Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

Добірка контенту за тиждень

Підбірка контенту

ПОЧИТАТИ

DTC: за та проти

Сьогодні популяризується така модель продажів, як «Direct-To-Consumer» («напряму до покупця»), яка має на увазі просування товарів без посередників. «Direct-To-Consumer» бренди виготовляють товари та послуги, які фінансуються, проєктуються, виготовляються, просуваються, розповсюджуються та продаються однією і тією ж компанією. Видання про продажі ModernRetail проаналізувало позитивні та негативні сторони впровадження DTC у бізнес.

Святкові продажі

Ритейлери у передсвятковий сезон сподіваються не тільки якомога більше продати, а й намагаються забезпечити продажі інфраструктурою, яка впорається зі значними обсягами. Аналітики, оцінюючи рекламу, а також попит споживачів, прогнозують висококонкурентний святковий період. Як великі компанії та малий бізнес готуються до можливих технологічних збоїв, читайте в матеріалі.

Еко-френдлі пакування

Упаковка подарунків може бути як великим бізнесом, так і успішним стартапом. Покупці все більше звертають увагу на ті продукти, використання яких не шкодить навколишньому середовищу. Time зібрав поради, як впровадити екологічно позитивне пакування у бізнес.

«Нова пошта» збирає вторсировину

«Нова пошта» запускає збір вторсировини в усіх відділеннях Києва, Харкова, Дніпра, Одеси, Львова та Полтави, повідомляє TheVillage. Як тільки ініціативу успішно протестують у великих містах, вона буде впроваджена й у малі. «Нова пошта» буде збирати макулатуру, а також поліетилен, який у подальшому сортуватиметься підрядниками. «Нова пошта» на сьогодні співпрацює з понад 20 підрядниками.

ПОДИВИТИСЯ

Чатботи на підприємствах

Чатботи активно впроваджуються в процеси підприємств. Вони здатні замінювати співробітників, тим самим зберігаючи людський ресурс або ж дозволяючи економити малим і середнім компаніям на персоналі. Як чатботи автоматизують роботу колл-центрів та чи здатні вони масштабно перейняти професії людей, дивіться в епізоді документального мінісеріалу Bloomberg.

Робочий простір має значення

Ера сірих, нудних офісів у минулому. Сьогодні робоче місце стає майже другою домівкою для успішних керівників, яким часто доводиться проводити більшу частину часу на роботі. Коворкінги та креативні простори - тренд номер один організації робочого місця. Сучасні CEO створюють для себе і своїх співробітників простори, які здатні надихати та стимулювати. The Page дослідив офіси успішних київських керівників. Як організувати робочий простір з користю для справи дивіться у матеріалі.

СПРОБУВАТИ

Діджитал маркетинг став невіддільною частиною будь-якого бізнесу. Сьогодні існують інтернет-інструменти, які допомагають збільшити продажі, підвищити залученість клієнта і сприяють зростанню бренду. Далі – 7 корисних маркетингових помічників.

  1. Mailshake

Mailshake дозволяє створювати розсилки з персональної електронної адреси, минаючи папку «Спам». Mailshake дозволяє легко синхронізувати всі ваші ділові контакти і додавати поля персоналізації. Інструмент допомагає безпосередньо зв'язуватися з потенційними клієнтами, медіа, інфлюенсерами.

  1. NordVPN

Це один із лідерів серед VPN інструментів. NordVPN шифрує ваше з'єднання, не дозволяючи кіберзлочинцям отримати доступ до ваших цінних даних, у тому числі до вашого веб-сайту та облікових даних соціальних мереж. NordVPN - це не тільки ефективний захисник, але й потужний інструмент цифрового маркетингу. Ви можете використовувати його, щоб змінювати свій IP на один із різних країн. Це забезпечує практичний аналіз конкурентів, кращу побудову посилань та інтелектуальну пошукову оптимізацію.

  1. WooRank

Аналітичний сервіс, який пропонує такі інструменти, як ранжування за ключовими словами, дані про дії відвідувачів та інформація про трафік. У такий спосіб WooRank фільтрує результати пошуку, а також надає вам важливу інформацію про конкурентів.

  1. Wordable

Маркетологи, створюючи якісний контент, витрачають багато часу на завантаження матеріалів із Google Docs у WordPress. Wordable - відмінний плагін, що дозволяє імпортувати сторінки із Google Docs у WordPress усього у кілька кліків, тим самим підвищуючи вашу продуктивність. Інструмент заощаджує ваш час і дозволяє зосередитися на інших завданнях.

  1. Cumul.io

Cumul.io дозволяє створювати та публікувати панелі KPI за лічені хвилини. Крім того, ви можете додавати панель моніторингу продуктивності на свій веб-сайт, портал або інтегрувати її в програмне забезпечення. Використання Cumul.io допоможе вам зрозуміти, як ваші маркетингові стратегії впливають на шлях клієнта від початку до кінця.

  1. Mention

Даний інструмент буде корисний для аналітики. Він збирає всі згадки вашого бренду в соціальних мережах і вам не потрібно «вручну» перевіряти всі сторінки. Mention працює 24/7. Маркетологи використовують Mention для поліпшення презентації свого бренду в соціальних мережах, побудови комунікації, відстеження репутації бренду.

  1. Userlike

Userlike дозволяє легко інтегрувати живий чат в ваш сайт і мобільну платформу. Userlike дає можливість комунікувати з клієнтами в реальному часі, відстежувати їхні бажання і миттєво давати відповіді на запитання.

Підбірка контенту

АТ "Ощадбанк"