Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

Коротко про тренди у світі. Випуск 2

Коротко про тренди у світі

Минулого тижня ми вже розповідали вам про застосування AR-масок у соцмережах, концепцію zero waste та новітні підходи до роботи з клієнтами. Як обернути розуміння трендів на користь власному бізнесу і які теми найбільш активно обговорюються в ЗМІ та соцмережах прямо зараз? Читайте черговий випуск рубрики «Коротко про тренди у світі».

Подкасти

Подкасти — мрія фаната радіо минулого століття. Адже тепер у кожного є можливість створити авторську передачу, поділитися улюбленим плейлистом або провести інтерв’ю з підприємцем зі свого міста. Незважаючи на аудіальний характер подкастів, вони нарощують свою присутність на відеоплатформі YouTube. Так, за даними консалтингової агенції Audience Insights та сервісу подкастів Ulster Media, 43% користувачів YouTube в Канаді використовують його для прослуховування подкастів.

Варто також розраховувати на підвищення популярності подкастів із збільшенням кількості використання голосових помічників та розумних колонок типу Amazon Echo.

Для запуску подкасту непотрібні великі інвестиції. Насправді, найголовніше — ідея. Без правильно обраної теми все інше не має значення. Цени на рекордери ZOOM починаються з 3500 грн, петличні мікрофони можна знайти і за 500 грн, але для якісного звуку не варто брати щось дешевше за 2000 грн. Кількість петличок вираховуйте з кількості гостей, яких захочете запрошувати. Все інше не коштує нічого: софт для монтажу аудио можна знайти безкоштовний, публікація на платформах iTunes, SoundCloud теж не вартує нічого.

Гарна ідея, зовсім трохи інвестицій — і у вас є своє шоу.

Поштові розсилки are still a thing. І вони тільки ростуть

На початку 2000-их найпопулярнішими були «продажні» поштові розсилки, які масово відправлялися користувачами до спаму. Тепер це перетворилося на самостійну платформу, що зближує бізнес із користувачем/покупцем. Тому зараз відбувається багато цікавих експериментів із форматом та зовнішнім виглядом електронних листів.

Наприклад, The New York Times запустили декілька короткочасних поштових розсилок: «Гра престолів» (80 тисяч підписників, 60% відкриття) та «Літо в місті», де пропонують ідеї для відпочинку в Нью-Йорку. В Україні з поштовою розсилкою активно працюють мережі кінотеатрів: наприклад, «Планета Кіно» у поштовій розсилці відправляє персоналізовані підбірки фільмів та проводять опитування глядачів після відвідування сеансу.

Розсилки стають дедалі точнішими та автоматизованими, тому їхня кількісіть невпинно зростає. Навіть у Україні є компанії, що допомагають генераторам великої кількості контенту автоматизуваті його. Так, минулого року компанія Piezo купила український стартап Newzmate. Вони займаються автоматизацією дистрибуції контенту: якщо ви заходите на сайт, їхня технологія відслідковує, що вам цікаво — і потім надсилає листа з релевантним контентом. Цим користуються найбільші медакомпанії світу.

Авторські розсилки теж зростають у кількості: контенту стає все більше, фільтрувати його все важче. І тут залишається два виходи: або довіряти фільтр людині, що співпадає з вами за поглядами, або довіритись алгоритму. Для обох випадків розсилкі підходять ідеально.

Фемвертайзинг та empowerment

Фемвертайзинг — це реклама, яка підтримує жінок. Часто разом з фемвертайзингом використовують термін «empowerment», який згідно з визначенням Кембриджського словника означає: “Процес отримання свободи та можливості робити те, що ти хочеш або контролювати те, що з тобою відбувається”.

Усе більше брендів знімають фемвертайзинг: кампанія «Real Beauty» від Dove та «Let’s Change the Game» від Audi, рекламний ролик «#LikeAGirl» від Always тощо. Тож радимо ознайомитися з найкращими кейсами такої реклами, особливо якщо у вас бренд ювелірних прикрас чи жіночої спідньої білизни.

Нано- та мікроінфлюенсери

Інфлюенсери — це користувачі соцмереж, які суттєво впливають на власних підписників. Інфлюенсери створюють тренди та моделі для наслідування. Втім, вони встигли дискредитувати себе через численні звинувачення у «накручуванні» підписників та роботі з ботами. Так, у січні 2018 року The New York Times опублікували масштабне розслідування про роботу компанії Devumi, яка на кінець 2017 року продала клієнтам понад 200 млн підписників. У Devumi була власна база з 3,5 млн автоматизованих облікових записів, кожний із яких був багато разів проданий. Серед клієнтів компанії виявилися політики, професійні спортсмени, спікери TED і актори серіалів.

Тож тепер трендовим є залучення наноінфлюенсерів (користувачі, що мають декілька десятків тисяч підписників) та мікроінфлюенсерів (декілька тисяч підписників). Компанії замовляють їм рекламні пости в обмін на власні товари та невеликі гонорари. Поки що дослідження тривають, та деякі підприємці вже бачать у нано- та мікроінфлюенсерах майбутнє ринку: щирого, відкритого та дружнього.

Коротко про тренди у світі

АТ "Ощадбанк"