Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

Корисні картинки

Сам-собi-маркетинг

Мало лайків у соцмережах? А ви впевнені, що товар чудовий? Можливо, вам варто змінити спосіб презентації контенту. Зверніть увагу на те, як ви добираєте і подаєте зображення для постів, та спробуйте додати більше захопливих та сучасних візуальних матеріалів. А ці підказки допоможуть вам почати втілювати цікаві ідеї вже зараз!

 

Створіть анімовану гіфку 

GIF — це те, що одразу приваблює користувача. Якщо гіфка смішна чи незвичайна, шанси вашого контенту стати популярним чи навіть вірусним значно підвищуються. 
Щоб створити гіфку, необов’язково бути дизайнером. У мережі є багато онлайн-сервісів, що допоможуть вам, наприклад ось ці:
- MakeaGif – http://makeagif.com. Безкоштовний інструмент, що дає змогу працювати з фото, YouTube-відео, відео веб-камери та ін. Можна також змінювати вже створені гіфки.
- GIFYT – https://gifs.com/ З його допомогою можна створювати високоякісні гіфки на основі YouTube-видео. Ви обираєте, яка частина відео стане гіфкою, та додаєте напис. Сервіс також безкоштовний.

 

Грайте на емоціях

Сухі факти завжди програють емоційному контенту. Якщо пост викликає сильну емоцію, його запам’ятають, прокоментують чи поширять. За статистичними даними, найбільше поширень мають зображення, що пов’язані з позитивними емоціями (інтерес, радість, довіра тощо) та нестандартні, що здивували користувачів оригінальністю.

 

Постіть зображення з прив’язкою до певної події

Якісна картинка може працювати значно краще, якщо ви вигадаєте привід для її публікації. Слідкуйте за трендами та популярними темами у соцмережах. Також можна знаходити незвичайні свята на кшталт Дня шанувальників книг або Дня гамбургера та вітати користувачів із ними. Наприклад, так зробила компанія «Кока-Кола», опублікувавши фото білих ведмедів у День полярного ведмедя – і отримала величезну кількість лайків та поширень. 
Використовуйте сервіси, що можуть підказати вам, яке оригінальне свято сьогодні, наприклад ось ці:
http://www.holidayinsights.com
https://www.daysoftheyear.com. 

 

Залучайте користувачів до створення контенту

Чому ми так любимо соцмережі? Можливість самоствердитися, відчути власну важливість – одна з головних причин нашої прихильності. Попрохайте фоловерів допомогти: вибрати одну з двох картинок, прислати своє фото з товаром, вигадати підпис для зображення. Або ж влаштуйте конкурс селфі: під особистими фото будуть лайкати друзі учасників, що допоможе розширити вашу аудиторію.

 

Адаптуйте візуальний контент для вашої ЦА

Не забувайте про те, що навіть найкращий контент не зачепить користувачів, якщо він їм нецікавий. Обирайте ті зображення, які сподобаються саме вашій ЦА чи здивують її. Важливо також зважати, що у різних соцмережах має бути різний контент. 
Як зрозуміти, що ви на правильному шляху? Можна відстежувати, який саме візуальний контент приносить вам найбільше лайків та шерів. Аналізуйте результати та обирайте ту форму візуального контенту (гіфки, фото, відео), на яку найкраще реагує ваша ЦА.

 

Як бачите, створювати цікавий візуальний контент не надто складно, а результат, який він дає, вартий витраченого часу! 
 
(За матеріалами сайту socialmediaexaminer.com) 

Сам-собi-маркетинг

АТ "Ощадбанк"