Мій банк
МОЯ СВОБОДА
МОЯ СПРАВА
МОЄ МАЙБУТНЄ
МОЯ СИЛА
МОЄ ЗАВТРА
МІЙ СПОКІЙ
МОЇ ЛЮДИ

Безпрограшний варіант 

АТ "Ощадбанк"

Підбірка контенту

Якщо починаєш власний бізнес, дуже важливо створити позитивний імідж. Гарний спосіб для цього – підхід win-win, який веде до довгострокової взаємовигідної співпраці. Цей підхід збільшує шанси на успіх у переговорах та на стрімкий розвиток бізнесу, оскільки допомагає створити зручне та безпечне бізнес-середовище. Як же потрібно діяти, щоб прийти до таких результатів?

 

Отримати найбільше без поразок

Технології переговорів у бізнесі спрямовані на те, щоби за будь-яку ціну здобути повну перевагу над опонентом. Зазвичай інша сторона налаштована так само, тому результат таких переговорів – мінімальний для обох, взаємні звинувачення та багато негативних емоцій. Це можна назвати взаємним програшем.
Інша стратегія – пошук компромісу, коли кожна сторона чимось поступається, і тоді двоє отримують більше, ніж у першому випадку, але багато і втрачають.
Проте за стратегії win-win обидві сторони можуть отримати майже все, на що вони розраховували. Яким чином? Переважно на переговорах розглядається не одне, а група питань. Ось чому до початку переговорів варто поставити собі запитання: 
– Якої головної мети я хочу досягти на переговорах? 
– Які важливі завдання хочу вирішити ще? 
– Чого хоче інша сторона? 
– На які компроміси я міг би піти? 
– Де та межа, за якою угода стане для мене невигідна?

Припустімо, в першу чергу компанія хоче розмістити свою продукцію у магазині, щоб її реалізація давала змогу підтримувати бажаний обсяг виробництва. Друге завдання – прибуток, проте компанія готова дещо поступитися цінами задля досягнення основної мети.
Для магазину насамперед важливо отримати прибуток. На другому місці – систематичне постачання, адже магазин не хоче, щоб полиці порожніли. І коли пріоритети з’ясовані, стає очевидним, що для сторін цілком реально знайти взаємовигідне рішення.
Звичайно, обидві сторони можуть іти на певні компроміси. І це правильно: по-перше, невелика поступка дає загальний виграш, а по-друге, крок назустріч іншому – це перевірка партнера: якщо він зробить крок зі свого боку, то він справжній партнер. Якщо він дотримується жорсткої позиції, то захоче ще кроків йому назустріч.

 

Як поводитися під час переговорів

Стратегія win-win передбачає людяність, повагу та лояльність до свого партнера. Для цього варто:
– зосередити увагу партнера на тому, які вигоди він матиме від угоди;
– не тиснути на партнера, не нав’язувати йому свою думку, а підвести його до певного висновку;
– не зачіпати почуттів співбесідника, бути коректним;
– оперувати цифрами та фактами; 
– намагатися знайти всі можливі варіанти, за яких партнер відчув би вигоду від рішення, яке ви пропонуєте.

Чому це важливо? Задоволений партнер приведе ще одного партнера, а той – ще одного. Стратегічно філософія win-win веде до виграшу, адже поступово навколо людини, яка дотримується принципу вигоди для всiх, зберуться люди з такими самими життєвими принципами. І навіть компанії, які зазвичай є конкурентами, можуть працювати над спільними цілями і мати зиск від такої співпраці.
Якщо є довіра до партнерів, зменшується потреба в апараті безпеки, ретельних перевірках усіх угод та штаті юристів. Адже на все це, крім грошей, потрібен час, а час – це безцінний ресурс.

Стійкі відносини ґрунтуються на чітких етичних принципах. Що вони простіші та вигідніші для всіх учасників, то мiцнiші відносини. Тож надійних вам партнерів і взаємовигідного співробітництва!

Підбірка контенту

АТ "Ощадбанк"