Умови оформлення онлайн заявки

Заповнюючи форму для зворотнього зв’язку або повідомлення про шахрайство або замовлення візиту без черги заявник/клієнт надає згоду на обробку своїх персональних даних.

Надані заявником/клієнтом персональні дані використовуються виключно з метою:

  • забезпечення здійснення Банком зворотнього дзвінка заявнику/клієнту з будь яких питань, в тому числі з питань надання послуг, які можуть бути отримані заявником/клієнтом;
  • розгляду повідомлення, направленого Банку;
  • розгляду повідомлення про шахрайство;
  • організації візиту заявника/клієнта до установи Банку без черги;
  • отримання заявником/клієнтом рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації.

Для досягнення вищевказаної мети Банком обробляються такі персональні дані заявника/клієнта:

  • прізвище, ім’я та по батькові (за умови надання);
  • номер телефона;
  • адреса електронної пошти.

Залежно від виду послуг, які заявник/клієнт матимете намір отримати, Банку можуть знадобитися інші персональні дані, не зазначені в нищезазначеному переліку, але, в будь-якому випадку перед наданням Банку персональних даних не передбачених цим переліком, заявник/клієнт буде повідомлений про необхідність надання таких даних та буде мати змогу надати поінформовану згоду на їх обробку.

З урахуванням умов цієї Згоди, заявник/клієнт засвідчує, що усвідомлює склад та зміст персональних даних, що збираються Банком після заповнення заявником/клієнтом форми, про мету збору персональних даних, а також ознайомлений з правами суб’єктів персональних даних, передбачені Законом України «Про захист персональних даних», а саме:

  • право знати про джерела збирання, місцезнаходження персональних даних, мету їх обробки, місцезнаходження або місце перебування Банку або дати відповідне доручення щодо отримання цієї інформації уповноваженим особам заявника/клієнта, крім випадків, встановлених законом;
  • право отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються персональні дані;
  • право на доступ до своїх персональних даних;
  • право отримувати не пізніш як за тридцять календарних днів з дня надходження запиту, крім випадків, передбачених законом, відповідь про те, чи обробляються персональні дані заявника/клієнта, а також зміст таких персональних даних;
  • право пред'являти вмотивовану вимогу Банку із запереченням проти обробки своїх персональних даних;
  • право пред'являти вмотивовану вимогу щодо зміни або знищення своїх персональних даних Банком, якщо ці дані обробляються незаконно чи є недостовірними;
  • право на захист своїх персональних даних від незаконної обробки та випадкової втрати, знищення, пошкодження у зв'язку з умисним приховуванням, ненаданням чи несвоєчасним їх наданням, а також на захист від надання відомостей, що є недостовірними чи ганьблять честь, гідність та ділову репутацію заявника/клієнта;
  • право звертатися із скаргами на обробку своїх персональних даних до Уповноваженого Верховної ради України з прав людини або до суду;
  • право застосовувати засоби правового захисту в разі порушення законодавства про захист персональних даних;
  • право вносити застереження стосовно обмеження права на обробку своїх персональних даних під час надання згоди;
  • право відкликати згоду на обробку персональних даних.

Заявник/клієнт підтверджує, що згода на обробку його персональних даних з визначеною вище метою є безумовною та не обмеженою строком дії, в тому числі ця згода залишається чинною у випадку, якщо з заявником/клієнтом не буде укладений договір і заявнику/клієнту не буде надано жодну з послуг банку.


1 - Попередження! Клієнт має можливість відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації