Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

Коротко про тренди у світі. Випуск 12

Коротко про тренди у світі

У черговому випуску «Коротко про тренди у світі» ділимося головними тенденціями сучасного бізнесу та прогнозами, яким він буде в майбутньому.

Головні маркетингові тренди 2020

Компанія Deloitte опублікувала результати дослідження «2020 Global Marketing Trends Bringing authenticity to our digital age», в якому визначає 7 головних маркетингових трендів, що зроблять ваш проект автентичним в епоху діджитал.

  1. Мета

Чітко визначена мета визначає успіх будь-якої компанії. Головна ціль має давати змогу споживачам розуміти, чому організація існує, які проблеми вирішує та ким хоче бути. Дослідження показало, що компанії, що зосереджені на призначенні є більш привабливими для клієнтів та краще вибудовують комунікацію із ними. Цілеспрямовані компанії демонструють більш високий приріст частки ринку й зростають у середньому у три рази швидше, ніж їх конкуренти, досягаючи більш високої задоволеності співробітників та клієнтів. Сьогоднішні споживачі часто ідентифікують себе з метою бренду, намагаючись встановити зв’язок із ним на більш глибокому рівні.

  1. Досвід клієнта

Незважаючи на масштабну технологізацію, людина та її досвід залишаються визначальними для будь-яких сфер. Дослідження показало, що сьогодні людина відчуває брак живого зв’язку. Тому брендам необхідно спрямовувати свою роботу на побудування комунікації між людьми. Необхідно розвивати людський досвід та створювати загальну мету, яка об’єднає клієнтів, команду та партнерів.

  1. Злиття галузей

Традиційні межі між галузями зникають, що сигналізує про велике злиття колись розрізнених галузей. Сьогодні брендам необхідно розширювати свої навички, не обмежуючись тільки однією галуззю, та входити у більш складні екосистеми. Це розширить можливості бренду та залучить більшу кількість клієнтів з різних сфер.

  1. Довіра клієнта

Сьогодні довіра – визначальний фактор того, як суспільство оцінює бренди. Клієнти та засоби масової інформації очікують, що бренди будуть відкритими, чесними та послідовними у всіх аспектах їхнього бізнесу. Відтак, в епоху технологій чинник довіри пов’язаний перш за все з персональними даними споживачів. Компаніям важливо піклуватись про захист даних клієнтів як від зовнішніх кіберзагроз, так і від неетичного внутрішнього використання.

  1. Причетність споживача

Споживачам важливо відчувати свою причетність до бренду. Останнім необхідно створювати взаємодію з клієнтами шляхом залучення клієнтів у маркетингові стратегії, творення контенту тощо.

Бренди, що спрямовані на причетність клієнта, враховують його голос, досвід та вплив. Це певним чином формує бренд й дозволяє продемонструвати споживачам, що вони є головною цінністю для компанії. Такий підхід створює ефективну комунікацію з аудиторією та прискорює зростання бренду.

  1. Заохочення талантів

Керівники, зокрема маркетологи, повинні створювати такі команди талановитих співробітників, де кожен зможе проявити себе та усвідомлюватиме, що його цінують. Знову ж таки важливою є загальна мета компанії, яка заохочує та надихає співробітників. Також необхідно створити взаємодію між талановитим ресурсом бренду, клієнтами та менеджментом.

  1. Оперативність

Динамічне соціальне, економічне та культурне середовище потребують оперативного прийняття рішень, особливо у маркетингу. Швидка реакція на зміни, тренди, запити клієнтів, постійна підтримка комунікації з клієнтами, впровадження у процеси компанії оперативних команд – це ті навички, які визначатимуть успіх бренду.

Кастомізація та індивідуалізація

Сьогоднішній споживач вже не бажає купувати те, що є у всіх. Він бажає, аби його річ відрізнялася від інших та претендувала на унікальність. Тому існує потреба у створенні продуктів, які розроблені спеціально для окремих осіб, або реалізуються в унікальні способи для них. Замість того щоб створювати продукт для масового ринку, розрахований на найширшу аудиторію, ви розробляєте продукт, адаптований під покупця. Крім того, ви можете використовувати цільові рекламні стратегії, що демонструють продукт у новому світлі, що відрізняє вас від конкурентів.

Надаючи клієнтам можливість налаштувати свій власний продукт й у потоці однакових продуктів в онлайн-каталогах знайти саме те, що дасть можливість відчути себе більш впізнаваним як особистість, ви отримуєте перевагу у конкурентній боротьбі.

Кожен раз, коли клієнт створює свій власний продукт або експериментує з іншим стилями налаштування, ви також отримуєте можливість зібрати та проаналізувати дані клієнта й у подальшому вибудувати стратегію маркетингу й запланувати розробку продукту у відповідності до бажань клієнта.

Ефективність vs креативність

Сьогодні в епоху глобалізації та пришвидшених процесів, коли існує гостра потреба оперативного вирішення проблем, з’являється тенденція, коли поспіх вбиває креатив, бо на нього просто не вистачає часу. Про це пише доктор соціології Трейсі Бровер, яка досліджує соціологію робочого середовища. Вона зазначає, що іноді необхідно менше фокусуватися на ефективності, якщо бажаєте мати змогу генерувати інноваторські ідеї. Доктор Бровер дає наступні поради, як бути інноваційним та створювати креативні ідеї.

  1. Знайдіть час для роздумів. Незважаючи на бажання отримувати важливу інформацію нон-стоп, потрібно знаходити час для перезавантаження. Необхідно шукати моменти, коли є можливість подумати, звільнити мозок від потоку інформації, аби надходили свіжі ідеї.
  2. Спілкуйтеся з людьми, що не схожі на вас. Як правило, під час роботи ви спілкуєтеся з тими, хто міркує так, як і ви. Оточувати себе однодумцями дійсно важливо для ефективної співпраці. Проте, для стимулювання народження нових ідей спілкуйтеся з тими, чий спосіб мислення відрізняється від вашого.
  3. Шукайте несподіваних вражень. Рутина робить ваш хід думок одноманітним. Через те, що ви кожен день виконуєте одні й ті самі функції, страждає ваша креативність. Шукайте досвід, що виходить за межі вашої норми. Змініть щось у повсякденному житті – нове хобі або, бодай, інший маршрут до роботи. Незвичайні враження допоможуть вам стати більш креативним.
  4. Будьте творчими за межами роботи також. Складно бути креативним в роботі, якщо ви рідко використовуєте свій інноваційний дух в інших сферах вашого життя. Згідно з дослідженням, проведеним в Анналах Нью-Йоркської Академії наук, різні творчі здібності можуть наростити вашу творчу мускулатуру і зробити ваш мозок більш ефективним. З цієї причини важливо виражати себе через заняття, які не пов'язані з роботою, що допоможуть зберегти ваш творчий потенціал свіжим для роботи.
  5. Знайдіть місця, що наповнюють вас. Стимулюйте ваш мозок. Працюйте не тільки у межах власного офісу, через що ваш мозок може знудитися. Змінюйте локацію, де працюєте, наприклад, проводьте зустрічі не у звичних коференц-залах, а у кафе. А в неробочий час частіше бувайте на природі.
  6. Поспіть. Хоча б трохи. Незважаючи на дедлайни та бажання присвятити весь дорогоцінний час роботі, поки ваш проєкт не буде завершеним, знаходьте час на відпочинок та сон. Сон корисний для мозку. Він необхідний, аби мозок мав здатність генерувати свіжі думки та відбирати найліпші з них.

Коротко про тренди у світі

АТ "Ощадбанк"