Комусь власна справа у віці «після» може здаватися не надто вдалою ідеєю. Проте з’являється дедалі більше прикладів того, що бізнеси, започатковані у немолодому віці, стають успішними, адже у їхніх засновників є велика перевага – досвід, а нерідко і вивільнений час.
Косметика для жінок у правильному віці
Модель Сінді Джозеф, яка, до речі, розпочала модельну кар’єру в 46 років, після 50 вирішила заснувати власну справу – створювати косметичні засоби, які підтримували б шкіру здоровою без обіцянки омолодження. Справжня краса – це уміння радіти життю незалежно від віку, тому не треба бути рабами косметики, вважає Сінді. Її засоби догляду – не антивікові, а провікові. Адже, за словами Сінді, жінки перебувають у правильному віці та не зобов’язані його приховувати. Як вона каже, її косметичний бізнес, – це «велика, гладка й голодна дитина», яка поглинає час, гроші та сили, проте приносить багато радості та щастя.
Байки для бравих наїзниць
Кеті Толлесон із Флориди, мати п’ятьох дітей і бабуся 13 онуків, у 55 років створила магазин мотоциклів для жінок, де підбирають байки, які підходять їм за комплектацією та кольором. Також там продається і жіночий байкерський одяг. Сама Толлесон – експерт у мотоциклах: уперше вона сіла за кермо в десять років. Проте жінка мріяла не просто продавати мотоцикли, а виробляти власні. І у 56 років реалізувала свою ідею, назвавши байк WildKaT. Конструкція мотоцикла пристосована до будови жіночого тіла, що робить його зручним у керуванні для жінок.
Освітні вікторини для школярів
Британець Колін Кінг розпочав бізнес із фінансових причин, адже часто літній людині не вистачає пенсії, щоб жити повноцінним життям. Він заснував онлайн-бізнес, який забезпечує веселі освітні вікторини для школярів.
Колін зізнається, що починати бізнес після виходу на пенсію та вкладатися у нього було схоже на азартну гру, адже він міг втратити свої пенсійні накопичення. Але ризик виправдав себе, бо Колін мав перевагу: часто люди похилого віку не товаришують із технологіями, проте в Коліна такої проблеми не було. Для будь-якого бізнесу XXI століття технології дуже важливі, вважає він. Тому Колін розібрався в деяких із них та оцінив їх переваги, що стало запорукою успіху його бізнесу.
Хулахупи для дорослих
Сью Девіс із Нової Зеландії не любить говорити про свій вік, адже ця жінка дуже енергійна: вона регулярно ходить до спортзалу. Донедавна її засмучувала відсутність хулахупів відповідного розміру для дорослих людей, бо всі вони були розраховані на дітей або молодь із вузькою талією. Проте такі обручі замалі для дорослої людини: їх доводиться крутити надто швидко, а це важко і не так ефективно у боротьбі із зайвими сантиметрами. Тому Девіс створила бізнес із виготовлення хулахупів, діаметр яких один метр. Також бабуся шістьох онуків відкрила інтернет-магазин The Exerhoop, де щотижня вона продає не менше десяти виробів.
Пастилки з натуральних соків
Ірландець Петер Куллен після того, як підприємство, де він працював, збанкрутувало, разом із сином заснував невелику компанію, яка виробляє желейні пастилки з натуральних соків. Згодом бізнес почав приносити мільйони євро, а цукерки експортуються до багатьох країн світу, зокрема до США, Англії, Австралії та до держав Далекого і Близького Сходу.
Сам Петер навіть став наставником-добровольцем у межах проекту «Бізнес для літніх», мета якого – залучити людей старше 50 до підприємництва. Стартувавши в Ірландії, цей проект успішно поширився на Великобританію і Францію та здобув європейську премію «За зміцнення духу підприємництва». Це чудовий доказ того, що немолоді люди можуть відігравати важливу роль у розвитку підприємницької діяльності.