на реалізацію ідеї, скільки в процесі будівництва буде витрачено, і скільки коштуватиме утримання салону в його перші місяці життя.
Олександр зазначив, що такий бізнес складно вести, незважаючи на те, що з боку виглядає все просто і невимушено. Якщо зважитися відкрити салон з такою концепцією, то головною помилкою може стати відкриття без будь-якої клієнтської бази. «Коли ти невідомий, запускаєш такий закритий салон з новими майстрами, нагнати людей, швидше за все, буде практично неможливо», – додав Біда.
З ще однією складністю Олександр зіткнувся під час будівництва. У будівництві салонів краси є свої особливості і стандарти, і в ці стандарти, за словами Олександра, вони не вписувалися. На допомогу прийшов дизайнер, якому вдалося чітко поділити один простір у такий спосіб, щоб воно змогло затишно поєднувати в собі бар, салон і місце для відпочинку.
Незважаючи на те, що салон знаходиться в підвальному приміщенні, сама будівля житлова. Великий плюс у тому, що перший поверх – це офісні приміщення. Хоча, за 4 місяці будівництва салону, приходили в гості бабусі з великими листами скарг, а на їх прохання – і різні служби. Але штрафів або заборон в нашу сторону так і не надходило, так як у нас була вся необхідна документація.
ПЕРШІ КЛІЄНТИ
Саме постійні клієнти Олександра допомогли йому при запуску салону спростувати міф про те, що без вивіски, зовнішньої реклами та якоїсь інформації в інтернеті салон приречений на провал. Концепція "секретного" салону спочатку не передбачала того, щоб про нього говорили на всіх вулицях Києва. Першими клієнтами були люди, які вже знали Олександра. Багаторічний досвід і величезна база клієнтів допомогли в просуванні.
А бар і сучасна клубна музика виділили салон з коли-небудь існуючих у Києві. "Бар у нас не приносить прибутку. Це просто додаток, який допоможе розслабитися як гостю, так і людині, яка з ним прийшла. Тому що, на відміну від стрижки, яка триває 1-1,5 години, фарбування у дівчат займає до 6 годин, і цей час важливо провести легко і весело", – розповідає Олександр.
КОЛЕКТИВНА РОБОТА
Колектив – це команда, яка робить бізнес таким, яким його бачать клієнти. За словами Біди, в колективі важливо приділяти час додатковому навчанню, щоб співробітники могли пізнавати нові техніки, прийоми.
За 3 роки існування бренду Олександру, в спільних зусиллях із командою, вдалося втілити свою ідею в життя, і згодом зробити філософією "BIDA HAIR Project": "Головне завдання нашої команди – це не просто добре постригти людей, а подарувати хороші емоції від цього часу".
Найактивніших майстрів салону Олександр запрошує брати участь у проектах для телебачення. Одним із таких проектів був останній сезон "Топ-моделі по-українськи".
ДОСЯЖНІ ЦІЛІ
Існуючим нині успіхом Олександр Біда не обмежується. Він поділився, що наступним головним завданням він бачить відкриття нового салону, але вже на даху одного з будинків на Лівому березі Києва. Відзначивши, що заради стрижки не всі готові їхати не одну годину в заторах на правий бік Дніпра.
Два берега Києва Олександр вважає абсолютно різними, виділяючи, що на правому ти хочеш сховатися десь під землею від метушні та заторів, а на лівому – піднятися нагору і дивитися на Київ.
Крім салону, зараз Олександр активно просуває свій ютюб канал, головна родзинка якого –стрижка людей у різних куточках світу в незвичайних місцях. У такий спосіб він хоче за допомогою сучасних медіа розповісти про свій бренд і, можливо, відкрити декілька точок за межами України.
Ідея для бізнесу