Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

Коротко про тренди у світі. Випуск 17

Коротко про тренди у світі

Паролі більше не актуальні?

Проблема захисту персональних даних - сьогодні одна з найактуальніших Діджитал-проблем. У Великобританії кількість крадіжок особистих даних знаходиться на рекордно високому рівні, повідомляє BBC. У минулому році британська служба по запобіганню шахрайства CIFAS зареєструвала 190 000 таких випадків. Розвиток цифрової економіки - не тільки технологічний прорив останніх часів, який змінив платіжні екосистеми, методи продажів як таких, розробив методи, які економлять час користувачів, а й зробив особисту інформацію користувачів мішенню для шахраїв. Виявляється, паролі вже не є надійними засобами захисту акаунтів. У Facebook повідомляють, що паролі від акаунтів декількох мільйонів користувачів Instagram зберігалися в легкому для читання форматі, що може поставити під загрозу безпеку цих користувачів.

Так, компанії розглядають варіанти заміни паролів або ж більш ретельної аутентифікації. Наприклад, компанія Microsoft в минулому році оголосила про плани відмовитися від паролів і перейти на використання біометричних даних або спеціального ключа безпеки. Варіантами заміни також можуть бути відбитки пальців, голосовий ідентифікатор і розпізнавання осіб. А ЄС розробив нові правила, згідно з якими повинні враховуватися як мінімум два фактори для аутентифікації особистості клієнта.

Gartner прогнозує, що до 2022 року 60% великих підприємств і майже всі середні компанії скоротять свою залежність від паролів в два рази. Експерти вважають, що відмова від паролів не тільки підвищить безпеку, але і допоможе заощадити кошти підприємств.

Відеомаркетинг

Відеомаркетінг активно впроваджується в продажу і, за оцінками експертів, в 2020 році він займе ще більш міцні позиції. Так, дослідження Zenith показує, що сьогодні користувачі 1,5 години в день витрачають на перегляд відеоконтенту. Zenith прогнозує, що рекламні витрати на онлайн-відео виростуть з $ 45 млрд в цьому році до $ 61 млрд до 2021 року. Відео таким чином перетягнуть на себе частину телевізійної реклами. Остання, відповідно, скоротиться - очікується з $ 183 млрд до $ 180 млрд. Основними популярнимивідеомайданчикиє зараз соцмережа TikTok, live відео, 360 degree.

Animoto, компанія, яка займається створенням відеоконтенту, надала дослідження про актуальність відео в 2019 році і поділилася такими показниками:

-58% споживачів відвідують сторінки бренду в соціальних мережах перед тим, як зайти на їх сайт, що на 81% більше, ніж в минулому році

-Відеореклама була лідируючим засобом просування товару, якщо брати до уваги кількість користувачів, які здыйснили покупку

-Кожен четвертий покупець здійснив покупку після перегляду сторіс в Instagram

-В топ-3 найбільш ефективних для розміщення реклами входять YouTube, Facebook, Instagram. Facebook є платформою № 1, куди маркетологи планують інвестувати протягом наступних 12 місяців.

Крім того, Animoto повідомляє, що 96% маркетологів розміщують рекламу в відео, 91% маркетологів задоволені рентабельністю відеомаркетинга в соціальних мережах, 93% брендів отримали нового покупця завдяки відео в соціальних мережах.

SocialMediaToday надав тематичну інфографіку до нинішнього святкового сезону і ділиться наступними інсайдами:

  • Маркетологи сходяться на думці, що відео - найефективніша медіастратегія в святковий сезон.
  • Для покупців відео - найкорисніший спосіб дізнатися про товар, зокрема під час святкових покупок.
  • Facebook - найефективніша платформа для розміщення відеоконтенту із «святковою» рекламою.

Так, відеоролики стають потужним інструментом для бізнесу B2B, даючи можливість просувати свої бренди в сучасній, цікавій формі. Маркетологам вже сьогодні необхідно, вибудовуючи стратегію з просування, звертати увагу на відео і розглядати його як потенційний майданчик для презентації свого товару. Вдалий приклад впровадження реклами в відеоконтент - колаборації відомих і молодих брендів з відеоблогерамі, коли про товар у форматі порад, рекомендацій може дізнатися мільйонна аудиторія, і, як правило, це цільова аудиторія бренду.

Головні тренди 2020 по версії Facebook

Facebook опублікував дослідження "2020 Topics and Trends Report", в якому пропонує огляд ключових тем і тенденцій, які, очікується, викличуть найбільшу кількість дискусій і інтересу на початку наступного десятиліття. Спостереження базується на огляді головних тем, обговорюваних з 2018 по 2019. Так, Facebook виділяє наступні тренди:

1. Еко-дружелюбність

Маленькі зміни в образах життя людей, дуже впливають на індустрії і ставлять перед ними нові виклики. Збільшується попит на еко-френдлі продукти.

2. Перехід на нові канали інформації

Подкасти наступають на п`яти телебаченню, мобільні девайси - комп'ютери. Формати споживання і поширення інформації стрімко змінюються.

3. Тактильні дії

Тактильні дії стають мейнстримом. Все більше людей звертаються до занять, які пов'язані з виконанням дій руками. Одні впроваджують садівництво в міське життя, інші - експериментують з такими технологіями, як 3D-друк і лазерна різка.

4. Мінімалізм і органічність

Мінімалістичні продукти і процедури, які маютьмаксимальний вплив; додатки для перевірки побутових предметів на наявність шкідливих інгредієнтів; харчування з турботою про організм - все більше і більше людство звертається до основ, відмовляючись від зайвого і бажаючи отримати користь для себе і навколишнього середовища.

5. Створення особливих моментів

Спа-процедури як особливий ритуал, кава як делікатес, а не джерело кофеїну, фітнес замість гучних вечірок - намічається тенденція, коли щоденні дії перетворюються в особливі моменти, і люди отримують від них не тільки користь, але і задоволення.

Коротко про тренди у світі

АТ "Ощадбанк"