Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

Коротко про тренди у світі. Випуск 1

Коротко про тренди у світі

Слово «тренди» останнім часом почали сприймати у негативному контексті. Гнатися за модою — дійсно не найбільш розумний хід, тренди мінливі та швидко згасають. Але вони можуть допомогти слідкувати за змінами у веденні бізнесу.

Зло не тренди, а їхнє невірне трактування. У рубриці «Коротко про тренди у світі» ми щотижня будемо розповідати про те, як працюють та які інструменти обирають прогресивні світові бізнеси.

AR-маски

Раніше цього року Instagram запустив тестування AR-масок на невелику кількість людей. Фільтри з ефектами на обличчя раніше могли створювати лише розробники самої соцмережі, але нещодавно доступ до цього інструменту отримали усі охочі.

Щоб створити маску, вам потрібно завантажити середовище Spark AR. Або ж звернутися до агентства, що створить маску для вас. Ціни на них починаються від $500. Головне правило — не використовувати маску як рекламу. Це контент, яким повинні користуватися люди. Завдяки йому ви можете прокачати охоплення сторінки вашого бренду у соцмережах та у перерахунку отримати нового підписника за $0,1 - $0,2. Для української аудиторії свої маски вже створили Borjomi, «ПриватБанк» та інші бренди.

Пакування з матеріалів, що можна переробити

Концепція zero waste — вже не особливість лише західних компаній з прогресивних країн. Думати про те, як ваш бізнес впливає на навколишнє середовище — більше не опція, а необхідність.

Почати можна з пакування вашого товару. Виберіть для цього матеріали, що можна відсортувати та надіслати на перероблення. Цим вже займаються українські компанії. Наприклад, «Нова Пошта» сортує сміття та переходить на нове екологічне пакування. Завдяки цьому, у 2018 році їх вдалося зібрати 1 141 000 кг вторинної сировини, а організація «Україна без сміття» нещодавно почала приймати їхні пластикові пакети на переробку.

Продажі поколінню Z

Більшість грошей світу поки що у руках людей старше 30 років, але це змінюється щодня. Покоління Z зростає, а разом з ним зростає і їхня купівельна спроможність. Декілька років тому усі намагалися зрозуміти міленіалів, тепер час розбиратися з новим поколінням.

Неможливо описати людей молодше 20 років кількома реченнями, але найважливіше, що треба запам’ятати — їм не можна брехати. Якщо молоді клієнти спіймають вас на брехні, ваш бізнес може просто зникнути. Є що приховувати? Виправляйте це, а не маскуйте — і тоді у вас є шанс на існування у 2025.

Показ команди, що створює бізнес

Люди люблять дивитися, що ж відбувається за кулісами. Найкращі ресторани світу відкривають свою кухню для відвідувачів, компанії випускають гаджети з прозорими корпусами, а бізнеси показують свою команду. Якщо ваш бізнес цікавий візуально або у вас є співробітники, що вміють захоплено розповідати про свою роботу — виводьте їх у світло софітів, показуйте їхню роботу вашим клієнтам. Це значно підвищує довіру до якості вашого продукту.

Чат-боти нікуди не зникають

Підтримка клієнтів та спілкування з ними — це найголовніше у веденні бізнесу, але підтримувати контакт з кожним клієнтом неможливо. Саме це робить чат-боти настільки зручними. За декілька сотень доларів ви можете створити сервіс, що зможе замінити декількох ваших співробітників.

Цінники на чат-боти, що навчаються зі своїми користувачами коштують дорожче, але і більше схожі на розмову з реальною людиною. Дослідження Grand View Research говорить про те, що ринок чат-ботів досягне обсягу у $1,25 міліардів і буде щороку зростати на 24,3 відсотка. 45 відсотків людей вже надають перевагу чат-боту, а не живій людині.

Слідкуйте за трендами, та не забувайте ставитися до них критично. Чекайте на наступний випуск за тиждень.

Коротко про тренди у світі

АТ "Ощадбанк"