Коротко про тренди у світі
Вчасно вловити світові тенденції, правильно їх адаптувати для потреб ринку і органічно впровадити в бізнес-модель підприємства - виклик для власника бізнесу.
Ми продовжуємо розповідати про світові тренди, які активно використовуються провідними світовими компаніями.
Підписки
Експерти пророкують кінець «епохи володіння» і роблять ставки на збільшення споживання послуг і товарів за системою підписок. Логіка споживання зводиться до простої тези - навіщо володіти, якщо можна підписатися? Клієнт не хоче витрачатися на придбання, залишаючи за собою можливість безболісно оновлювати рівень послуг і товарів.
Доходи від платних послуг з підписки на музику зросли на 38% у 2018 році до 829 млн фунтів, в результаті чого підписка зараз складає 62% від загальних доходів. Формати власності, такі як компакт-диски, вінілові платівки та завантаження, зараз становлять лише 38% доходу, зазначає звіт Entertainment Retailers Association.
Музичний, автомобільний і друкований ринки підтверджують тенденцію. Все більше людей надають перевагу сервісам спільного використання поїздок, оренди автомобілів. Споживання цифрових новин на мобільних телефонах зросла більш ніж на 300% за останні кілька років, згідно Pew Research Center.
Блокчейн
Блокчейн перестає бути синонімом криптовалют, його використання поширюється не тільки на ринки фінансових послуг. Багато світових лідерів також адаптують технології блокчейн для поліпшення якості спілкування з клієнтом, в тому числі Samsung, Microsoft, IBM і Alibaba в Китаї. Блокчейн буде застосовуватися, наприклад, в галузі безпеки харчових продуктів, інтелектуальної власності і роялті, а також управління нерухомістю та активами. 2020 рік може стати початком справжнього буму блокчейна.
«У 2019 буде дуже важко обговорювати інновації в бізнесі без попереднього обговорення технології блокчейна. У процесі розвитку галузі та розширення варіантів використання технології великі транснаціональні корпорації та компанії зі списку Fortune 500 будуть змушені визнати потенціал блокчейна в забезпеченні безпеки і ефективності повсякденних операцій. Просто тому, що це буде розумна практика ведення бізнесу», - зазначив Девід Ваксман, засновник і генеральний директор Wachsman у матеріалі видання BusinessNewsDaily.
Соціальна відповідальність компаній
Ще в 2015 році дослідження Neilsen показували, що 66% глобальних споживачів готові платити більше за відповідальні бренди - на 55% більше, ніж у 2014 році. Вектор розвитку соціальної відповідальності компанії залежить від загальної філософії. Це може бути захист прав жінок, екоатівізм, прагнення викорінити бідність як на національному, так і на глобальному рівні.
Ухвалення соціально відповідальних політик має велике значення для залучення і утримання клієнтів, що важливо для довгострокового успіху компанії. Крім того, багато людей із задоволенням заплатять більше за товари, знаючи, що частина прибутку буде направлена на соціальні та близькі їм сфери.
Згідно з думкою автора Investopedia, головними перевагами соціально відповідальних компаній є:
1. Соціальна позиція компанії зміцнює імідж і доповнює бренд.
2. Соціальна відповідальність дає працівникам можливість використовувати наявні в їхньому розпорядженні корпоративні ресурси для добрих справ.
3. Офіційні програми корпоративної соціальної відповідальності підвищують дух співробітників і продуктивність.
Наприклад, Фонд Еллен МакАртур оголосив у жовтні 2018 року, що більше 250 організацій, включаючи PepsiCo, Coca-Cola, Unilever та H & M, підписали своє зобов'язання по ліквідації одноразових не перероблених пластикових матеріалів до 2025 року.
Персоналізовані стікери
Завдяки широкому впровадженню технологій штучного інтелекту і машинного навчання, цифрові гіганти відкрили нову призначену для користувача можливість: персоналізовані стікери. Нейронні мережі на основі селфі формують набір персоналізованих стікерів з різними емоціями. Першим представив функцію Google, зараз тренд знову захопив ринки, але вже в месенджерах: Telegram і Viber.
Доповнена реальність
Доповнена реальність чи XR - загальний термін, що має на увазі нові технології у сфері створення більш захоплюючих цифрових вражень. Більш конкретно це відноситься до віртуальної й змішаної реальності. Віртуальна реальність (VR) забезпечує повністю цифровий ефект занурення, коли ви потрапляєте в світ, створений комп'ютером, використовуючи гарнітури. Доповнена реальність (AR) накладає цифрові об'єкти на реальний світ через екрани або дисплеї смартфонів (наприклад, фільтри Snapchat). Змішана реальність (MR) - це розширення AR, яке означає, що користувачі можуть взаємодіяти з цифровими об'єктами, розміщеними в реальному світі (голографічні піаніно, яке ви помістили в свою кімнату через гарнітуру AR).
Ці технології існують вже кілька років, але вони дещо обмежені світом розваг - гарнітури Oculus Rift і Vive, що забезпечують реалізацію ідей у відеоігорах, і функції смартфонів, такі як фільтри камер і Pokemon Go.
Світові бренди починають використовувати технології доповненої реальності для ширших потреб: навчання, презентація нових продуктів і комунікації візіонерських ідей.
Коротко про тренди у світі