Порада від спеціаліста
Віталій займається комерційною зйомкою. Фотографує портрети людей, бекстейдж. Проводить предметні зйомки для малого бізнесу, а також фуд-зйомки для таких закладів, як Alaska, Guramma від агентства Red and White.
КОНТЕНТ ДЛЯ МОЛОДИХ БРЕНДІВ
Багато молодих брендів замислюються запросити для просування бренду професійного фотографа або ж на перших порах обмежитися вміннями штатного SMM-фахівця. Віталій переконаний, що ризикувати не варто, і для успішного представлення товару і створення якісного контенту варто довіритися професіоналу своєї справи. «Саме слово «фотографія» означає з грецького phōs - світло, graphō - пишу, тобто малювати світлом. Натиснути на кнопку спуску затвору вміє кожен, а виставити ракурс і світло вже дано не всім - тільки тим, хто це бачить, вивчив і відточив свій навик тисячу разів. У звичайного користувача може вийти зробити хороший кадр, але він буде 1 з 10, а у професіонала 10 з 10. Я вважаю, що краще скласти контент-план на місяць і запросити профі для проведення зйомки - і, вуаля, ви отримуєте 90-100 % пакет якісного контенту, на який приємно дивитися. Таким чином, підприємець швидше просуває товар і економить час на фотоекспериментах вашого SMM-фахівця », - ділиться Віталій.
ФОТОГРАФ І УСПІХ БРЕНДУ
Фотограф - це ланка загального механізму. Багато в чому успішність кампанії по просуванню бренду залежить саме від нього, однак не повністю. У своїй справі він може викластися на всі 100 і показати товар або послугу з кращого боку, але важливо те, що будуть робити далі з цим матеріалом. Віталій зазначає, що практика показала - має велике значення, як команда бренду в подальшому буде працювати з матеріалом від фотографа.
ПОКАЗАТИ УНІКАЛЬНІСТЬ БРЕНДУ
Для кожного бренду важлива пророблена концепція візуалу, яка зробить його впізнаваним. Необхідно виділити особливі риси бренду і застосувати індивідуальні підходи до зйомки. Віталій вважає, що на початкових етапах варто провести первинний аналіз і визначити, чим саме бренд унікальний, яка у нього фішка? Може це якась деталь, яка блищить по-особливому на кожен товар, може це фірмовий колір, текстури або особлива постобробка - то, що буде об'єднувати візуальний ряд.
ЯК СТВОРИТИ ВІЗУАЛЬНУ КОНЦЕПЦІЮ?
На думку Віталія, при створенні візуальної концепції важливо враховувати те, яке відчуття викликає контент у глядача. Потрібно вміти створювати це відчуття для глядача. «Наприклад, ми дивимося на одне і те ж блюдо в двох по-різному знятих варіантах. Перше - в світлих соковитих кольорах, з м'яким світлом, красивим розмитим фоном, використаний ближній ракурс. Відразу виникає ефект «смачно, хочу з'їсти». Друге фото знято з різкими тінями, яскравим штучним світлом, загальним планом в стильному інтер'єрі з декораціями і, наприклад, ретро постобробкою. При такому підході з'являється відчуття стилю, шарму. Споглядач думає: "Хочу там побувати, але не з'їсти в першу чергу". Думаю, тепер ви розумієте, в чому різниця. Ось в цьому і полягає суть подальшої реакції вашої аудиторії на контент - торкнулися відчуття, значить контент працює і дає результати », - пояснює Віталій.
ТРЕНДИ В КОМЕРЦІЙНІЙ ЗЙОМЦІ
До одного з найцікавіших і актуальних трендів Віталій відносить поєднання одного кольору всіх об'єктів в кадрі: рожевий стіл, рожева вилка, рожева тарілка, рожевий стілець і так далі. Це змушує глядача зупинитися, розглядати предмети, розпізнавати їх, адже такий візуальний досвід незвичайний. Як антитренд Віталій виділяє надлишок деталей: «Коли в кадрі багато недоречних деталей, і вони починають викликати цим напругу, а нашому мозку їх доводиться зчитувати», - такий підхід є найбільш невдалим, на думку фахівця.
«Існує думка, що якщо товар виглядає погано наживо, то його неможливо сфотографувати круто», - каже Віталій. Він вважає, що це міф. На його думку, фотограф здатний створити візуал, в якому навіть непривабливий товар приверне увагу покупця.
ОСОБЛИВОСТІ ЗЙОМОК
Відмінності є у всіх видах зйомок. Головний принцип - як виставити світло і врахувати розташування всіх деталей. Якщо говорити про ювелірні вироби, то варто врахувати особливості зйомки такого товару. Ювелірні прикраси часто мають поверхню, що відбиває і цього потрібно приділити особливу увагу: потрібно їх очищати від відбитків, порошинок, так як ці предмети, як правило, знімають макро. Процес обробки теж має свої особливості. В основному, проводиться ретельна робота з відблисками, виправляючи їх кривизну.
ПРО ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ
Вартість у фахівців в цій сфері залежить від часу, портфоліо і кола спілкування. Також ціна для комерційної зйомки і особистої може відрізнятися. «Особисто у мене, ціна за зйомку людини відрізняється від зйомки бренду. Ціна для бренду завжди фіксована за годину зйомки. А ось з людьми по-різному - іноді знімаю безкоштовно, так як людина мене чимось зачепила, іноді знайомий просить, і для нього ціна буде меншою, ніж для незнайомої людини», - ділиться Віталій.
ПОРАДА МОЛОДИМ БРЕНДАМ
Молодим брендам і новим компаніям Віталій Сокуренко радить при створенні візуальної кампанії враховувати думку фахівців з якими співпрацюють, звертати увагу на тренди, на які в свою чергу звертає увагу аудиторія. І найголовнішим радою фотограф виділив налаштування особистості бренду, яка буде виділятися і риси, які будуть асоціюватися у споживачів з вашим брендом.
Порада від спеціаліста