Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

ДОБІРКА КОНТЕНТУ ЗА ТИЖДЕНЬ

Підбірка контенту

ПОЧИТАТИ

 

Про соціальну позицію бренду

 

Бізнесу, який стає в певну соціальну позицію і висловлюється з приводу проблем, що хвилюють міленіалів, з високою ймовірністю буде надана перевага представниками покоління Y. За даними Звіту про споживацьку культуру 5WPR 83% споживачів-міленіалів виявляють бажання бачити бренди відповідними їх культурним і етичним цінностям. Крім того, понад 65% представників цього покоління бойкотували компанії, які ставали у діаметральну позицію. Корпоративний імідж соціально активного бренду стимулює продажі та дає хороші маркетингові показники, демонструючи переважно позитивну реакцію на компанії з яскраво вираженою метою бренду.

 

Про найпоширеніші помилки в продажах

 

Більшість продавців чують «ні» частіше, ніж «так». На думку Дена Лока, засновника і генерального директора Closers.com і Copywriters.com, причиною такого стану справ майже завжди стають одні й ті самі помилки. Як не дивно, але Лок в колонці для Entrepreneur радить професіоналам не спілкуватися з потенційним клієнтом як продавці — комунікацію варто налаштувати так, щоб стало зрозуміло: ви не хочете нічого продавати, ви прагнете вирішити проблему клієнта. Крім того, Лок радить не використовувати слово «контракт», не надсилати заявки та не обговорювати ціну занадто рано.

Детальніше про правильні продажі – в статті  за посиланням.

 

Про те, як зробити контент більш привабливим для клієнтів

 

Блогпости можуть бути дуже інформативними, але не завжди представлена ​​інформація привертає увагу читачів одним своїм змістом. Навіть легкий для читання контент, автор якого добре вивчив матеріал, може бути пропущений повз увагу фоловерів. Social triggers діляться «правилом трьох речень» для тих, хто хоче зробити свій контент більш привабливим. Видання робить детальний розбір інструментів сторітеллінга та розповідає про декілька простих трюків, які допоможуть зробити «інформацію» «історією».

 

Про екотренди в Україні

 

Від зобов’язання бренду бути екологічним вже нікуди не можна дітися. Більшість представників бізнесу в Україні наразі намагаються дотримуватися принципів свідомого виробництва та споживання, використовуючи вторинну сировину або переробляючи відходи. Вимога ресайклінг-виробництва також може стати економічною вигодою та рисою, що відрізнятиме бренд серед конкурентів. Тому доказ успішна ініціатива «Зелений птах».  Екобізнес займається виготовленням блокнотів та альбомів із перероблених паперових горняток. Матеріали для виробництва команда бренду щотижня збирає на мотозаводі. Таким чином, бізнес економить значні суми на закупівлі виробничих матеріалів. При цьому аудиторія віддає перевагу  «Зеленому птаху», ніж іншим канцелярським брендам, за його етичний порядок денний.

 

ПОДИВИТИСЯ

 

Про збільшення прибутку від продажів

 

Браян Трейсі є головою та генеральним директором Brian Tracy International, компанії, що спеціалізується на навчанні та розвитку приватних осіб і організацій. У його практиці — консультація понад 1000 компаній і 5 000 000 приватних осіб на семінарських заняттях. У своєму відео бізнес-коуч ділиться десятьма порадами щодо збільшення прибутку та продажів для власників підприємств. На думку Трейсі, головне правило в бізнесі — пам’ятати, що доходи неможливо збільшити прямим шляхом. Підприємець може покращувати тільки ті перемінні, які в кінцевому підсумку визначатимуть рівень прибутковості.

 

Про e-commerce

 

Startup Grind — це стартап-спільнота, покликана навчати, надихати та об’єднувати підприємців і стартаперів з усього світу. Спільнота щомісяця проводить конференції та семінари в більш ніж 120 країнах. На своєму youtube-каналі Startup Grind викладають відеобесіди та інтерв’ю з успішними підприємцями, інвесторами та лідерами думок. У відео Дерек Андерсен, CEO Startup Grind, та Патрік Коллісон, CEO і співзасновником Stripe, e-commerce компанії, що займається спрощенням обробки транзакцій, говорять про особливості роботи та ключові тренди для технологічних компаній в e-commerce секторі.

 

СПРОБУВАТИ

 

Для бухгалтерського обліку

 

Контроль за фінансами для бізнесу – це обов’язкова річ. Нижче кілька зручних додатків для роботи зі звітністю.

 

QuickBooks Online дозволяє дізнатися поточний стан фінансів і пропонує багато можливостей, в тому числі інтеграцію з іншими сервісами, наприклад, PayPal, хмарне сховище, відкрите до доступу з будь-якого гаджета, і генерацію фінансових звітів (бухгалтерський баланс, звіт про прибутки та збитки, а також звіт про рух грошових коштів). Для відстеження витрат в додатку навіть можна фотографувати та зберігати друковані чеки, а також затверджувати кошториси.

 

Для фрілансерів і власників сервіс-орієнтованого малого бізнесу, якому не потрібне потужне бухгалтерське рішення, ідеальним додатком стане FreshBooks, що дозволяє відстежувати робочі години, реєструвати квитанції та відправляти рахунки з будь-якого гаджета. Додаток інтегрується з декількома іншими, включаючи Basecamp, PayPal, Google Apps і ZenPayroll.

 

 Wave — це інструмент подвійного бухгалтерського обліку, який підходить для бізнесу з менш ніж десяти співробітниками і обмеженим бюджетом. Ця проста у використанні для підприємців без спеціальних бухгалтерських навичок платформа виставляє рахунки, відстежує витрати та сканує квитанції. Послуги включають прямий імпорт банківських даних, план рахунків, який самоналаштовується, та журнальні транзакції. Wave інтегрується з програмним забезпеченням для відстеження витрат Shoeboxed і e-commerce сайтом Etsy. Розробники програми акцентують увагу на можливості інтуїтивного користування платформою.

Підбірка контенту

АТ "Ощадбанк"