Коротко про тренди у світі
У черговому випуску «Коротко про тренди в світі» розповідаємо про тенденції, на які варто звернути увагу, щоб зробити ваш бізнес більш успішним.
Автоматизація соціальних медіа
Призначений для користувача досвід показує, що сьогодні при просуванні товарів брендам необхідно розвивати нон-стоп комунікацію зі своїм клієнтом, а також забезпечувати стовідсоткову медіаприсутність. Згідно з дослідженням Digg, за одну хвилину в Facebook увійшло мільйон користувачів і 87,500 - в Twitter.
Сьогодні компаніям доводиться використовувати безліч соціальних мереж, щоб представити свій бренд. При цьому, головне - присутність в соціальних мережах, яка націлена на потрібну аудиторію з постійною взаємодією для грамотного просування бренду. Автоматизація соціальних мереж спрямована якраз на це. Сьогодні існують додатки, спрямовані на автоматизоване користування соціальними мережами (Cortex, Hootsuite, AgoraPulse і т.п.). Вони допомагають збільшити продажі, зацікавити більшу кількість аудиторії і підтримувати медіа-присутність бренду.
Автоматизація економить ваш час
Автоматизація дозволяє вам керувати всіма своїми обліковими записами з одного місця. Ви можете відповідати на запити, питання з обслуговування клієнтів, коментарі, відповіді і питання вчасно, без необхідності вручну заходити на різні платформи. Деякі інструменти автоматизації допомагають вам знаходити актуальні теми і знаходити контент, який знаходить відгук у вашої цільової аудиторії. Автоматизація соціальних мереж також дає вам час для перевірки звітів і тестування, аналізу маркетингової кампанії. Отримана інформація допоможе вам визначити області, які необхідно поліпшити в майбутньому, а також дасть розуміння того, як поточні рішення впливають на комунікацію з аудиторією і дії споживачів.
Автоматизація допомагає бути послідовним
Автоматизація дозволяє вам мати розклад публікації на декількох платформах. 83% маркетологів вважають, що пост-планування в соціальних мережах є найбільш підходящим способом автоматизації маркетингу. Таке планування дозволяє вам бути послідовними в очах споживачів.
Послідовність має важливе значення в маркетингу в соціальних мережах. Спосіб донесення інформації користувачам повинен бути логічним і зв'язковим. Впізнаваний стиль ведення маркетингової компанії через соцмедіа - важлива складова будь-якого брендингу. Клієнт повинен на підсвідомому рівні відчувати алгоритм ваших дій. Якщо ваша аудиторія знає, коли ви опублікуєте той чи інший контент, вона з нетерпінням чекатиме його появи. Так, ваші пости і новини не будуть пропускати, а значить бренд буде забезпечений увагою клієнта.
Автоматизація підвищує видимість
Автоматизація соціальних мереж допомагає планувати контент, щоб ви могли публікувати його в потрібний час і «залишатися на зв'язку» з користувачами 24/7, так що ви завжди будете доступні для клієнтів. Також вона допомагає відстежити найкращий час для публікацій. Це гарантує, що ваші повідомлення завжди видно аудиторії. Оскільки інструменти автоматизації дають вам уявлення про те, як працює ваш контент, стає легше охопити ваших цільових клієнтів.
Selfie selling
Selfie selling (селфі-продажі) - ще один тренд, пов'язаний із соцмережами. Селфі - один із найпопулярніших видів розваг, який маркетологи конвертували в гроші. Мішель Крацер у своєму блозі про бізнес та технології аналізує, чому даний канал розваг - хороший інструмент для продажів:
- Селфі «олюднюють» бренд.
- Фотографії роблять бренд відкритим та чесним перед покупцем (наприклад, бекстейджі, що показують етапи виробництва).
- Селфі демонструють різні способи використання продукту.
- Візуальний контент підвищує залученість.
Маркетологи радять брендам взаємодіяти з інфлюенсерами, які ведуть схожий із вашим споживачем спосіб життя. Тоді він буде відчувати себе ближче до бренду. Крім того, важливо подбати про естетику вашого віжуалу. Існують різні способи впровадження селфі у вашу маркетингову стратегію. Наприклад, конкурси на фотографію користувачів з вашим брендом або сторіс у форматі відгуків від лідерів думок і т.ін.
Анімація
У дизайні сайтів, для залучення уваги клієнтів, а також сприяння тому, щоб вони затримувалися на них, в 2020 році експерти рекомендують використовувати більшу кількість зображень і анімації. Веб-сторінки повинні бути інтерактивними, що привертають увагу. Motion-дизайн допомагає краще донести інформацію користувачеві в інтерактивній формі, яка чіпляє очей. При цьому, інтерфейс сайтів повинен бути адаптивним - естетичним як для мобільного, так і десктоп версії.
Питання довіри технологій
Інтернет речей, штучний інтелект, масштабна глобалізація діджіталізаціі всіх індустрій - тренди номер один сучасного бізнесу. Поруч з ними розвивається ще одна тенденція - питання довіри технологіям. Споживачі все більше задають питання, чи можна цілком довіряти технологіям, чи безпечно це і наскільки активно вселиться техно в житті людей. Технології не тільки служать допоміжними інструментами, і тим самих спрощують життя, але і ставлять нові виклики перед суспільством. Одна з проблем - страх перед штучним інтелектом і роботами, позбавляючи людей робочих місць. Сьогодні компаніям мало впроваджувати технології в бізнес. З'являється необхідність ще й інформувати і навіть навчати клієнтів і співробітників, а також чітко усвідомлювати наслідки впровадження того чи іншого нововведення.
Коротко про тренди у світі