Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

Коротко про тренди у світі. Випуск 3

Коротко про тренди у світі

 

Трендів у сучасному світі настільки багато, що вистачить ще на чимало випусків. У нас поки третій. Сьогодні продовжуємо розповідати вам про те, як змінюється світ, і як ви можете використати це на користь свого бізнесу.

Цифрова безпека

Hyp3r, маркетинговий партнер Facebook та Instagram, таємно збирав дані користувачів обох соцмереж. Це вже не перша історія про масштабний витік даних користувачів соцмереж та сервісів, які стають товаром у даркнеті.

Внаслідок вад у політиках конфіденційності технологічних компаній було створено Загальний регламент ЄС про захист персональних даних (GDPR), а у США ширяться заклики ввести контроль над технологічними компаніями. Саме тому дедалі більше бізнесів нарешті серйозно ставитимуться до питань конфіденційності та безпеки даних.

Якщо ваш бізнес працює із громадянами країн ЄС, GDPR є обов’язковим до виконання. Почати ви можете з того, що створите в своїй компанії нову посаду — Data Protection Officer (DPO). Людина на цій посаді контролюватиме виконання вимог GDPR, адже якщо їх порушувати — компанію чекатиме штраф у 20 млн євро або 4% від її річного обороту. 

GDPR найперше вимагає, аби підприємства не збирали більше персональної інформації про своїх клієнтів, ніж того вимагає ситуація. Якщо ваш бізнес — меблева фабрика з Тернополя, яка має свій сайт та через нього приймає замовлення на меблі від користувачів з Європи, то у анкеті на замовлення покупець не повинен вказувати своє рідне місто, дівоче прізвище своєї мами чи який колір він любить. Там лише мусять бути дані про доставку: країна, місто, адреса, номер телефону або емейл для підтвердження замовлення. 

Відтак, ви можете вже зараз переглянути, якими базами даних володієте та як влаштована ваша комунікація з клієнтами і скоригувати її відповідно GDPR. Також, ви можете перевірити, чи відповідає ваша компанія стандартам GDPR завдяки сервісу The GDPR Compliance Checklist.

Позаяк, цифрова безпека — запорука нормальних стосунків із клієнтами. Вони не люблять, коли їхні дані використовують проти них.

Раціональне користування

Подивились презентацію Apple і тепер хочете змінити свій минулорічний iPhone Xr на новенький iPhone 11? Не поспішайте купувати новинку за повну вартість: ви можете повернути Apple свій старий смартфон і отримати новий за символічну доплату.

Така політика компанії — це лише один із наслідків тренду на раціональне користування речима. Згідно з дослідженням компанії Nielsen, користувачі віддають перевагу компаніям, що дбають про довкілля. Відповідно, люди радше придбають техніку, одяг чи посуд, які прослужать довше, або ж можуть бути легко утилізовані.

Отже, роблячи вашу продукцію більш раціональною, ви не тільки врятуєте планету, а і матимете більше потенційних клієнтів. Раціональне користування навіть може бути бізнесом саме по собі. Минулоріч у Києві відкрили перший шоурум екотоварів для дому та особистої гігієни Ozero, у якому привчають до екологічного способу життя

Персоналізований досвід 

У сферах, де пропозиція перевищує попит, користувачі дедалі більше цінують персоналізований досвід. Якщо ви регулярно купуєте певні категоріх товарів у супермаркеті METRO Cash & Carry, то вам пропонуватимуть особисті знижки на ці товари. Таким принципом користуються чимало магазинів в Україні та закордоном.

Дебора Свіні, CEO консалтингової фірми MyCorporation, радить адаптовувати свої товари чи послуги під кокретних користувачів на основі їх історії покупок та особистих преференцій. Спробуємо? Яким би бізнесом ви не займались, ви можете дослідити звички ваших постійних клієнтів. Якщо ви дізнаєтесь, за що вони цінують ваші товари чи послуги, то зможете покращити свої сильні сторони і отримати більше продажів.

3D-друк

Що спільного у Bugatti, Audi та Adidas? Хоча б те, що усі три компанії використовують 3D-принтери у своєму виробництві. За допомогою цих пристроїв можна створити будь що — від деталей та підошв до цілих будинків, мостів та веж.

Вже зараз ринок ринок 3D-друку оцінюють у 10 мільярдів доларів. Згідно з цьогорічним звітом 3DHubs, цей показник зростатиме на 23,5% щороку протягом наступних п’яти років. 3D-принтери для споживачів все дешевшають — найбільш доступні моделі вже пробили бар’єр у $1000. Ви можете використовувати їх для виготовлення будь-яких комплектуючих, потрібних для вашого бізнесу. Так ви не лише зекономите на закупівлях, а і вирізнитесь серед конкурентів. До того ж, в Україні вже навіть виробляють 3D-принтери, що не поступаються за якістю друку світовим аналогам, але коштують менше.

Голосові асистенти

“Алексо, придбай сіль для ванни та нові рушники”, — може сказати американський користувач. І отримає своє замовлення вже наступного дня. Не потрібно вводити номер картки, чи навіть шукати щось у онлайн-магазинах — ваш голосовий асистент зробить усе за вас.

Тепер, коли голосові асистенти вбудовуються не лише у телефони і ноутбуки, а і в холодильники та телевізори, їх популярність лише зростатиме. Нещодавно компанія Amazon створила фонд на $100 мільйонів для стартапів, що знаходитимуть нові способи застосування голосового асистента Alexa.

Відповідно, вашому бізнесу варто подумати про те, як ваші потенційні клієнти зможуть отримати ваші послуги за допомогою своїх віртуальних асистентів.

Слідкуйте за трендами, та не забувайте ставитися до них критично. Чекайте на наступний випуск за тиждень.

Коротко про тренди у світі

АТ "Ощадбанк"