Підбірка контенту
ПОЧИТАТИ
DTC: за та проти
Сьогодні популяризується така модель продажів, як «Direct-To-Consumer» («напряму до покупця»), яка має на увазі просування товарів без посередників. «Direct-To-Consumer» бренди виготовляють товари та послуги, які фінансуються, проєктуються, виготовляються, просуваються, розповсюджуються та продаються однією і тією ж компанією. Видання про продажі ModernRetail проаналізувало позитивні та негативні сторони впровадження DTC у бізнес.
Святкові продажі
Ритейлери у передсвятковий сезон сподіваються не тільки якомога більше продати, а й намагаються забезпечити продажі інфраструктурою, яка впорається зі значними обсягами. Аналітики, оцінюючи рекламу, а також попит споживачів, прогнозують висококонкурентний святковий період. Як великі компанії та малий бізнес готуються до можливих технологічних збоїв, читайте в матеріалі.
Еко-френдлі пакування
Упаковка подарунків може бути як великим бізнесом, так і успішним стартапом. Покупці все більше звертають увагу на ті продукти, використання яких не шкодить навколишньому середовищу. Time зібрав поради, як впровадити екологічно позитивне пакування у бізнес.
«Нова пошта» збирає вторсировину
«Нова пошта» запускає збір вторсировини в усіх відділеннях Києва, Харкова, Дніпра, Одеси, Львова та Полтави, повідомляє TheVillage. Як тільки ініціативу успішно протестують у великих містах, вона буде впроваджена й у малі. «Нова пошта» буде збирати макулатуру, а також поліетилен, який у подальшому сортуватиметься підрядниками. «Нова пошта» на сьогодні співпрацює з понад 20 підрядниками.
ПОДИВИТИСЯ
Чатботи на підприємствах
Чатботи активно впроваджуються в процеси підприємств. Вони здатні замінювати співробітників, тим самим зберігаючи людський ресурс або ж дозволяючи економити малим і середнім компаніям на персоналі. Як чатботи автоматизують роботу колл-центрів та чи здатні вони масштабно перейняти професії людей, дивіться в епізоді документального мінісеріалу Bloomberg.
Робочий простір має значення
Ера сірих, нудних офісів у минулому. Сьогодні робоче місце стає майже другою домівкою для успішних керівників, яким часто доводиться проводити більшу частину часу на роботі. Коворкінги та креативні простори - тренд номер один організації робочого місця. Сучасні CEO створюють для себе і своїх співробітників простори, які здатні надихати та стимулювати. The Page дослідив офіси успішних київських керівників. Як організувати робочий простір з користю для справи дивіться у матеріалі.
СПРОБУВАТИ
Діджитал маркетинг став невіддільною частиною будь-якого бізнесу. Сьогодні існують інтернет-інструменти, які допомагають збільшити продажі, підвищити залученість клієнта і сприяють зростанню бренду. Далі – 7 корисних маркетингових помічників.
- Mailshake
Mailshake дозволяє створювати розсилки з персональної електронної адреси, минаючи папку «Спам». Mailshake дозволяє легко синхронізувати всі ваші ділові контакти і додавати поля персоналізації. Інструмент допомагає безпосередньо зв'язуватися з потенційними клієнтами, медіа, інфлюенсерами.
- NordVPN
Це один із лідерів серед VPN інструментів. NordVPN шифрує ваше з'єднання, не дозволяючи кіберзлочинцям отримати доступ до ваших цінних даних, у тому числі до вашого веб-сайту та облікових даних соціальних мереж. NordVPN - це не тільки ефективний захисник, але й потужний інструмент цифрового маркетингу. Ви можете використовувати його, щоб змінювати свій IP на один із різних країн. Це забезпечує практичний аналіз конкурентів, кращу побудову посилань та інтелектуальну пошукову оптимізацію.
- WooRank
Аналітичний сервіс, який пропонує такі інструменти, як ранжування за ключовими словами, дані про дії відвідувачів та інформація про трафік. У такий спосіб WooRank фільтрує результати пошуку, а також надає вам важливу інформацію про конкурентів.
- Wordable
Маркетологи, створюючи якісний контент, витрачають багато часу на завантаження матеріалів із Google Docs у WordPress. Wordable - відмінний плагін, що дозволяє імпортувати сторінки із Google Docs у WordPress усього у кілька кліків, тим самим підвищуючи вашу продуктивність. Інструмент заощаджує ваш час і дозволяє зосередитися на інших завданнях.
- Cumul.io
Cumul.io дозволяє створювати та публікувати панелі KPI за лічені хвилини. Крім того, ви можете додавати панель моніторингу продуктивності на свій веб-сайт, портал або інтегрувати її в програмне забезпечення. Використання Cumul.io допоможе вам зрозуміти, як ваші маркетингові стратегії впливають на шлях клієнта від початку до кінця.
- Mention
Даний інструмент буде корисний для аналітики. Він збирає всі згадки вашого бренду в соціальних мережах і вам не потрібно «вручну» перевіряти всі сторінки. Mention працює 24/7. Маркетологи використовують Mention для поліпшення презентації свого бренду в соціальних мережах, побудови комунікації, відстеження репутації бренду.
- Userlike
Userlike дозволяє легко інтегрувати живий чат в ваш сайт і мобільну платформу. Userlike дає можливість комунікувати з клієнтами в реальному часі, відстежувати їхні бажання і миттєво давати відповіді на запитання.
Підбірка контенту