Перейти від ідеї до втілення, просто почати щось робити — один з перших викликів, із яким ви зустрінетесь у бізнесі. Лише одиниці готові моментально реалізовувати свої плани. Часто ми відволікаємося, сумніваємося та переносимо свої плани «на потім». За цей час перший ентузіазм зникає, ідея застаріває і залишається невтіленою. «Будуй своє» та «Наш формат» підготували для вас добірку книг, які надихнуть вас почати власну справу, не відкладаючи свої ідеї.
Філ Найт «Взуття-буття. Історія Nike, розказана її засновником»
Це історія Nike від моменту появи ідеї до перетворення компанії на глобальний бренд, розказана засновником Філом Найтом. Першим бізнес-проектом Найта була компанія «Блу Ріббон», що поставляла японське спортивне взуття на американський ринок. Офіс та склад компанії були у підвалі будинку Найта, а першою співробітницею стала його рідна сестра. Найту доводилося переконувати всіх навколо, що ця ідея має перспективи, шукати амбасадорів маловідомого японського бренду, постійно мотатися в Японію та домовлятися про поставки. У цей момент Найт поєднував власний бізнес з роботою в офісі як найманий працівник, оскільки «Блу Ріббон» не могла прогодувати навіть свого засновника. Але він вірив у свою «божевільну ідею» і вже за кілька років не лише розширив свою компанію, але й зміг відмовитися від японського взуття і заснувати власний бренд — NIKE.
Ця книжка — надихаюча історія, яка показує, що глобальний бізнес можна розпочати у власному підвалі, що для будь-якого задуму можна знайти однодумців, що ідеї еволюціонують, а головне, що шлях до успіху - це справжній марафон.
Бред Стоун «Продається все. Джефф Безос та ера Amazon»
Сьогодні кожна ідея Джеффа Безоса, однієї з найбагатших людей у світі, викликає надзвичайний резонанс та захват. Але так було не завжди. Підприємцю доводилось чути поради продати свій бізнес найближчим конкурентам Barnes & Noble. У цій книзі журналіст Бред Стоун описує історію від зародження компанії у 90-х до нинішніх часів. «Немає такого моменту, як «еврика», — каже Джефф Безос.
Це історія про те, як з’явився магазин, де продається все, про інноваційне злиття технологій та ритейлу, про талановитого та ексцентричного Джеффа Безоса. Книжка покаже, що постійний рух у напрямку начебто недосяжних цілей приносить результати, що невдачі — явище тимчасове, а також допоможе зрозуміти, що успішним людям зі скептиками не по дорозі.
Дункан Кларк «Alibaba: дім, який збудував Джек Ма»
Перші професійні кроки китайського інтернет-підприємця Джека Ма були вкрай складними. Він починав як вчитель англійської мови, а згодом і зовсім залишився без роботи. Ма подав резюме у 30 різних компаній і не міг отримати посаду навіть помічника менеджера в ресторані KFC. Чи не привід втратити мотивацію? Для засновника Alibaba навпаки — привід шукати щось нове.
Джек не мав технічної освіти і не славився математичними здібностями у школі, але коли у 1994 році почув про існування інтернету, надзвичайно захопився. Вже наступного року він створив сервіс з розробки сайтів для компаній, а за кілька років — майданчик для онлайн-продажів Alibaba — компанію, що згодом стала зразком китайського підприємництва, співмірно з американськими сервісами Walmart та Amazon.
Ця книжка — захоплива історія про наполегливість, вміння розпізнати свій шанс, успіхи та помилки, які супроводжують будь-яку власну справу.
Кріс Ґільбо «Стартап на $100. Як перетворити хобі на бізнес»
Почати власну справу і встановити контакт із потенційним клієнтом зараз набагато простіше, ніж було раніше. Бізнес перестає бути клубом для обраних, стверджує письменник та підприємець Кріс Ґільбо.
«Торгівля існувала завжди, але її масштаби, доступність і зв’язки з покупцем разюче змінилися. Майстер на всі руки, який уміє робити всілякі красиві та корисні речі для дому, раніше пішов би працювати на побігеньках у супермаркет. В наші дні він вивісить рекламу в Google і його знайдуть», — пише Кріс Ґільбо.
Автор почав збирати історії людей, які почали працювати на себе, маючи мінімальний стартовий капітал. В результаті вийшла захоплива історія з порадами та прикладами, як починають мікробізнес без інвестицій, найманих працівників, бізнес-планів. Успіхи цих малих підприємців вражають так, само як і історії бізнес-гігантів.
Девід Келлі, Том Келлі «Творча впевненість»
У сучасному світі зміни відбуваються настільки швидко, що знання стандартних відповідей вже недостатньо. Практично кожне наше рішення у бізнесі потребує творчого підходу, так само як і у креативних професіях. Хороша новина у тому, що будь-хто може розбудити в собі творчу особистість.
У цій книжці засновники компанії зі створення інновацій IDEO, лектори курсу з дизайн-мислення Девід та Том Келлі, розповідають, як налаштуватися на творчу хвилю та натренувати креативне мислення. Автори також наводять приклади відомих компаній, наприклад Kodak, Apple, Walt Disney Studios та інших.
Девід Йоффі, Майкл Кусумано «Стратегії геніїв»
Автори цієї книжки, викладачі Массачусетського та Гарвардського університетів, проаналізували стратегії трьох керівників найбільших технологічних компаній — засновника Apple Стіва Джобса, Intel Енді Ґроува та Microsoft Білла Ґейтса.
Автори сформулювали 5 узагальнених порад, заснованих на здобутках і стилі роботи керівників цих компаній. У книзі наведено величезну кількість перемог та поразок цих людей. Вона ідеально підійде для тих, хто хоче зрозуміти, як будувати власну стратегію та шукає приклади, щоб надихнутися роботою інших.
Девід Хайнемайєр, Джейсон Фрайд «Rework. Ця книжка змінить ваш погляд на бізнес»
Ця книжка пропонує відмовитись від багатьох усталених бізнес-правил. Реальність зовсім інша, стверджують автори. Чи потрібна вам бізнес-освіта, щоб запустити свій бізнес? Якого розміру команда і який капітал потрібні на старті? Чи врятує інвестор вашу ідею?
Автори дають базові поради, як починати свій бізнес, формувати команду та зробити свій продукт впізнаваним.
Копірайтинг — «Наш формат».
За промокодом NF_vlasna_sprava ви зможете придбати ці книжки до 15 липня зі знижкою 10 % у інтернет-магазині https://nashformat.ua/