Підбірка контенту
Представляємо вашій увазі підбірку тижневого контенту, що допоможе розбавити сірі будні корисною інформацією для вашого бізнесу.
ПОЧИТАТИ
Потреба у гнучких навичках
Сьогодні роботодавці звертають увагу не стільки на технічні навички, скільки на soft skills. Тому сьогодні вам, як роботодавцю, важливо звертати увагу не тільки на професійні навички, знання, але й на особистісні якості співробітника. Про це розповідає Burning Glass, яке аналізує мільйони оголошень про роботу. Одне з досліджень Society for human resource Managment також підтверджує цю інформацію.
Ключовим скілом для роботодавців стають комунікаційні навички. Вони особливо важливі у роботі в команді: як для вирішення професійних проблем, наприклад, коли потрібно зрозуміло та просто пояснити щось колегами, так і для звичайного спілкування один з одним. Комунікація йде поряд з командною роботою та здатністю співпрацювати – навичками, від яких залежить ефективність та результативність компанії. Також це створює здорову атмосферу в команді, не змушуючи працівників вступати у жорстку конкуренцію.
Dice у матеріалі 9 Non-Technical Skills That Technology Workers Really Need пише про 9 навичків, які знадобляться працівникам у сфері технологій. В останній час затребуваним стало уміння вирішувати проблеми. І сьогодні така вимога до кандидатів залишає позаду навіть такі скілли, як-от логіка та вміння долати перешкоди.
Траблшутинг – різновид вирішення проблем – виділяють окремо, та таку здатність відслідковування проблем називають особливо важливою для тих, хто працює у кібербезпеці, службі підтримки клієнтів, довідковій службі. Траблшутинг – здатність не тільки виявити проблему, але й зрозуміти, як її вирішити.
До списку важливих softskills також потрапили такі, як вміння планувати, навички письма, дослідження, креатив та увага до деталей.
Екологічно безпечні матеріали та бренди
Сьогодні споживачі стають все більш еко-свідомими та, у зв’язку з цим, висувають більше вимог брендам. Споживачі бажають купувати речі з матеріалів, що не шкодять довкіллю та ті, що легко переробити. Та це не так просто реалізувати, зокрема брендам фешн-індустрії, пише Forbes.
Хоча бренди стикаються з такими проблемами, як вартість та доступність безпечних матеріалів, більше половини учасників галузі хочуть, щоб принаймні половина їхньої продукції була виготовлена із безпечних для довкілля матеріалів до 2025 року. Це буде непростий шлях, проте вдячний, відтак прибутковий, тому що залучить більше клієнтів, адже серед покоління міленіалів та покоління Z сьогодні екологічна безпека продуктів – основана вимога. Пошуки "безпечної моди" в Інтернеті збільшилися втричі. Не всі бренди здатні швидко підлаштуватися до таких стрімких змін. Поки що бренди та споживачі не мають спільної мови, каже Маріса МакГовен, старший віце-президент з корпоративної відповідальності компанії Calvin Klein та Tommy Hilfiger, проте бренди намагаються вибудувати ефективну комунікацію, аби втілити бажання аудиторії та мати змогу просувати свій бренд надалі.
ПОДИВИТИСЬ
У новому випуску свого влогу Андрій Федорів поспілкувався з Іллею Кенигштейном – засновником мережі коворкингів CreativeStates. Андрій та Ілля говорили про те, чому бізнесу сьогодні потрібно відмовитися від ідеї будування власного офісу і чому офіси майбутнього – коворкинги.
Подивитися бесіду можна за посиланням.
СПРОБУВАТИ
Інструменти соціальних медіа для малого бізнесу
DrumUp – musthave додаток для керування вашою медійною присутністю на багатьох аккаунтах водночас.
DrumUp має кілька чудових функцій для керування контентом. Додаток автоматично надає список свіжого контенту, що підбирається за вашими ключовими словами, одразу на вашу панель інструментів. Ви можете планувати свої публікації одним кліком або ж створювати детальний план по контенту. Під час планування додаток також пропонує добірку гештегів, які вам можут підійти.
IFTTT
Додаток IFTTT спрямований на медіа автоматизацію однотипних задач через синхронізацію різних онлайн-сервісів згідно певних правил і може бути корисним для заощадження часу.
IFTTT працює з великою кількістю сервісів й дозволяє інтегрувати взаємодію різних додатків. Ви, створюючи собі алгоритмкеруєте одразу різними сервісами, що використовуєте для бізнесу, та плануєте контент на різних платформах. Наприклад, якщо у вас є блог на Livejournal, ви можете створити алгоритм, який автоматично плануватиме твітти кожен раз, коли з’являтиметься нова публікація.
RiteTag
Цей додаток найбільше знадобиться користувачам Twitter, адже він дозволяє преобразити ваш твітт в один клік. Під час створення твітту використання кнопки RiteTag дозволяє вам додавати зображення, гєштеги, гіфки, емоджі та налаштовані CTA на всі ваші посилання. І головна перевага RiteTag – здатність аналізувати гештеги, показуючи вам ті, що найбільше викорустовуються, найтрендові та ті, які не популярні.
Commun.it
Commun.it – це ще один інструмент для Twitter, який працює як фільтр. Commun.it показує у вашій стрічці новин лише найважливіші оновлення. Також додаток радить на кого краще підписатися, а від кого – відписатися. Він розподіляє користувачів на три групи: Інфлюєнсери, Supporters та Залучені учасники, дозволяючи вам відслідкувати свою цільову аудиторію.
Feedly
Feedly – один з найкращих інструментів, який відшукує цікавий контент з найрізноманітніших ресурсів. Матеріал збирається на основі ваших уподобань. Ви можете додавати різні публікації, блоги та навіть ютюб канали та моніторити новини про вашу компанію, продукт, підключивши гугл-сповіщення.
Canva
Додаток Canva спрямований на те, щоб захопити увагу вашої аудиторії візуальним контентом. Canva дозволяє створювати деталізований віжуал – у додатку є інструменти для створення зображень з цитатами, стікерами, іконками та фільтрами/ефектами.
ManageFlitter
ManageFlitter працює з аудиторією та допомагає вам з аналітикою. Додаток аналізує потік ваших підписників, відстежує найкращий час для публікацій та за низкою критерій підбирає, на кого краще підписатися.
Детальніше про корисні додатки читайте у матеріалі Small Business Trends.
Підбірка контенту