БЕЗГОТІВКОВА МОНЕТИЗАЦІЯ СУБСИДІЙ ТА ПІЛЬГ
УВАГА!!!
ВАЖЛИВО!!! Ощадбанк не може зарахувати залишок житлової субсидії/пільги на рахунок, якщо на ньому є заборгованість.
Для отримання залишку житлової субсидії/пільги необхідно до 14 грудня 2020 року переказати суму боргу на картку до цього рахунку. Інакше такий залишок житлової субсидії/пільги буде повернено на рахунок Мінсоцполітики після 20 грудня 2020 року згідно Постанови Кабінету Міністрів України №807 від 14.08.2019.
Розмір боргу на рахунку (за наявності) можна перевірити у чат боті Ощадбанку або в Ощад 24/7.
Заборгованість на рахунку можна погасити:
- на сайті Ощадбанку
- у найближчому терміналі Ощадбанку
- у касі Ощадбанку, записавшись на візит без черги*
Після погашення заборгованості залишок житлової субсидії/пільги буде автоматично зараховано на рахунок протягом робочого дня.
*згідно Постанови Кабінету Міністрів України №807 від 14.08.2019 (зі змінами) встановлено обмеження на максимальну кількість відвідувачів у відділенні залежно від площі
ВАЖЛИВО!!! Ощадбанк не може зарахувати залишок житлової субсидії/пільги, якщо одержувач субсидії або пільговик не має рахунку в Ощадбанку.
Для отримання залишку житлової субсидії/пільги необхідно відкрити рахунок до 17 грудня 2020 року у будь-якому відділенні Ощадбанку. Для цього потрібно записатись на візит без черги* та прийти на зустріч з паспортом та ІПН. Це займе 15 хвилин.
Інакше такий залишок житлової субсидії/пільги буде повернено на рахунок Мінсоцполітики після 20 грудня 2020 року*.
*згідно Постанови Кабінету Міністрів України №807 від 14.08.2019 (зі змінами)
Шановні пільговики, які одержують пільги у грошовій безготівковій формі!
Згідно з Порядком надання пільг* АТ «Ощадбанк» інформує пільговиків за допомогою SMS** про стан розрахунків за комунальні послуги протягом доби після перерахування коштів комунальним підприємствам.
Для отримання SMS про стан розрахунків за комунальні послуги та реєстрації в особистому кабінеті пільговика необхідно:
- Звернутись до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення з проханням доповнити ваші персональні дані номером мобільного телефону. Пільговику, котрий вже надавав номер мобільного телефону, звертатись повторно не потрібно.
- Зареєструватись в особистому кабінеті пільговика на нашому сайті.
*пп. 3) п. 12 Порядку надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 №373 (зі змінами)
** якщо при оформленні пільги було надано номер мобільного телефону
Інформуємо, що з набуттям чинності Постанови Кабінету Міністрів України від 14.08.2019 №807 вступають в дію наступні зміни:
- Ощадбанк залишається одним з уповноважених банків, який забезпечує банківське обслуговування реалізації механізму надання житлових субсидій/пільг у грошовій готівковій формі;
- Ощадбанк є єдиним уповноваженим банком, який забезпечує банківське обслуговування реалізації механізму надання житлових субсидій/пільг у грошовій безготівковій формі.
Постанова набирає чинності з 01.10.2019.
Рекомендуємо користуватись особистим кабінетом субсидіанта/пільговика! Там можна дізнатись всю інформацію щодо пільг та субсидій: перелік комунальних послуг, розмір нарахованої субсидії/пільги, її залишок, а також суми, що були перераховані постачальникам комунальних послуг (за умови надходження інформації від них до Ощадбанку).
При першому вході в особистий кабінет пільговика необхідно вказати ваш мобільний номер телефону, який було надано до Управління праці та соціального захисту населення при оформленні субсидії/пільги.
Зверніть увагу! Ощадбанк не має повноважень коригувати номери телефонів.
Тому, якщо під час реєстрації в особистому кабінеті пільговика виникає помилка з коментарем: «користувача з таким номером телефону не знайдено», це означає, що вам необхідно звернутись до підрозділу Управління праці та соціального захисту населення для перевірки / редагування ваших контактних даних. Після отримання банком оновленої інформації (щодо номеру телефона Пільговика) вона стає доступною в особистому кабінеті пільговика на сайті Ощадбанку, і ви зможете зареєструватись в Особистому кабінеті пільговика.
Звертаємо увагу, що повна інформація щодо руху коштів на комунальні підприємства доступна ЛИШЕ у веб-версії особистого кабінету субсидіанта/пільговика.
З питань, які стосуються розміру пільги або з питань: чому такий розмір пільги/субсидії, як вона нараховується, чому немає перерахування пільги/субсидії, необхідно звертатись до Управління праці та соціального захисту населення. Ощадбанк цією інформацією не володіє.
ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ СУБСИДІАНТА/ПІЛЬГОВИКА
Інструкція щодо кабінету пільговика/субсидіанта
Для розгортання або згортання цього блоку натисніть на зелену стрілку в лівому верхньому куті.



2 – натиснувши на знак «будинок», відкриється деталізація наданих рахунків від комунальних підприємств за відповідний період.
3 – статус «Активний» вказує на те, що особистий кабінет пільговика/субсидіанта працює справно.
4 – сума залишку на обліковому рахунку, з урахуванням усіх зарахувань та списань, станом на час входу у кабінет.
5 – Навівши курсор мишки на «конверт», відобразиться інформація щодо сформованого та надісланого SMS за відповідний період.

1 – стовпчик «Сума до сплати за місяць». Зазначається сума, яку нараховано комунальним підприємством за поточний період.
2 – стовпчик «Сума до сплати з урахуванням попередніх періодів». Вказується сума, яку розраховано комунальним підприємством з урахуванням боргу або переплати з урахуванням попередніх періодів. Сума може бути як додатною, так і нульовою або від'ємною (у разі переплати по рахунку).
3 – стовпчик «Сплачено по рахунку». Зазначається розмір перерахувань, який здійснено Ощадбанком згідно суми, вказаної у стопвчику «Сума до сплати з урахуванням попередніх періодів». Якщо сума, яка вказана в стовпчику «Сума до сплати з урахуванням попередніх періодів» співпадає з сумою, вказаною в стовпчику «Сплачено по рахунку», це означає, що пільга/субсидія покрила відповідний рахунок у повному обсязі.
Якщо сума в стовпчику «Сплачено по рахунку» менше суми, вказаної в стовпчику «Сума до сплати з урахуванням попередніх періодів», це означає, що пільга/субсидія не покрила відповідну комунальну послугу в повному обсязі, а решту пільговику/субсидіанту необхідно оплатити своїми коштами.
4 – Якщо в стовпчику «Сплачено по рахунку» вказано 0, це означає, що пільги/субсидії не вистачило на покриття рахунку, і його необхідно оплатити пільговику/субсидіанту своїми коштами у повному обсязі.
5 – «Залишок на обліковому запису» – розмір залишку на обліковому запису пільговика/субсидіанта станом на час входу в особистий кабінет пільговика/субсидіант. Це сума, яка доступна для оплати комунальним підприємствам, з урахуванням усіх списань та нарахувань.
6 – «Нараховано УПЗСН» – розмір пільги/субсидії за відповідний період, нарахованої УПЗСН, згідно наданих документів від пільговика/субсидіанта та з урахуванням комісії Ощадбанку.
7 – «Профінансовано Мансоцполітики» – сума пільги/субсидії за відповідний період, яку профінансовано Мінсоцполітики та з урахуванням комісії Ощадбанку.
8 – «Зараховано на обліковий запис» – сума пільги/субсидій, яка зарахована Банком на обліковий запис пільговика/субсидіанта за відповідний період, згідно наданих реєстрів Мінсоцполітики та з урахуванням комісії Ощадбанку.
9 – Статус «Новий» означає, що банк сформував рахунки на комунальні підприємства та підготував їх до відправлення.
10 – Статус «Підтверджено» означає, що Ощадбанк перерахував кошти комунальним підприємствам.
Якщо у стовпчику «Статус списання» вказано «Помилка», це означає, що рахунок не сформовано, бо дані, які передані комунальним підприємством, не співпадають з даними, які є в Ощадбанку. Для виправлення помилки пільговику/субсидіанту необхідно звернутися до комунального підприємства.


Поширені запитання
Звертаємо увагу на те, що без номера мобільного телефону неможливо отримувати SMS-повідомлення від Ощадбанку про стан розрахунків з комунальними підприємствами та використовуватиособистий кабінет пільговика.Пільговику необхідно звернутися до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення та надати свій номер телефону. Для передавання номера телефону від структурного підрозділу з питань соціального захисту населення до Ощадбанку потрібен деякий час, який залежить від структурного підрозділу з питань соціального захисту населення.
- Звернутись до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення з проханням доповнити свої персональні дані номером мобільного телефону. Якщо пільговик вже надавав свій номер мобільного телефону, звертатись повторно не потрібно.
- Зареєструватись в особистому кабінеті пільговика на нашому сайті, ввівши свій номер мобільного телефону.
- помилка «Номер телефону в базі відсутній» означає, що номеру телефону, за яким намагається зареєструватися субсидіант/пільговик, відсутній в базі номерів телефонів Ощадбанку. В цьому випадку необхідно звернутись до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення та доповнити свої персональні дані номером мобільного телефону;
- помилка «За цим номером телефону зареєстровано більше ніж один обліковий запис» означає, що в цьому випадку необхідно звернутися до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення з метою коригування номера телефону. Після цього можна буде повторно пройти реєстрацію в особистому кабінеті субсидіанта/пільговика.
- суму, яку потрібно доплатити за комунальні послуги;
- перелік комунальних послуг, за якими відсутня інформація і які потрібно оплатити згідно з квитанціями;
- залишок субсидії/пільги на поточний день;
- інформацію щодо реєстрації та користування особистим кабінетом субсидії/пільговика.
Якщо комунальне підприємство не уклало договір з Ощадбанком або не надало Ощадбанку інформацію щодо заборгованості, кошти за послуги підприємству перераховано не буде.
Якщо субсидії/пільги не вистачило на покриття всіх рахунків від комунальних підприємств, то непокритий залишок сплачується субсидіантом/пільговиком самостійно будь яким зручним способом.
Якщо після оплати всіх комунальних рахунків, що відображені в особистому кабінеті субсидіанта/пільговика, є залишок від нарахованої субсидії/пільги, вона залишається для сплати комунальних послуг на наступні місяці.
Якщо субсидіант/пільговик сплатив усі рахунки самостійно в повному обсязі, не дочекавшись перерахувань Ощадбанком субсидії/пільги на рахунки комунальних підприємств, то нарахована субсидія/пільга зберігається в особистому кабінеті субсидіанта/пільговика та буде врахована при оплаті комунальних рахунків у наступні місяці.
1. Тепло.
2. Газ.
3. Гаряча вода.
4. Холодна вода.
5. Електрика.
6. Сміття.
7. Житло (послуги з управління багатоквартирним будинком).
Якщо комунальне підприємство не уклало договір з Ощадбанком або не надало Ощадбанку інформацію щодо заборгованості, кошти за послуги підприємству перераховано не буде. Ці кошти буде використано на інші комунальні послуги в наступні місяці. Оплачуйте послуги комунального підприємства згідно з квитанціями.
Крім того, для субсидіантів/пільговиків створено особистий кабінет, який містить всю необхідну інформацію про рух коштів: залишок субсидії/пільги, розмір нарахованої субсидії/пільги, перелік комунальних послуг, оплачених за рахунок субсидії/пільги (при надходженні інформації від постачальників комунальних послуг). Для доступу до особистого кабінету необхідно мати власний (особистий) мобільний телефон, на який буде відправлено спеціальний одноразовий код доступу.
Ми рекомендуємо сплачувати за послуги в інтернет-банкінгу Ощад 24/7 та на сайті Ощадбанку в розділах «Платежі» або «Комунальні послуги».
Ця інформація доступна в контакт-центрі Ощадбанку та особистому кабінеті субсидіанта/пільговика.
Ощадбанк надсилає SMS субсидіантам/пільговикам про зарахування фінального залишку коштів за субсидією/пільгою на їх карткові рахунки, відкриті в Ощадбанку. Звертаємо увагу, що для отримання SMS необхідно мати підключену послугу «SMS-інформування».
Якщо субсидіант/пільговик споживав комунальні послуги ОЩАДно протягом всього опалюваного сезону, по його завершенні фінальний залишок коштів за субсидією/пільгою буде перераховано на його картковий рахунок в Ощадбанку після 1 червня. Рахунок для перерахування фінального залишку коштів за субсидією/пільгою необхідно відкрити самостійно.
Ощадбанк надсилає SMS субсидіантам/пільговикам про зарахування фінального залишку коштів за субсидією/пільгою на їх карткові рахунки, відкриті в Ощадбанку. Звертаємо увагу, що для отримання SMS необхідно мати підключену послугу «SMS-інформування».
Отже:
- для субсидіантів/пільговиків, які вже мають активний картковий рахунок, зарахування невикористаних коштів субсидії/пільги буде здійснено протягом червня.
- для субсидіантів/пільговиків, які відкриють карткові рахунки за новими зверненнями, зарахування невикористаних коштів субсидії/пільги буде здійснено протягом наступного операційного дня після відкриття рахунку.
Просимо не хвилюватися субсидіантів/пільговиків у разі відсутності зарахування коштів. Ощадбанк перевіряє такі випадки та підключає до вирішення проблеми розробника програмного забезпечення.
Ощадбанк надсилає SMS субсидіантам/пільговикам про зарахування фінального залишку коштів за субсидією/пільгою на їх карткові рахунки, відкриті в Ощадбанку. Звертаємо увагу, що для отримання SMS необхідно мати підключену послугу «SMS-інформування».
До 19 грудня 2020 року субсидіант/пільговик має відкрити картковий рахунок в Ощадбанку, щоб отримати залишок коштів субсидії/пільги, інакше 20 грудня 2020 року фінальні залишки коштів повертаються на рахунок Міністерства соціальної політики України, відкритий в Державній казначейській службі України.

Починаючи з 20 грудня 2020 року фінальні залишки коштів припиняють обліковуватись за обліковими записами субсидіантів/пільговиків та повертаються на рахунок Міністерства соціальної політики України, відкритий в Державній казначейській службі України.
ЗАУВАЖУЄМО!!! Звертатись до відділення Ощадбанку для відкриття рахунку необхідно тільки за наявності фінального залишку коштів за субсидією/пільгою на обліковому записі субсидіанта/пільговика.