Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

Instagram: чарівна паличка для бізнесу

Катерина Спориш

Відома підприємиця та блогерка Марина Могилко в рамках «Лабораторії онлайн бізнесу» від Gerius Marketing провела пряму трансляцію та розповіла підприємцям секрети успіху її бізнес-акаунтів у соціальній мережі Instagram. «Будуй своє» занотував найцікавіші моменти її виступу. А саме: який контент використовують в Instagram, як там зростають і як рекламуються. А також — яку роль відіграє ця соціальна мережа у продажах.

Який у нас підхід до ведення соціальних мереж?

Ми робимо так: 85% користі, 15% продажів. Я розумію, що хочеться продавати більше, але наші принципи такі.

Який контент використовуємо?

Наразі у нас два аккаунти в Instagram — російською та англійською мовами. Що ми робимо?

Відео

По-перше, беремо відео, що вже є в наявності, та обрізаємо їх до 1 хвилини.

По-друге, просимо блогерів знімати для нас відео.

По-третє, розбираємо відеопости. Для прикладу, розбір пісень дуже подобається, підбірки. Це означає, якщо у вас немає ідей, що викладати у корпоративний Instagram, беріть за тематикою, робіть підбірку топ-10. Наприклад, топ-10 рецептів безглютенової випічки — якщо у вас кулінарний канал. Якщо по маркетингу, тоді проаналізуйте 5 прийомів по діджитал-маркетингу.

Чому? Тому що люди обожнюють топи. Адже в них міститься швидка та корисна інформація. Підбірки або топи — це магічна паличка. Людина собі думає, що якщо це відео передивилася, то все — вона є спеціалістом у цій темі.

Можна ще знімати відео на популярні теми та про героїв. Тобто беремо новину серед рекомендованих в Instagram, знімаємо тему або пишемо пост.

А ще можна застосувати клікбейт. Тобто ви можете використовувати обличчя, рекомендовані їхнім підписникам. Для прикладу, ми розбирали акцент Наталії Водянової з відео у публічному доступі. Відео побачили її підписники і прийшли до нас.

Сторіз

Обов’язково додавайте субтитри. Це збільшує клікабельність. Відео зі субтитрами подивиться навіть школяр під партою та інші. Що стосується сторіз, то в нашому випадку їх дивляться в 6 разів менше за пости. Але ми сторіз все одно викладаємо, тому що вони дають взаємодію з певною аудиторією.

Як зростати в Instagram?

У цій соціальній мережі можна зростати лише за рахунок того, що ви щось робите. Наприклад, ми брали участь в гівах (розіграші подарунків, цей спосіб просування застосовується в соціальних мережах задля досягнення різних цілей — приросту аудиторії тощо. — Ред).

Як рекламуватися у інших блогерів в сторіз?

 Вартість такої послуги зростає з кожним днем. Тому моя порада — рекламуйте себе з розумом.

Як продавати в Instagram?

Для розуміння, середній чек одного клієнта — $1,5 тис. В Instagram продавати такі чеки марно. Тому що це — соціальна мережа короткої уваги і швидких онлайн-продажів. У цій соціальній мережі продаються краще інтенсиви вартістю $70.

Чеки на $3-4 тис. скоріше за все я б генерувала як ліди, ми так і робимо (лід в інтернет-маркетингу — реєстрація у відповідь на пропозицію рекламодавця, що містить контактну інформацію та подекуди демографічну інформацію тощо. — Ред). А далі опрацьовувала б з командою продажників на різних мовах.

Важливий момент: відповідно до нашої статистики, соціальні мережі не посідають провідних місць у питаннях виручки. Для нас соціальні мережі, скоріше, це генерування контенту — і для вирощування спільноти, і для знайомства людей з компанією. В такий спосіб ми їх виховуємо. У нашому випадку основні продажі органічні, тому що люди вже нас знають і пам’ятають. Якщо люди думають про освіту за кордоном, то думають про нас.

АТ "Ощадбанк"