Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

Коротко про тренди у світі. Випуск 13

Коротко про тренди у світі

Сьогодні розповідаємо про тренди наступного року. Чого чекати бізнесу у 2020? Які інновації стануть тенденцією й чому вже сьогодні потрібно розуміти, як на них реагувати?

ТЕХНО ТРЕНДИ 2020

Експерти виділяють головні технологічні тренди 2020 року.

  1. Демократизація технологій

Під демократизацією технологій мається на увазі легкий доступ до технічної сфери для всіх, незалежно від професії та місця розташування. Дослідницька і консалтингова компанія у сфері IT «Gartner» виділяє чотири ключові аспекти, яких стосуватиметься демократизація: розробка додатків, дизайн, знання, дані та аналітика.

  1. Автономне керування

Цей тренд задають такі компанії, як Tesla, Alphabet, Waymo. Експерти прогнозують, що автомобілі з автономним водінням популяризуються в найближчому майбутньому. Завдяки зборам даних та аналітиці це стане можливим. Однак потрібні істотні зміни в нинішніх інфраструктурах, законах та соціальних установках, перш ніж використання автономних транспортних засобів стане можливим у сучасних технологічних тенденціях.

  1. Аугментація людини

Аугментація людини - процес, за допомогою якого фізичні та когнітивні здібності людини посилюються. Імплантований в людину, він дозволить їй виконувати завдання, які раніше були для неможливими.

  1. Розподілене зберігання даних

Розподілена хмарна система може стати проривом у технологічній екосистемі. Очікується, що до 2020 року 75% згенерованих на підприємстві даних будуть оброблятися незалежно від централізованого центру обробки даних. Ця майбутня технологія 2020 року стане суттєвою модернізацією хмарної інфраструктури.

  1. DARQ ера настала

DARQ – це абревіатура трьох ключових понять, з якими зіткнеться бізнес. Технології зберігання інформації (DLT технологія), AI (Artificial intelligence) – штучний інтелект, розширена реальність (VR, AR), квантові обчислення (Quantum computing) утворюють одну з майбутніх технологічних тенденцій 2020 року, яку підприємства повинні інтегрувати. Тому при наймі, навчанні, утриманні співробітників важливо пам'ятати про складові DARQ.

  1. Персональне профілювання

Новітня технологічна тенденція - це профілювання споживачів шляхом вивчення їх взаємодії з сучасними технологіями.

Щоб проаналізувати канали для профілювання витрат користувачів, підприємцю варто відповісти на питання, як-от:

-Які додатки для соціальних мереж найбільш відвідувані?

-Яким чином керуються соціальні профілі?

-Які фотографії публікуються?

-Які місця реєструються в соціальних мережах?

Хитрість для бізнесу полягає в інтеграції та адаптації індивідуальних уподобань споживача до новітніх технологій.

  1. Особисті дані

За даними Gartner, до 2020 року близько 70% організацій будуть схильні до архівування особистих даних. Ціла екосистема, заснована на технологіях, пов'язаних з даними, постійно зростає у своїх взаємозв'язках і є однією з ключових технологічних тенденцій, з якої підприємства можуть отримати перевагу вже сьогодні для налагодження партнерських відносин.

  1. Навчання інноваціям

Для того щоб інтегрувати нові технології 2020 року, підприємства повинні навчати свій персонал використовувати постдіджитал ресурси. Наприклад, співробітники наступного покоління повинні пройти навчання з доповненої та віртуальної реальностей, Інтернету речей, блокчейну, штучного інтелекту та іншими технологіями майбутнього.

ЛІДЕРИ ДУМОК

Підтримка постійної діджитал присутності повинна бути головним пріоритетом для малого бізнесу. Це той випадок, коли мова йде про бренд компанії, а також про особисті бренди її виконавчих лідерів. Сьогоднішні клієнти хочуть укладати угоди з компаніями, які не тільки мають привабливі й функціональні онлайн-канали, але також керуються авторитетними та компетентними людьми. Споживачі роблять ставку на лідерство в галузі та мисленні. Вони намагаються визначити, чи дійсно компанію, з якою вони працюють, очолює справжній візіонер. Подібна оцінка відбувається до того, як вони зроблять покупку. Це особливо помітно у сфері послуг B2B. Відносини на довірі також будуються в нішевих галузях.

ІНКЛЮЗИВНІСТЬ У БІЗНЕСІ

Компанії повинні робити більше для співробітників і клієнтів з обмеженими можливостями. Про це пише Harvard Business Review .

Прогресивні бізнес-лідери стежать за тим, щоб їхні цифрові простори були доступними для всіх без виключення, й створюють універсальні дизайни, які допомагають їм вийти на нові споживчі ринки. Експерти стверджують, що впровадження інклюзивності сприяє інноваційному розвитку компанії, й підприємства, що не здатні зробити свій бізнес зручним для всіх, програють.

HBR провело дослідження й визначило три способи, як зробити ваш бізнес доступним для всіх.

  1. Визнайте інноваційний потенціал працівників з обмеженими можливостями.

Багато компаній ігнорують той факт, що люди з особливими потребами, як правило, дуже винахідливі, тому що вони стикаються з проблемами щодня і вміють оперативно знаходити вихід із них. Опитані співробітники й фахівці з персоналу зазначили, що на додаток до своїх професійних навичок співробітники з обмеженими можливостями часто вказують такі soft skills, як спритність, наполегливість, драйв, стратегічне планування і креативність. Згідно з загальнонаціональним опитуванням тисячі професіоналів, 75% працівників з обмеженими можливостями (в порівнянні з 61% працівників без інвалідності) мають інноваційні ідеї, які підвищать цінність їх компаній. Майже половина цих ідей спрямована на задоволення потреб споживачів з обмеженими можливостями.

  1. Створіть інклюзивну середу, яка розширить можливості співробітників з особливими потребами.

Важливо не просто наймати людей з обмеженими можливостями, а й створювати для них умови, в яких вони будуть здатні реалізувати свій потенціал. Варто прагнути залучати тих, хто міг би розповісти про свою історію більшості людей і лідерів, які змогли б ділитися досвідом і ставати прикладом для інших. Подібна культура всебічного лідерства виконувала б відразу дві функції: розширила базу клієнтів, а також створила соціальний порядок денний по боротьбі з дискримінацією або упередженістю. Microsoft, найнявши лідера по роботі з людьми з обмеженими можливостями, значним чином зросла.

  1. Розкрийте визначення інновації.

Немає сенсу впроваджувати інновації, не підлаштовуючи їх під кожного споживача. Поганим прикладом є компанія Domino's – відома як великий новатор, що досяг успіху у швидкості доставки піци онлайн, проте не зважив на відсутність доступного веб-сайту або мобільного додатку для незрячих людей, що виключило значну частину ринку.

Інклюзивні інструменти можуть стати інноваційним продуктом, який вийде на великий ринок. Вдалий приклад - субтитри, які спочатку розроблялися урядом США для глухих людей, однак сьогодні широко використовуються багатьма.

Таким чином, перегляд залучення всіх споживачів допоможе отримати доступ до цінних співробітників, нових споживчих ринків і, в кінцевому підсумку, прибуткових інновацій.

Коротко про тренди у світі

АТ "Ощадбанк"