Ви отримали від Ощадбанку наступне повідомлення:
«На виконання вимог законодавства України з питань фінансового моніторингу Вам необхідно звернутися до Вашого персонального менеджера з ММСБ обслуговуючого відділення для актуалізації даних по рахунках ФОП/ЮО»
Ось деякі питання, які можуть у Вас виникнути, та відповіді на них:
Чому я маю проходити актуалізацію та оновлювати анкетні дані?
Актуалізація інформації є стандартною банківською процедурою. Відповідно до чинного Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» банк зобов’язаний вживати заходи для належної перевірки й забезпечувати актуальність отриманих та наявних документів, а також інформації про клієнта на підставі наданих ним офіційних документів або їхніх копій.
Як часто я маю проходити актуалізацію та оновлювати анкетні дані?
Період оновлення інформації для кожного клієнта встановлюють індивідуально за сукупністю факторів, визначених постановою НБУ Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторингу від 19.05.2020 №65, але не рідше ніж раз на п’ять років.
Чи маю я оновлювати анкетні дані, якщо вони не змінилися?
Навіть якщо Ваші ідентифікаційні дані не змінилися, банк усе одно має отримати документальне підтвердження їхньої чинності й оновити Вашу інформацію в анкеті-опитувальнику, в тому числі максимальний обсяг фінансових операцій (надходжень) на місяць.